با این راه‌های ساده صورتت رو پر کن! بدون ژل و چربی و عمل زیبایی!

اگر شما هم دوست دارید کاری کنید که صورت پرتری داشته باشید بدون اینکه وزن کلی بدنتان بالا برود بهتر است چند تکنیک را به خوبی یاد بگیرید و اجرا کنید.

شناسه خبر: ۳۹۶۳۶۶
با این راه‌های ساده صورتت رو پر کن! بدون ژل و چربی و عمل زیبایی!

راهنماتو- «صورتت خیلی لاغر شده از بس رژیم گرفتی! مراقبت کن!»

خیلی از افراد بعد از رژیم‌های لاغری یا یک دوره مریضی صورتشان ظریفتر و باریکتر می‌شود و به اصطلاح دچار ریزش شده و در زیباییشان تاثیر زیادی می‌گذارد. بعضی دیگر به صورت ژنتیکی صورت لاغری دارند. در این میان تزریق ژل و چربی این روزها خیلی طرفدار پیدا کرده است و هزینه‌های زیادی را هم بر دوش افراد می‌گذارد که البته از عوارض این کارها هم نباید غافل بود ضمن اینکه هرکدام تاریخ مصرف خود را دارد و برای همیشه نمی‌توانید نسبت به اینکه صورتتان فرم دلخواه را به دست آورده است راحت باشید! بلکه نیاز به تمدید کردن و ترمیم کردن هم دارد.

به گزارش راهنماتو، اگر شما هم دوست دارید کاری کنید که صورت پرتری داشته باشید بدون اینکه وزن کلی بدنتان بالا برود بهتر است چند تکنیک را به خوبی یاد بگیرید و اجرا کنید.

  • ورزش صورت انجام بدهید

همانطور که برای فرم گرفتن بقیه اندام ورزش می‌کنید بهتر است بدانید که یکسری تمرینات روی صورت شما هم موثر خواهد بود.

جلوی آینه بایستید و لبهایتان را جمع کنید، در همین حین ماهیچه‌های گونه را به سمت بالا هدایت کنید. خوب می‌دانید که گونه اگر برجسته باشد نقش بسیار کلیدی در زیبایی و جوانی صورت دارد. پس این کار را انجام بدهید و با انگشتانتان گونه‌ها را نگه دارید و 20 ثانیه مکث کنید. این کار را چندین بار انجام بدهید.

دومین کاری که با صورت انجام می‌دهید به این صورت باشد که دهانتان را پر از هوا کنید و 45 ثانیه به همان حالت بمانید و بعد آرام هوا را خارج کنید. این کار تمام چین و چروک و خطوط صورت را باز می‌کند.

و سومین حرکت را هم به این اختصاص بدهید که با دهان بازتان حالت O را ایجاد کنید و در همین وضعیت لبهایتان را روی دندانها فشار بدهید و سعی کنید لبخند بزنید. حالا انگشتانتان را روی گونه‌ها بگذارید و به مدت 30 ثانیه آنها را ماساژ بدهید.

این سه حرکت را روزانه در مجموع به مدت 30 دقیقه انجام بدهید. هر روز در انجامشان استمرار داشته باشید.

صورت

  • ترکیب جادویی گلیسیرین و گلاب را امتحان کنید

هرچقدر رطوبت پوست صورت شما بیشتر باشد و آبرسانی به آن مناسبتر انجام شود هم چین و چروک‌ها مخفی خواهند شد و هم صورت حجم بیشتری خواهد داشت.

پیشنهاد می‌شود که هر شب قبل از خواب این کرم را روی صورت بگذارید: به صورت مساوی گلیسیرین و گلاب را مخلوط کنید و آن را روی گونه‌هایتان بمالید. هر شب به انجام این کار ادامه بدهید.

  • عسل را فراموش نکنید

عسل را چه بخورید و چه به صورت ماسک روی صورت بمالید فایده خودش را به شما خواهد رساند! مرطوب کنندگی و ضدباکتریایی بودن عسل بر همگان آشکار است.

  • از شیر کمک بگیرید

شیر منبع غنی از چربی، آب و پروتئین است. اینکه آیا استفاده از شیر به عنوان ماسک یا کرم برای پرکردن صورت مفید است یا خیر هنوز جای بحث دارد اما در اینکه می‌توانید با خوردن آن فایده بسیار زیادی به زیبایی صورتتان برسانید جای هیچ شکی نیست!

  • ژله بخورید!

گفته می‌شود ژله به دلیل داشتن ژلاتین تاثیر بسیار خوبی بر سلامت پوست می‌گذارد. در صورت مداومت بر خوردن آن بعد از گذشت مدتی قطعا نتیجه مثبت آن را خواهید دید.

  • آلوئه ورا مفید عمل می‌کند

آلوئه ورا در صنعت زیبایی فواید زیادی دارد! از آن استفاده کنید و خواصش را ببینید. شاید گونه‌های شما را برجسته نکند اما با رطوبت رسانی به پوستتان و رفع چین و چروک‌ها و داشتن یک پوست سالم قطعا زیبایی بیشتری خواهید داشت.

آلوئه ورا کلاژن سازی پوست را افزایش می‌دهد و همین عامل موثری بر رفع مشکلات پوست و صورت شما خواهد بود.

نظرات
پربازدیدترین خبرها