این ساعت‌های زنانه به خوش‌تیپ‌تر شدن شما کمک می‌کنند!

اگر در فکر خریدن ساعت هستید راهنماتو این ۵ مدل ساعت زنانه را به شما پیشنهاد می‌کند، قطعا خوشتان خواهد آمد!

شناسه خبر: ۳۹۳۹۶۶
این ساعت‌های زنانه به خوش‌تیپ‌تر شدن شما کمک می‌کنند!

راهنماتو- «ساعت یادت نره! حتما به دستت ببند!»

یکی از اکسسوری‌های زیبا و جذاب که نیاز آن همیشه حس می‌شود تا یک استایل خوب داشته باشید ساعت است. اینکه هر ساعتی آیا به داشتن تیپ مناسب کمک می‌کند یا خیر کاملا سلیقه‌ای است! اما بعضی ساعت‌ها هستند که با جلوه‌ی خیره‌کننده‌ی خود به شما کمک می‌کنند تا خیلی خوش تیپتر به نظر برسید!

به گزارش راهنماتو، اگر در فکر خریدن ساعت هستید راهنماتو این 5 مدل ساعت زنانه را به شما پیشنهاد می‌کند، قطعا خوشتان خواهد آمد!

ساعت طرح رولکس

0

از گران قیمت بودن ساعت رولکس که نمی‌شود حرفی زد! همه می‌دانند که افراد خاص می‌توانند برای یک ساعت این میزان پول هزینه کنند! اما شرکت‌های مختلفی هستند که طرح رولکس را به بازار فرستاده‌اند. موتور آنها هم خوب کار می‌کند. جلوه‌ی زیبایی هم دارند. اگر دوست داشتید می‌توانید به سراغ طرح رولکس بروید.

ساعت کارتیر

0

کارتیر ساعت در مدل‌های مختلف دارد اما یکی از آنها که هیچوقت قدیمی نمی‌شود و با هر استایلی می‌توانید آن را ست کنید همین تصویر پیش روی شماست. این سبک ساعت‌ها به هر دستی می‌آیند و تنها رنگ انتخابی آن است که باید سلیقه شما را در خود داشته باشد!

ساعت ماری بولگاری

0

البته که لازم نیست همیشه از برندها خرید کرد ولی بولگاری این ساعت فوق العاده را عرضه کرده است و محبوب دل زنان زیادی می‌باشد! چرخش بند آن دور مچ دست جذابیت زیادی دارد و اگر شما هم از سبک ساعت‌های خاص و غیرمعمول خوشتان می‌آید بدون تردید به سراغ این مدل ساعت بروید! جلوه‌ی دست‌ شما بیش از پیش خواهد شد!

ساعت دیجیتال کاسیو

0

ساعت‌های دیجیتال یک زمانی مد بودند و بعد سالها از آنها خبری نبود! اما دوباره بازار ساعت آنها را به خود جذب کرده و علاقمندان زیادی دارند. این ساعت‌ها را افراد خاصی دوست دارند و همه از آن استقبال نمی‌کنند! اگر شما هم از آن دسته افراد خاص هستید انتخاب خوبی برای شماست!

ساعت تمام نگین

0

اگر علاقه زیادی به حضور نگین در اکسسوری دارید این ساعت را بدون تردید انتخاب کنید! جلوه براق و درخشنده آن روی دست بی نظیر است و اگر در کنار آن یک دستبند هم ضمیمه کنید و به مچ دستتان ببندید دیگر تیپ شما رویایی خواهد شد.

ساعت رومی

0

این ساعت هم طرفداران تیپ اسپرت را خوشحال می‌کند و هم آنها که نگین و لاکچری بودن اکسسوری را می‌پسندند! به مچ شما جلوه قشنگی می‌بخشد و رنگ بند چرمی آن بنا به سلیقه خودتان می‌تواند در رنگ‌های مختلفی باشد اما مشکی و عسلی آن بر هر رنگ دیگری ترجیح دارد!

نظرات
پربازدیدترین خبرها