۱۰پستی که یک خانم باکلاس هیچوقت به اشتراک نمی‌گذارد

زن و مرد ندارد، برخی پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند اثرات منفی روی شخصیت و هویت شما بگذارد. اما در این مقاله ما صرفاً روی زنان باکلاس و مطالبی که پست نمی‌کنند، تمرکز کردیم. با راهنماتو همراه باشید.

شناسه خبر: ۴۱۵۶۱۱
10پستی که یک خانم باکلاس هیچوقت به اشتراک نمی‌گذارد

راهنماتو-رسانه‌های اجتماعی می‌توانند فضایی فریبنده باشند اما پست کردن هر چیزی در این فضا مطلوب نیست و می‌تواند قاعده بازی را به ضرر شما تغییر دهد. به خصوص اگر شما زنی با کلاس هستید که برای حریم خصوصی و شهرتش ارزش قائل است، بهتر است هر چیزی را در این فضا به اشتراک نگذارید.

به گزارش راهنماتو، تفاوت در ارزشی است که آدم‌ها برای رازداری و حریم قائل هستند. احترام به حفظ بعضی چیزها در حریم خصوصی یعنی شما مرزهایی دارید که برایتان مهم هستند. شما ابعاد زیبا و جالب زندگی‌تان را با دیگران به اشتراک می‌گذارید اما نه همه چیز را. با راهنماتو همراه باشید تا 10موضوعی که زنان باکلاس هرگز در فضای آنلاین به اشتراک نمی‌گذارند را با شما به اشتراک بگذاریم.

1.احساسات خصوصی

فضای رسانه‌های اجتماعی اغلب شبیه به صحنه‌ای به نظر می‌رسد که هر کسی در آن باید غم و غصه و دردِ دل‌هایش را به اشتراک بگذارد تا از کلافگی و عصبانیتی که دچارش شده، خلاص شود. اما زنان با کلاس بهتر می‌دانند که این فضا برای چنین کاری مناسب نیست. آن‌ها می‌دانند که خیلی هم عالی است که نقاط عطف زندگی و دستاوردهایشان را با دیگران به اشتراک بگذارند اما این فضا، جای به اشتراک‌گذاری درگیری‌های شخصی و دردِ دل کردن درباره مصائب شخصی و خصوصی نیست.

موضوعات خصوصی، همانطور که از اسمش پیداست، بهتر است که در فضای خصوصی حل و فصل شود، نه جلوی چشمان عموم. لازم نیست که چت‌های خصوصی‌مان با شریک زندگی‌مان را استوری کنیم، لازم نیست که درباره دعوای اخیرمان با دوستان‌مان در شبکه‌های اجتماعی چیزی بگوییم. درد عمومی مسئله‌اش فرق دارد. در این مورد، ما کاملاً درباره تجربه‌های بسیاری خصوصی زندگی حرف می‌زنیم که باید در حریم خصوصی حل شوند؛ وگرنه دیگر هیچ‌کسی روی ما حساب نمی‌کند. هر قدر سخت و دشوار است، آن‌ها را برای حفظ احترام‌تان بیرون نریزید.

2. غرور افراطی

پست‌هایی که غرور بیش‌ازحد را نشان می‌دهند. مثلاً رشته بی‌پایانی از سلفی‌ها. تصاویری با امکان و اشیاء قیمتی و تجملاتی. درحالیکه معجونی در دست دارید، زیر نور خورشید با پس‌زمینه یک ماشین تجملاتی نشسته‌اید و عینک برند روی چشم‌تان است و به افق خیره شده‌اید. بهتر است از این تصاویر که بازتابی از غرور بیش‌ازاندازه هستند، کم‌تر پست کنید.

آیا این تصاویر خودِ حقیقی شما را بازتاب می‌دهند؟ آیا ارزشی به زندگی دنبال‌کنندگان شما اضافه می‌کنند؟

زنان باکلاس قطعاً پیش از پست کردن هر تصویری از خودشان این سوالات را جواب می‌دهند.

3.نظرات ملتهب کننده

در جهان گفتمان رسانه‌های اجتماعی، به آسانی می‌توان در دام بحث‌ها و استدلال‌های داغ و بحث‌برانگیز افتاد. مطالعه‌ای که توسط مرکز نظرسنجی پیو انجام شده نشان می‌دهد که 59درصد از افراد بحث در رسانه‌های اجتماعی را استرس‌آورتر از بحث‌های رو در رو می‌دانند.

زنان باکلاس می‌دانند که در فضای عمومی و رسانه‌های اجتماعی بهتر است با لحنی سازنده و مثبت نظر بنویسند. آن‌ها میدان نبرد را عاقلانه انتخاب می‌کنند و درک می‌کنند هر پستی نمی‌تواند عقاید واقعی آن‌ها را بازتاب بدهد. آن‌ها به جای آنکه به پراکنش صداهای اضافی دامن بزنند، عاقلانه روی اشاعه احترام و مثبت‌اندیشی تمرکز می‌کنند.

دفعه بعدی که وسوسه شدید در یک بحث آنلاین مشارکت کنید، یک قدم به عقب بردارید و فکر کنید که آیا بحث کردن در این فضا ارزش وقت و انرژی‌تان را دارد؟

4.بیش‌اشتراک‌گذاری

ما در عصری زندگی می‌کنیم که به اشتراک گذاری همه ابعاد زندگی‌مان در فضای آنلاین بسیار رایج به نظر می‌رسد. اما زنان باکلاس ارزش رازداری و حریم خصوصی را می‌دانند. هر غذایی، هر بیرون رفتنی، هر جزییات کوچکی از روز ما نیازی نیست در بوق و کرنا شود و به سمع و نظر همه برسد. این اشتراک‌گذاری‌های مداوم، دنبال‌کنندگان را دلزده می‌کند و می‌تواند مرز بین حریم خصوصی و عمومی زندگی شما را از بین ببرد.

