راهنمای خرید دستگاه های سنجش قند خون

برای انتخاب سنجشگر قندخون با کیفیت‌، باید روی چند گزینه مهم تمرکز کرد.

شناسه خبر: ۳۴۶۶۷۳
راهنمای خرید دستگاه های سنجش قند خون

راهنماتو -اگر اهل مصرف قند و شکر و شیرینی هستید، باید مراقب وضعیت قند خونتان باشید. این روزها با کمک دستگاه‌های دیجیتال می توان به راحتی و با سرعت وضعیت قند خون را سنجید.

به گزارش راهنماتو ، با وجود تعدد بالای دستگاه‌های سنجش قند خون، انتخاب موارد مقرون به صرفه و با کیفیت، کار ساده ای نیست.اما از میان این محصولات، چهار گزینه را برای شما معرفی کرده ایم:

دستگاه تست قند خون اکیو چک مدل Active(قیمت حدودی: ۱ میلیون و صد هزار تومان)

این دستگاه سنجشگر قند خون، گرانقیمت ترین دستگاه تست قند خون در فهرست من است. ابعاد این دستگاه۱۰x۵x۱۰ سانتی‌متر است. کاربرد این دستگاه به شکل کاملا حرفه ای است. یکی از مهمترین ویژگی های این دستگاه را می توان دقت بالای سنجش دانست. وزن این دستگاه سنجشگر قند خون، ۱۵۰ گرم است. منبع تامین انرژی این محصول برق و باتری است.

دستگاه تست قندخون اس دی بایوسنسور (قیمت حدودی:۶۵۰ هزار تومان)

این دستگاه قند خون در ابعاد۱۷*۹*۵ سانتی‌متر طراحی شده است. کاربرد به این دستگاه به صورت خانگی است و نمایشگر تعویض باتری دارد. از تجهیزات همراه این دستگاه می توان به نوار تست و قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت اشاره کرد. وزن این دستگاه حدود ۳۰۰ گرم است و در عرض ۵ ثانیه پاسخ می دهد. تعداد نوار تستهای این دستگاه ۱۰۰ عدد است و ۱۰ عدد سوزن تست هم دارد. منبع انرژی این دستگاه باتری است و از سوزن زن اتو لانست استفاده می کند.

دستگاه تست قند خون گالا(قیمت حدودی:۵۰۰ هزار تومان)

کاربرد این دستگاه به صورت خانگی است و از نمایشگر تعویض باتری نیز برخوردار است. این دستگاه از ابزار سنجش وضعیت و امکان تنظیم هشدار نیز برخوردار است. این دستگاه سنجش خون، دو عدد باطری نیم قلمی، سوزن زن و یک بسته ۵۰ عددی نوار تست قند خون گالا دارد. زمان پاسخگویی به تست در این سنجشگر تنها ۵ ثانیه است. منبع انرژی مورد نیاز در این محصول باتری است و نمایشگر با صفحه ال سی دی و نور پس زمینه نیز دارد. از مشخصات سوزن‌زن می توان به سرعت بالا و بدون درد بودن اشاره کرد.

دستگاه تست قند خون کلور چک(قیمت حدودی:۳۳۰ هزار تومان)

کاربرد این محصول به صورت خانگی است. نمایشگر این دستگاه قابلیت نمایش تعویض باتری را دارد و در عرض ۷ ثانیه پاسخ می دهد. تعداد نوار تست این دستگاه ۲۵ عدد است و ۲۰ عدد سوزن تست دارد. منبع انرژی این دستگاه، باتری است و با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب می تواند گزینه خرید خوبی برای همه افراد باشد.

نظرات