کنترل اکانت اینستاگرام بریتنی اسپیرز دست کیست؟!

بریتنی اسپیرز، خواننده آمریکایی و همسر سام اصغری، در هفته های اخیر، حداقل دو بار اقدام به پاک کردن و برگرداندن اکانت اینستاگرام خود کرده است، اما چرا؟

شناسه خبر: ۳۴۵۹۶۹
کنترل اکانت اینستاگرام بریتنی اسپیرز دست کیست؟!

راهنماتو- بریتنی اسپیرز خواننده سرشناس آمریکایی و همسر سام اصغری، به شکل ناگهانی اکانت اینستاگرام خود را پاک کرد. اکنون اسپیرز در یک ویدئو، دلیل کار خود را توضیح داده است.

به گزارش راهنماتو، این خواننده 41 ساله، یک بار سه شنبه هفته گذشته و سپس برای دومین بار پنج شنبه گذشته، اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال کرد، اکنون وی در یک پست اینستاگرامی جدید، درباره این موضوع توضیحاتی را ارائه کرده است. اسپیرز در قسمتی از پست خود نوشت: «می دانم اینستاگرام من چند بار قطع شده است، اما صادقانه بگویم که دو بار آخر ، خودم این کار را انجام دادم و اشتباهی دکمه غیرفعال شدن را فشار دادم، لعنت به آن گزینه احمقانه».

این شفاف سازی بریتنی اسپیرز درست یک روز پس از آن انجام می شود که سام اصغری، همسر وی در یک استوری اینستاگرام، به نگرانی‌های هواداران همسرش، در مورد فعالیت او در شبکه‌های اجتماعی و عدم حضور اسپیرز در رویدادهای عمومی پرداخت . اصغری در مجموعه پست هایی که در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است، نوشت: «شبکه های اجتماعی می توانند آسیب زا باشند. گاهی اوقات استراحت خوب است. گرچه بریتنی یک زن آزاد است . »

بریتنی اسپیرز

اصغری همچنین به عدم به اشتراک گذاشتن عکس‌ از سوی اسپیرز در ماه‌های اخیر اشاره کرد و نوشت: «من برای حریم خصوصی او احترام قائلم و همیشه از آن محافظت می‌کنم و به احترام حریم خصوصی بریتنی پست نمی‌گذارم.» مدتی است که طرفداران اسپیرز، حدس می زنند که شخصی به غیر از اسپیرز، کنترل شبکه های اجتماعی او را در دست دارد.

رفتارهای اسپیرز در شبکه های اجتماعی و نوع واکنش های او، همیشه مورد توجه رسانه ها قرار دارد، این موضوع با توجه به سوابق زندگی شخصی اسپیرز و البته مشکلاتی که پشت سر گذاشته و ازدواج اسپیرز با سام اصغری، پس از ماه ها نامزدی به نظر طبیعی می رسد. درواقع حاشیه های متعدد زندگی اسپیرز در زندگی واقعی باعث شده، که رفتارهای او در جهان مجازی نیز مورد توجه باشد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها