اگه سیب توی یخچال داری سریع این پنکیک رو درست کن!

سیب‌ها همیشه مورد بی توجهی قرار می‌گیرند! اگر قرار بود آدم و حوا هم به سیب بی توجهی کنند شاید داستان زندگی آدم‌ها تغییر می‌کرد!

شناسه خبر: ۳۹۴۱۶۹
اگه سیب توی یخچال داری سریع این پنکیک رو درست کن!

راهنماتو- «این عصرونه نیست، یه خوراکی از بهشته!»

سیب‌ها همیشه مورد بی توجهی قرار می‌گیرند! اگر قرار بود آدم و حوا هم به سیب بی توجهی کنند شاید داستان زندگی آدم‌ها تغییر می‌کرد! اما واقعیت این است که وقتی در یخچال میوه‌های مختلفی باشد معمولا کم پیش می‌آید که اولین انتخاب کسی سیب باشد! حتی دومی هم نخواهد بود! سیب نازنین گاهی آنقدر در یخچال می‌ماند تا خودش به زبان بیاید و بگوید مرا به سطل آشغال بیندازید! دیگر به درد نمی‌خورم!

به گزارش راهنماتو، برای اینکه با سیب یک عصرانه خوشمزه و فوق‌العاده داشته باشید این دستور کاملا شما را راضی خواهد کرد. پنکیک سیب با طعم بهشتی خود هر کسی را عاشق خود خواهد کرد.

مواد لازم:

ماده غذایی مقدار
سیب

3 عدد

تخم مرغ

یک عدد

شیر

یک پیمانه

روغن مایع

3 قاشق غذاخوری

عسل

یک قاشق غذاخوری

وانیل

1/3 قاشق چایخوری

آرد

1 و نیم پیمانه

بیکینگ پودر

یک قاشق چایخوری

کره

30 گرم

روغن سرخ کردنی

3 قاشق غذاخوری

پودر دارچین

به میزان لازم

پودر شکر

به میزان لازم

طرز تهیه:

این پنکیک سریع‌تر از آن چیزی که فکر کنید آماده می‌شوند. از لحظه‌ای که اراده کنید تا آن را میل بفرمایید کمتر از نیم ساعت خواهد گذشت! عالی است نه؟!

سیب‌ها را بشویید و آنها را به صورت گرد و حلقه‌ای برش بزنید. وسط آن را با هر وسیله‌ای که دارید خالی کنید تا هسته آن را درآورده و کنار بگذارید.

تخم مرغ، شیر، عسل، روغن و وانیل را با هم خوب مخلوط کنید. آرد را به همراه بیکینگ پودر در ظرفی جداگانه مخلوط کرده و الک کنید و آرام آرام به مواد تخم مرغی اضافه کنید و خوب هم بزنید تا گلوله گلوله نشود و یک ماده غلیظ و مناسب به دست بیاید. در یک تابه کره و روغن مخصوص سرخ کردن را بریزید تا کره ذوب بشود. در همین حال سیب‌های برش زده را در مخلوطی که با آرد درست کردید بزنید و سپس آنها را در روغن قرار داده تا خوب سرخ شوند.

در یک ظرف پودر دارچین و پودر شکر بریزید و پنکیک‌های سیب سرخ شده را داخل آن بغلتانید. پنکیک سیب متفاوت شما آماده است. نوش جان بفرمایید و از طعم جادویی آن لذت ببرید!

نظرات
پربازدیدترین خبرها