شخصیت‌‌های این فیلم‌ها اختلالات روانی مختلفی دارند که بهتر است یاد بگیرید!

اگر به دنبال این هستید که یک سری اختلال روانی را یاد بگیرید و آنها را در قالب فیلم ببینید تا مفهوم آنها در عمق جانتان به خوبی بنشیند، این ۴ فیلم را ببینید!

شناسه خبر: ۳۹۲۴۶۶
شخصیت‌‌های این فیلم‌ها اختلالات روانی مختلفی دارند که بهتر است یاد بگیرید!

راهنماتو- «فیلم ببین! آگاهتر می‌شی، شبای طولانی هم راحت‌تر می‌گذرن!»

یکی از بهترین کارهایی که در اوقات فراغت می‌توانید انجام بدهید تماشا کردن فیلم است! فیلم‌هایی که بتوانند دریچه‌های جدیدی به روی شما باز کنند بسیار مفیدند و از این دست فیلم‌ها کم نداریم.

به گزارش راهنماتو، اگر به دنبال این هستید که یک سری اختلال روانی را بهتر یاد بگیرید و آنها را در قالب داستان و فیلم ببینید تا معنا و مفهوم آنها به خوبی در عمق جانتان بنشیند، این 4 فیلم را یادداشت کنید تا در کوتاه‌ترین زمان به سراغشان بروید.

  • Cake

2

فیلم کیک محصول سال 2014 است. نقش اصلی آن را جنیفر آنیستون بازی کرده و در مورد زنی است که با مشکلات عصبی و تاحدودی افسردگی دست و پنجه نرم می‌کند. ویژگی اصلی و همیشگی او عصبانی بودن است! کم می‌خوابد و بهتر است گفته شود نمی‌تواند به راحتی بخوابد، اخلاق و رفتار خوبی با دیگران ندارد. به کلاس‌های روان درمانی گروهی می‌رود. از همسرش جدا شده و با مستخدمش به تنهایی زندگی می‌کند.

این فیلم 102 دقیقه است و امتیاز 6.4 را از سایت IMDB به خود اختصاص داده است.

  • The soloist

2

اول از همه بدانید که با داستانی واقعی سروکار دارید! زندگی موسیقی‌دان آمریکایی «ناتانیل آیرز» به تصویر کشیده شده است. در این فیلم با اسکیزوفرنی و ابعاد آن آشنا خواهید شد.

«تکنواز» محصول سال 2009 است و مدت آن 117 دقیقه می‌باشد.

امتیاز 6.7 را سایت IMDB به این فیلم داده است.

  • The game

2

این فیلم شما را با اختلال وسواس فکری آشنا خواهد کرد. داستان آن در مورد یک بانکدار 48 ساله است که پدرش دقیقا در همین سن خودکشی کرده است! اتفاقی که هنوز او را آزار می‌دهد و فکرش را به خود مشغول داشته است. در روز تولدش از برادرش یک هدیه غیرمعمولی دریافت می‌کند و... بقیه فیلم را ببینید!

این فیلم در سال 1997 در آمریکا تولید شده و امتیاز خوب 7.7 را از IMDB به خود اختصاص داده است.

  • Post cards from the edge

2

«کارت پستال‌هایی از لبه پرتگاه»! این فیلم اقتباسی از کتابی با همین نام است که کری فیشر آن را نوشته است. مریل استریپ در آن هنرنمایی کرده و به واسطه همین فیلم نامزد دریافت بهترین بازیگر زن در آکادمی اسکار شد!

داستان این فیلم در مورد بازیگری است که به مواد مخدر اعتیاد دارد. تاحدودی اختلال دوقطبی را در این فیلم مشاهده خواهید کرد.

محصول سال 1990 است و امتیاز آن در IMDB عدد 6.7 می‌باشد!

نظرات
پربازدیدترین خبرها