پرفروش‌ترین عطرهای مردانه‌ی ۵ سال اخیر رو می‌شناسی؟

در ۵ سال اخیر یکسری از عطرهای مردانه فروش بیشتری داشته و ما قصد داریم در این مقاله ۶ عطر مردانه که بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده است معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۳۹۴۷۷۹
پرفروش‌ترین عطرهای مردانه‌ی 5 سال اخیر رو می‌شناسی؟

راهنماتو- «عطر نباشه مگه می‌شه زندگی کرد؟!»

عطر و ادوکلن یکی از ملزومات زندگی شده است! نه اینکه نبوده، اما اهمیت آن روز به روز بیشتر درک شده و متناسب با آن هم قیمت آن همینطور سر به فلک گذاشته است! واقعیت است که گران شدن عطر از اولویت آن کاسته ولی همچنان در صدر خریدها قرار دارد و فقط کیفیت تهیه آن تغییر کرده است! قطعا خرید عطری که بالای ده میلیون است فشار زیادی به قشر کارمند وارد می‌کند اما عطرهای شرکتی مشابه با قیمت‌های پایین‌تر که در بازار موجود شده‌اند سلیقه‌ی بویایی هر کسی را می‌تواند به خوبی تامین کند!

به گزارش راهنماتو، آقایان به دلیل جلسات کاری متعددتر شاید استفاده از عطرشان هم به نسبت خانم‌ها بیشتر باشد و همینطور فرقی که استفاده از عطر بین خانم‌ها و آقایان دارد در ریسک نکردن است! آقایان تمایل بیشتری به استفاده از عطرهای امتحان شده دارند، ولی خانم‌ها در این زمینه ریسک بیشتری می‌کنند و عطرهای جدید را هم بیشتر امتحان کرده و به همین دلیل گستردگی و تنوع انتخاب برای آنها بیشتر است.

در 5 سال اخیر یکسری از عطرهای مردانه فروش بیشتری داشته و ما قصد داریم در این مقاله 6 عطر مردانه که بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده است معرفی کنیم.

  • بلو د شنل Blue de Chanel

1

این عطر فرانسوی که مربوط به برند chanel است از سال 2010 وارد بازار شد و خیل عظیمی از مردان را شیفته‌ی خود کرد! همچنان هم در صدر فروش قرار دارد. کمتر کسی نسبت به این عطر خنک و جذاب واکنش منفی دارد! قرار گرفتن این عطر در دایره عطرهایی با رایحه‌ی چوب سعی کرده است سلیقه‌ی همه را در خود جا بدهد و تا اینجای کار هم موفق بوده است!

این عطر برای هر استایلی مناسب است و در سطح دنیا فروش 29 درصدی را مال خود کرده است!

ماندگاری بالا و پخش بوی بسیار خوبی دارد. اگر به دنبال یک عطر هستید که هر 4 فصل از آن استفاده کنید و تا به حال هم بلو د شنل را امتحان نکرده‌اید پس بدون تردید و درنگ سراغش بروید!

  • کرید اونتوس Creed Aventus

1

درست یک سال بعد از بلو د شنل، کرید اونتوس به بازار آمد و همچنان خیلی پایاپای در رقابت با آن قرار دارد! طرفداران آن حاضر نیستند عطر دیگری را جایگزین کنند و برای همین سال‌هاست 23 درصد از فروش عطر در کل دنیا را به خود اختصاص داده است.

اگر از طرفداران رایحه‌ی تلخ و خنک هستید پس دست رد به سینه آن نزنید!

پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین عطر برند کرید هرکسی را مدهوش خود خواهد کرد! ماندگاری و پخش بوی عالی آن یکی از رمزهای موفقیتش است و آن را تبدیل به یک عطر جادویی و باوقار نموده و کمتر خانمی از این بوی مردانه رضایت خاطر ندارد!

  • آمواژ اینترلود Amouage interlude

1

این عطر سحرآمیز را تا به حال تجربه نکرده‌اید؟ باورکردنی نیست! در سال 2012 برند سلطنتی آمواژ این رایحه‌ی فوق‌العاده را رو کرد تا دل همه را ببرد! اگر از طالبان عطرهایی با بوی گرم هستید بدون ثانیه‌ای فکر به سراغش بروید! ماندگاری بی نظیر این عطر یکی از وزنه‌های سنگین موفقیتش است که این عطر را در جایگاه سوم با 19 درصد فروش در سطح دنیا قرار داده است!

از آن دسته عطرها که زیاد در جامعه پخش نیست و منحصربه فرد بودن آن باعث می‌شود همه نگاه‌ها به شما معطوف شود!

  • عطر دیور هوم اینتنس Dior Homme Intense

1

برند دیور که معرف حضورتان است؟! این شاهکارش را در سال 2007 رو کرد! عطری با رایحه‌ی گرم و شیرین که دل هر مرد و زنی را خواهد برد! درصد فریبندگی این عطر آنقدر زیاد است که همچنان بعد از 17 سال در رتبه‌ی چهارم فروش جهانی قرار دارد و 15 درصد مردان خوش تیپ دنیا دلشان را به آن داده‌اند!

از گیرایی این رایحه هر چه بگوییم کم است! با داشتن آن برای ساعت‌ها از تجدید عطر خلاص هستید و هرکسی از کنارتان رد بشود بوی شما را حس خواهد کرد!

  • عطر دیور ساواج Dior Sauvage

1

نگویید این عطر را نمی‌شناسید که هم من هم کارخانه‌ی دیور ناراحت خواهیم شد! عطری که 10 درصد از فروش جهانی را به خود اختصاص داده است نباید محجور بماند!

عطری با رایحه‌ی ملایم و درعین حال تلخ که دلفریبی خاصی در خود دارد. هر فرد خوش سلیقه‌ای نمی‌تواند نسبت به این بوی فوق‌العاده بی تفاوت بماند.

اگر به دنبال عطری هستید که برای هر 4 فصل از آن استفاده کنید انتخاب درستی است، شک نکنید!

  • عطر پاکورابان وان میلیون Paco Rabanne 1 million

1

خب! عرضم به خدمت شما که این عطر با رایحه‌ی تلخ و تندی که دارد 4 درصد از مردم دنیا را هر سال به خرید خود وامی‌دارد! برای فصل‌های سرد سال یک انتخاب ایده‌آل است. از ماندگاری و پخش بوی آن به هیچ عنوان نمی‌توان ایرادی گرفت! اگر از سلیقه‌ای خاص پیروی می‌کنید وان میلیون در خدمت شماست!

نظرات
پربازدیدترین خبرها