اگه می‌خوای تو دیدوبازدید عید آرایشت خوب بمونه این کرم پودرا رو بخر!

در راهنماتو چند مدل کرم پودر ضدآفتاب به شما معرفی می‌کنیم که بنا به بودجه و سلیقه‌تان بهتر است یکی از آنها را انتخاب کنید و در بازار لوازم آرایشی سردرگم نشوید!

شناسه خبر: ۳۹۵۳۵۵
اگه می‌خوای تو دیدوبازدید عید آرایشت خوب بمونه این کرم پودرا رو بخر!

راهنماتو- «آرایش کردن تو دید و بازدید و سفر عید خیلی سخته!»

شما تصورش را بکنید، صبح از خواب بیدار شده و بعد از صرف صبحانه راهی عیددیدنی می‌شوید، چند ساعتی ممکن است بمانید و از آنجا راهی یک خانه‌ی دیگر بشوید! این پروسه تا شب چند بار تکرار شود! یا حتی سفر بروید و برای دیدن نقاط دیدنی از صبح تا شب در نقاط مختلف شهر بچرخید! از آرایش شما، با آن همه روبوسی و یا تکاپو و اینور و آنور رفتن چه خواهد ماند؟ رژلب و رژگونه را به راحتی می‌توان تجدید کرد اما یکی از سختترین کارها ترمیم کرم پودر است! باید تمام صورت را بشویید و از نوع آرایش انجام بدهید در غیر اینصورت آرایش شما مات و کدر و کثیف خواهد شد! چه باید کرد؟

به گزارش راهنماتو، برای این زمان‌ها که می‌خواهید آرایش شما زمان زیادی ماندگاری داشته باشد باید از کرم پودرهای مقاوم و 24 ساعته و ضدآب استفاده کنید. درست است که این کرم پودرها با این همه مقاومت برای پوست مناسب نیستند، ولی این ضرر که ممکن است به پوست بزنند با چند روز استفاده رخ نمی‌دهد. شما هر روزی که کمتر نیاز به آرایش طولانی داشتید از آن استفاده نکنید تا پوستتان نفس بکشد!

ما در راهنماتو چند مدل کرم پودر ضدآفتاب به شما معرفی می‌کنیم که بنا به بودجه و سلیقه خودتان بهتر است یکی از آنها را انتخاب کنید و در بازار لوازم آرایشی سردرگم نشوید!

  • کرم پودر ضدآب روبی سان

2

این کرم پودر ایرانی طرفداران زیادی پیدا کرده است. اس پی اف 30 دارد و پوشانندگی آن خوب است. برای انواع پوست استفاده می‌شود و ضدآب است و روی ماندگاری آن به راحتی می‌توانید حساب کنید.

قیمت آن حدود 230 تا 250 هزار تومان است.

  • کرم پودر 30 ساعته میبلین

2

برند میبلین را کمتر کسی نمی‌شناسد! محبوب خیلی از خانم‌هاست و کیفیت بالایی در همه زمینه‌های لوازم آرایشی دارد.

کرم پودر 30 ساعته آن تمام فاکتورهای یک کرم پودر مناسب و ایده‌آل که می‌تواند آرایش را ماندگار کند دارد! برای انواع پوست مناسب است و از این جهت خیالتان راحت خواهد بود.

قیمت آن بین 400 تا 550 هزار تومان متغیر است!

  • کرم پودر ایزادورا مدل نچرال مات

6

این کرم پودر سوئدی هم برای انواع پوست مناسب است. در نهایت به شما یک بافت مخملی و صاف می‌دهد که موردپسند اکثر خانم‌هاست. آبرسانی خوبی دارد و از پیری پوست شما جلوگیری کرده و چین و چروک آن را پوشش می‌دهد. اگر پوست شما خشک است حتما قبل از استفاده از این کرم پودر مقداری کرم مرطوب کننده بزنید.

قیمت این کرم پودر حدود 400 هزار تومان است.

  • کرم پودر جوان کننده نوت

66

یک محصول با کیفیت دیگر که طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. این کرم پودر حاوی روغن آرگان و پروتئین برنج است. برای طولانی مدت روی پوست شما می‌ماند و اس پی اف 15 دارد. تنوع رنگ آن هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد.

قیمت کرم پودر نوت بین 350 تا 400 هزار تومان در نوسان است.

  • کرم پودر مات فلورمار

9

این برند ترکیه‌ای هم در کشور ما محبوبیت زیادی دارد. هم کیفیت و هم قیمت محصولاتش مناسب است. بیشتر از 12 ساعت این کرم پودر روی صورت شما مانند لحظه اول می‌ماند و اس پی اف 10 دارد. اجازه نمی‌دهد پوست شما خشک بشود و ترک بخورد و آبرسانی خوبی انجام می‌دهد.

قیمت این کرم پودر حدود 330 تا 450 هزار تومان است.

  • کرم پودر بورژوا

7

با یک برند معروف دیگر چطور هستید؟! این کرم پودر بیش از 16 ساعت دوام دارد. برای انواع پوست حتی پوست‌های خشک و حساس هم مناسب است. برای اینکه موجب جوش نمی‌شود می‌توانید به صورت روزانه هم مصرف کنید. ویتامین‌های زیادی دارد و کار آبرسانی را به خوبی انجام می‌دهد.

قیمت آن واقعا در بازار متغیر است و بین 350 تا حدود 800 هزار تومن دیده می‌شود!

نظرات
پربازدیدترین خبرها