454545

5.زبان بدن منفی

در جهانی که از عکس و ظاهر اشغال شده است، به راحتی می‌توان در تله شرم از بدن افتاد. یک زن با کلاس می‌داند که هر فردی منحصربه‌فرد و زیباست؛ حال با هر شکل و اندازه‌ای از بدن. او هرگز رسانه‌های اجتماعی را پلتفرمی برای انتقاد از بدنش نمی‌داند. در عوض، بدنش را بسیا مثبت و با عشق به خودش عزیز می‌دارد. او بدنش را به خاطر قدرت و توانمندی‌هایش ارج می‌نهد.

6.نارضایتی‌های نامحترمانه

با آزادی که رسانه‌های اجتماعی فراهم کرده‌اند، خیلی راحت می‌توانیم ارزش احترام را فراموش کنیم. ممکن است با پست‌هایی مواجه شویم که دیگران را تحقیر می‌کنند، از مسائل حساس جوک می‌سازند یا برخی عقاید را به مسخره می‌گیرند. اما یک زن باکلاس می‌داند که نباید وارد این وادی‌ها شود.

او درک می‌کند که هر کسی حق ابراز عقاید و باورهایش را دارد و باید به تنوع و تکثر احترام گذاشت. او می‌داند که به اشتراک گذاشتن هر پستی، فراتر از یک کلیک ساده و بازتابی از کیستی او و باورهایش است.

7.مقایسه با دیگران

در ذات انسان است که خودش را با دیگران مقایسه کند. اما گاهی این کار به شکلی نارکارامد انجام می‌شود. به خصوص در شبکه‌های اجتماعی که هر فردی سعی می‌کند عالی‌ترین شکل زندگی‌اش را به اشتراک بگذارد، ممکن است ما در دام مقایسه‌های غیرواقعی گرفتار شویم. یکی ارتقاء شغلی را نمایش می‌دهد، دیگری تعطیلات جذاب و عجیب و غریبش را و شخص دیگر خانواده عالی‌اش را. دیدن این تصاویر می‌تواند باعث شوید فکر کنید که زندگی خودتان به قدر کافی عالی نیست.

اما یادتان باشد که رسانه‌های اجتماعی بخشی برجسته از زندگی افراد است نه بازنمایی حقیقی کل زندگی یک فرد. یک زن باکلاس این را خوب می‌داند. او از مقایسه خودش با دیگران یا پست کردن محتوایی که دیگران را تشویق به مقایسه خودشان با دیگران می‌کند، پرهیز می‌کند.

8.پست‌های پشت‌سر‌هم شغلی

همه‌مان دوست داریم که موفقیت‌ها و دستاوردهایمان را با دیگرانی که برایمان مهم هستند به اشتراک بگذاریم. اما خط باریکی بین به اشتراک گذاری و بیش‌اشتراک‌گذاری وجود دارد. یک زن باکلاس می‌داند که اگر مدام در حال به اشتراک‌گذاری ترفیعات شغلی یا توسعه‌ فردی‌اش باشد، می‌تواند جواب معکوس از دیگران دریافت کند.

شاید فکر کنید که اگر مدام کار یا علایق‌تان را با دیگران به اشتراک بگذارید، نظرات و توجهات بیش‌تری را جلب می کنید اما درحقیقت عکس این درست است. مردم برای ارتباط و سرگرمی وارد رسانه‌های اجتماعی می‌شوند، نه برای آنکه احساس کنند که در یک بازار دائمی گیر کرده‌اند.

هر چه کم‌تر خودتان را در معرض قرار دهید، بیش‌تر ارتباط می‌گیرید.

9.غیبت و شایعات

گاهی به نظر می‌رسد که رسانه‌های اجتماعی بستر شایعات و غیبت‌ هستند. اما، زن باکلاس فرمان را به دست پرگویی نمی‌دهد. او می‌داند که اشاعه یا انتشار شایعه و غیبت فقط به دیگران لطمه نمی‌زند بلکه به خود او نیز ضرر می‌رساند. بنابراین روی انتشار محتواهای ارزشمند که برای دنبال‌کنندگانش حس خوب به ارمغان می‌آورند، متمرکز است.

10.مسائل خصوصی خانوادگی

خانواده مقدس است. خانواده آن بخشی از زندگی است که شایسته احترام و خصوصی ماندن است. یک زن باکلاس می‌داند که هرگز نباید از رسانه‌های اجتماعی به عنوان پلتفرمی برای صحبت کردن از اختلافات خانوادگی یا به اشتراک گذاری مسائل خانوادگی استفاده کند.

او می‌داند که به اشتراک گذاشتن این موارد خصوصی می‌تواند به حریم خصوصی عزیزان او لطمه وارد کند. هچنین می‌تواند دنبال‌کنندگانش را معذب کنند زیرا حس می‌کنند وارد حریم خصوصی او شده‌اند.

از همه که بگذریم، حریم خصوصی جایگزین ارتباطات واقعی در درون خانواده نیست. سعی کنید که مسائل خانوادگی را رو در رو حل کنید نه در بستر رسانه‌های اجتماعی.

 

 

 

 

نظرات
پربازدیدترین خبرها