غوغای فضای مجازی در شب تلخ وداع رونالدو با جام جهانی قطر!

خداحافظی غم انگیز پرتغال با جام جهانی فوتبال، سوژه کاربران شبکه های مجازی شد و آنان با استیکر و ایموجی و متن، در این باره واکنش نشان دادند.

شناسه خبر: ۳۴۵۹۶۲
غوغای فضای مجازی در شب تلخ وداع رونالدو با جام جهانی قطر!

راهنماتو- شگفتی های جام جهانی فوتبال در قطر تمامی ندارد و شب گذشته نوبت به تیم پرتغال بود که با شکست در برابر مراکشی ها، جام جهانی را با تمام رویاهای خود وداع گوید. اما این شکست با تصاویر غم انگیز از واکنش های ابرستاره پرتغالی ها یعنی کریستیانو رونالدو در فضای مجازی، چهره دیگری هم به خود گرفت.

به گزارش راهنماتو، خداحافظی تلخ رونالدو با جام جهانی در شرایطی اتفاق افتاد که احتمالا این، آخرین باری بود که در جام جهانی حضور داشت و شاید علت ناراحتی بیش از حد او نیز همین باشد.

کریستیانو رونالدو

کاربران شبکه های اجتماعی که از بازی قبلی (پرتغال و سوئیس) به شدت روی تیم پرتغال و نیمکت نشینی رونالدو حساس شده بودند حتی شایعات عجیبی همچون خداحافظی رونالدو با تیم ملی کشورش و رها کردن اردوی تیم را باور می کردند. با این حال، شایعه های شبکه های مجازی حقیقت نداشت و رونالدو در نیمه دوم وارد زمین شد و به شدت نیز تلاش کرد تیم خود را برنده از زمین خارج کند.

اما با وجود حملات مکرر پرتغال، این تیم در نهایت بازنده زمین شد. در تمام طول مدت زمان بازی، کاربران شبکه های اجتماعی به ویژه در توییتر و اینستاگرام مشغول واکنش نشان دادن به بازی بودند، در نهایت نیز با شکست پرتغال، کاربران برای لحظاتی، مایوس به گوشی های خود خیره ماندند.

کریس رونالدو

در آن سوی نمایشگرهای گوشی و در جهان واقعی نیز، رونالدو با حالات چهره خود و آه عمیقی که کشید دل میلیونها نفر را سوزاند. همانطور که انتظار می رفت، کارگردان های تلویزیونی بازی، دوربین ها را روی صورت رونالدو متمرکز کرده بودند و چهره اشک آلود و آه عمیق او، به سرعت توسط دوربین ها شکار شد و سر از شبکه های اجتماعی در آورد.

هواداران پرتغال با انتشار تصاویر رونالدو و با ایموجی های غم و اندوه با او همدردی کردند اما برخی نیز از همین تصاویر ستاره 37 ساله پرتغال، ترولهای خنده دار ساختند و او را در برابر رقیب دیرینه اش، مسی و تیم صعود کرده آرژانتین، بازنده دانستند.

به هر حال پرونده این جام جهانی برای پرتغالی ها بسته شد، اما احتمالا حواشی این شکست برای رونالدو در شبکه های مجازی و در دایرکت و صندوق پیامهای او تا مدت ها ادامه خواهد داشت.

نظرات
پربازدیدترین خبرها