دوست داری لاک کروم بزنی؟ خودت یاد بگیر و توی خونه انجام بده!

کروم یا لاک آینه‌ای جذابیت زیادی دارد. اگر دوست دارید در منزل بتوانید لاک کروم تهیه کنید و خودتان آن را روی ناخن‌هایتان پیاده کنیداگ بخوانید!

شناسه خبر: ۳۹۲۷۰۲
دوست داری لاک کروم بزنی؟ خودت یاد بگیر و توی خونه انجام بده!

راهنماتو- «ناخناش برق می‌زنه، مثل آینه!»

با تنوع روز به روز انواع لاک، انتخاب کردن کار دشواری شده است! بعضی افراد طرفدار انواع لاک‌های مات هستند، برخی دیگر اکلیلی‌ها را می‌پسندند، عده‌ای براق و آینه‌ای را دوست دارند که به آن کروم گفته می‌شود. در این میان افراد زیادی هم هستند که هر بار متواضعانه به سمت یک مدل می‌روند و امتحان می‌کنند.

به گزارش راهنماتو، کروم یا لاک آینه‌ای جذابیت زیادی دارد. اینکه ناخن‌های شما با رنگ‌های مختلف انعکاسی آینه مانند داشته باشد خیلی جالب است. به زیبایی انگشتانتان هم کمک می‌کند. اگر دوست دارید در منزل بتوانید لاک کروم تهیه کنید و خودتان به صورت کاملا خودکفا آن را روی ناخن‌هایتان پیاده کنید این مراحل را طی کنید:

  • سوهان ناخن
  • بیس کوت
  • ژل لاک به رنگ دل‌خواه (ترجیحاً تیره)
  • لاک معمولی به رنگ دل‌خواه
  • پودر کروم
  • قلم‌موی سایه چشم
  • تاپ کوت
  • لامپ UV (برای ژلیش)

4

روش اول:

بهتر است بدانید که کروم لاک نیست! بلکه یک پودر است که روی ناخن شما قرار می‌گیرد و به آن حالت آینه‌ای می‌بخشد. روش اولی که می‌توانید این کار را انجام بدهید با لاک معمولی است. ابتدا سطح ناخن را تمیز کنید و با دقت از لاک مورد نظرتان روی آن بزنید. اگر از لاک براق استفاده کنید باتوجه به اینکه کروم هم براق است نتیجه بهتری خواهید گرفت. اجازه بدهید کاملا خشک خشک بشود. اصلا در این مرحله عجله جایز نیست! مقداری از پودر کروم یا سایه متالیکی که در منزل دارید با قلم موی مخصوص سایه روی ناخنتان قرار بدهید و با انگشت حسابی آن را بمالید تا روی ناخن فیکس شود. تا جایی که رنگ دلخواهتان ایجاد شود و تمام سطح ناخن به خوبی پوشیده شود این کار را انجام بدهید و در انتها روی آن تاپ کوت بزنید تا خشک بشود و دیگر از پریدن لاک و ریختن کروم یا سایه جلوگیری شود.

روش دوم:

اگر در منزل دستگاه UV و لاک ژل دارید این روش به شما توصیه می‌شود. ابتدا سطح ناخن را تمیز کنید و حتما یک لایه بیس کوت روی آن بزنید. حالا وقت لاک ژل است. از رنگ تیره اگر استفاده کنید نتیجه جذابتری خواهید گرفت. لاک ژل را روی سطح ناخن بزنید و دستتان را داخل دستگاه UV قرار بدهید تا لاک ژل شما خشک بشود. لاک ژل فقط با همین روش خشک می‌شود و از پنکه نمی‌توانید استفاده کنید. حالا از پودر کروم یا سایه متالیکتان کمک بگیرید. آن را روی سطح ناخن قرار داده و حسابی بمالید. روی آن تاپ کوت بزنید تا خشک شود.

نظرات
پربازدیدترین خبرها