چرا پوست کره‌ای‌ها اینقدر خوبه؟! رازش اینجاست!

کره‌ای‌ها هم غذاهای طبیعی زیاد مصرف می‌کنند و هم با ماسک‌های طبیعی زیاد به پوست خود رسیدگی می‌کنند! شما هم همین امروز این ماسک را درست کنید، ۷ روز استفاده کنید.

شناسه خبر: ۳۹۵۴۵۴
چرا پوست کره‌ای‌ها اینقدر خوبه؟! رازش اینجاست!

راهنماتو- «آخه ببین چه پوستی دارن! آدم همینجور هاج و واج می‌مونه!»

اگر شما هم سریال‌های کره‌ای می‌بینید و از پوست شفاف و براق و درخشنده‌ی کره‌ای‌ها حیرت‌ زده می‌مانید حق دارید! درست است که لوازم آرایشی و گریم خیلی در تصحیح اشکالات پوستی موثر عمل می‌کند اما کلا اهالی کره پوست‌های فوق العاده‌ای دارند که همیشه موجب تعجب بقیه می‌شوند. سن و سالشان با نوع پوستشان هیچ تناسبی ندارد و همین جای سوال ایجاد می‌کند! اما علت اینکه پوست به این خوبی دارند چیست؟

به گزارش راهنماتو، کره‌ای‌ها هم غذاهای طبیعی زیاد مصرف می‌کنند و هم با ماسک‌های طبیعی زیاد به پوست خود رسیدگی می‌کنند! شما هم همین امروز این ماسک را درست کنید، 7 روز استفاده کنید اگر در پایان یک هفته پوستتان زیر و رو نشده بود اعتراض کنید! مطمئن باشید که با استفاده از این ماسک که 3 قلم مواد دارد و هر سه دم دستی‌ترین هستند تغییرات عجیب و غریبی روی پوستتان خواهید دید!

مواد لازم:

برنج یک پیمانه

شیر یک لیوان

آب

طرز تهیه:

برنج و مقداری آب را در یک قابلمه بریزید تا حسابی بپزد و آب آن کشیده شود. آب را خودتان به صورت چشمی استفاده کنید، قرار نیست این برنج خورده شود، فقط می‌خواهیم به حد زیادی بپزد تا له شود و حتما آب آن جمع شود!

بعد از اینکه برنج پخت آن را داخل مخلوط کن بریزید و یک لیوان شیر را هم به آن اضافه کنید و دستگاه را روشن کرده تا خوب با هم ترکیب شوند. مایه‌ای که به دست می‌آید شبیه کرم است. آن را در ظرفی تمیزو خشک و دردار بریزید و در یخچال نگهداری کنید. هر بار که از آن استفاده کردید مجدد در یخچال قرار بدهید.

از این ماسک در تمام قسمت‌های صورت به غیر از دور چشم و دور لب بمالید و اجازه بدهید 20 دقیقه بماند تا خشک شود و بعد با آب ولرم شستشو دهید و به آرامی صورتتان را خشک کنید.

بعد از یک هفته متوجه شفاف و براق شدن پوستتان و همچینین کوچک شدن منافذ آن خواهید شد!

نظرات
پربازدیدترین خبرها