بهترین شامپوها برای جلوگیری از ریزش و رشد مجدد مو

همیشه بهترین شامپو‌ها گران‌ترین‌ها نیستند، بلکه بهترین شامپو‌ها آن‌هایی هستند‌که بیشترین سازگاری‌را با مو‌های شما داشته باشند.

شناسه خبر: ۴۰۴۰۴۷
بهترین شامپوها برای جلوگیری از ریزش و رشد مجدد مو

راهنماتو- یکی از مهم‌ترین راه‌های داشتن مو‌هایی سالم وپر پشت، داشتن شامپویی با خواص محرک رشد مو است. به این دلیل که هیچ تلاش اضافی نمی‌خواهد یعنی شما به سادگی می‌توانید شامپوی فعلی خود را با یک شامپوی محرک رشد مو جایگزین کنید و از ریزش موهایتان جلوگیری و حتی به رویش مجدد آن‌ها کمک کنید.

به گزارش راهنماتو، همیشه بهترین شامپو‌ها گران‌ترین‌ها نیستند، بلکه بهترین شامپو‌ها آن‌هایی هستند‌که بیشترین سازگاری‌را با مو‌های شما داشته باشند. سازگاری بدین معناست‌ که شامپویی‌ که انتخاب می‌کنید مناسب مو‌های شما باشد. در همین رابطه، شامپو‌های بدون سولفات انتخاب ارجح تری نسبت به سایر شامپو‌های ضد ریزش هستند. چرا؟ چون این مدل شامپو‌ها برای پوست سر و مو‌های شما ملایم‌تر بوده و روغن طبیعی موهایتان را از بین نمی‌برند. ما در این مطلب ۴ مدل شامپویِ بدون سولفات را به شما معرفی کرده ایم که مطمئنا به کارتان می‌آید. فراموش نکنید که اگر ریزش موی شما از کنترل خارج شده، حتما باید به یک متخصص پوست و مو مراجعه کنید.

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو فولیکا حجم ۲۰۰ میلی لیتر با قیمت (۷۰ هزار تومان)

شامپوی ایرانی فولیکا هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل‌استفاده است و با کمک به رشد پیاز مو و تقویت آن به پرپشت‌شدن مو‌ها منجر می‌شود. این مدل شامپو حاوی سولفات نیست، به همین دلیل مو‌های شما را خشک و آسیب دیده نمی‌کند. همچنین با داشتن مواد شوینده ملایم، مو‌های شما را به آرامی پاک می‌کند و باعث از بین رفتن رنگ و براقیت مو نمی‌شود. این محصول حاوی کافئین حاوی کافئین است که یکی از مواد موثر در جلوگیری از ریزش مو و تحریک رشد مو است. کافئین با افزایش گردش خون در پوست سر، فعالیت فولیکول‌های مو را افزایش می‌دهد و باعث تقویت ریشه مو می‌شود. همچنین حاوی بیوتین است که نقش مهمی در سلامت مو دارد. بیوتین با تقویت ساختار کراتین، پروتئین اصلی مو، مو‌های شما را قوی و مقاوم می‌کند. بیوتین همچنین باعث افزایش حجم و ضخامت مو می‌شود و پیشگیری از شکستگی و وز مو می‌کند. علاوه بر این، حاوی عصاره‌های گیاهی مانند آلوئه ورا، رزماری، نعناع، گل رز و زنجبیل است که هر کدام خواص مفیدی برای مو دارند. این عصاره‌ها مو‌های شما را تغذیه، مرطوب، ضد التهاب، ضد قارچ و ضد شوره می‌کنند. این عصاره‌ها همچنین باعث ایجاد حس خنکی و تازگی در پوست سر می‌شوند.

2

شامپو ضد ریزش مو ایروکس مدل گزنه حجم ۲۰۰ میلی لیتر با قیمت (۵۵ هزار تومان)

این محصول ایرانی برای خانم‌ها و آقایانی که موی معمولی تا چرب دارند و دچار ریزش مو شده‌اند فرموله شده و جهت استفاده روزانه گزینه مناسبی به شمار می‌رود. شامپوی ایروکس با رفع آلودگی‌ها و چربی‌های اضافی مو و پوست سر به پاکسازی عمیق آن‌ها کمک کرده و در جلوگیری از ریزش مو نقش بسزایی دارد. همچنین با دارا بودن ویتامین B۵ رطوبت مورد نیاز مو‌ها را تامین و حفظ کرده و در افزایش نرمی و لطافت آن‌ها تاثیرگذار است. عصاره گزنه موجود در ترکیبات شامپو به تنظیم و کنترل چربی کف سر کمک رسانده، در کاهش و توقف ریزش مو تاثیر مثبتی دارد و برای تحریک رشد آن مفید است. این محصول به خاطر داشتن روغن جوجوبا ضمن افزایش رطوبت و نرمی مو‌ها مانع ایجاد خشکی و خارش در پوست سر خواهد شد.

4

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش سریتا مدل کافئین مناسب برای انواع مو حجم ۲۰۰ میلی لیتر با قیمت (۱۱۶ هزار تومان)

شامپو سریتا یکی دیگر از محصولات ایرانی است که بسیار موثر جهت تقویت ریشه مو و کنترل ریزش است. این شامپو حاوی کافئین، ساوپالمیتو، پروتئین جوانه گندم و عصاره رزماری بوده که با افزایش خون رسانی به فولیکول‌های ریشه مو و تغذیه آن‌ها موجب افزایش طول عمر ریشه و تقویت مو می‌شود. کافئین موجود در این شامپو سبب افزایش خون‌رسانی در کف سر و تغذیه مو‌ها می‌شود. همچنین با کاهش میزان چربی کف سر از ریزش مو‌ها جلوگیری می‌کند و خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. شامپو تقویت کننده و ضد ریزش کافئین سریتا ریزش موی ارثی و یا ناشی از ترشح تستسترون را کنترل نموده و ساختار مو‌ها را تقویت می‌نماید علاوه بر آن سبب افزایش ضخامت تار مو‌ها نیز می‌گردد. شامپو تقویت کننده و ضد ریزش کافئین سریتا رطوبت مو را تأمین نموده و موجب افزایش براقیت و درخشندگی مو می‌گردد همچنین وجود ویتامین E و B در آن در ترمیم مو‌های آسیب دیده نیز مؤثر است.

7

شامپو مو کامان مدل بدون سولفات حجم ۴۰۰ میلی لیتر با قیمت (۲۲۰ هزار تومان)

این مدل شامپو نیز یک محصول ایرانی است که با بکارگیری ترکیبات مغذی و ویتامین‌های و مواد معدنی، به عنوان یک مکمل تقویت کننده مو شناخته م یشود. فرمولاسیون این محصول حاوی پروتئین کراتین است. کراتین، پروتئین سازنده مو است که سبب نرمی، درخشندگی و صافی مو میشود. روغن آرگان بکار رفته در این محصول، سرشار از مواد مغذی و مفید از جمله ویتامین E، اسید‌های چرب، اسکوآلن و آنتی اکسیدان است و به همین دلیل، از فواید شگفت انگیزی برای سلامت و نرمی مو برخوردار است. همچنین حاوی ترکیبات طبیعی و معدنی از جمله روغن گل همیشه بهار، ویتامین E، زینک و عصاره آووکادو است که هر کدام از آن‌ها از خواص بی نظیری برای تغذیه و ترمیم مو برخوردار اند. این محصول با آبرسانی مو، خشکی و وزی را از بین برده و میتواند آسیب‌های ناشی از حرارت و مواد شیمیایی را ترمیم کند.

9

نظرات
پربازدیدترین خبرها