بیوایدی Seal ۰۶ GT شباهت بسیاری با مدل مفهومی خود دارد. در حالی که نمای بیرونی آن به خطوط نسخه کانسپت وفادار مانده، اما طراحی ورودیهای هوا و قسمتهای آئرودینامیکی آن دستخوش تغییر شده است. برای مثال سپرهای با اینکه همچنان مجهز به ورودیهای هوای اسپرت هستند، اما بهطور محسوسی ضعیفتر شده و بال عقب که یکی از برجستهترین قسمتهای این خودرو بود، به شکل عجیبی ناپدید شده است. گرافیک چراغهای جلو و عقب نیز به همراه آینهها تغییر کرده و این امر بهوضوح نشان میدهد که برخی از ویژگیهای این کانسپت در سفر به خط مونتاژ دوام نیاوردهاند.
در داخل، به نظر میرسد که این هاچ بک کابین دیجیتال، فرمان و بیشتر ویژگیها را از سدان Seal به عاریت گرفته است؛ اگرچه از طراحی منحصربهفرد داشبورد و دریچه تهویه مطبوع بهره میبرد.
Seal ۰۶ GT برای پر کردن شکاف بین مدل کوچکتر دلفین و سدان کمی بزرگتر Seal معرفی شده است. این محصول جدید BYD با طول ۴۶۳۰ میلیمتر (۱۸۲٫۳ اینچ) با فاصله بین دو محور ۲۸۲۰ میلیمتر (۱۱۱ اینچ)، نسبت به هاچبکهای فولکسواگن ID.۳ و MG۴ ابعاد بزرگتری دارد.
Seal ۰۶ GT از معماری e-Platform ۳.۰ Evo بیوایدی استفاده میکند که برای مدیریت هر دو پیشرانه تک موتوره RWD و دو موتوره AWD طراحی شده است. در حالی که بیوایدی هنوز بهطور رسمی مشخصات پیشرانه را فاش نکرده، اما جزئیات وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین خروجی ۲۱۵ اسب بخار برای نسخه تک موتوره و ۴۱۶ اسب بخار را برای نسخه دو موتوره نشان میدهد.
رونمایی رسمی بیوایدی Seal ۰۶ GT برای ۳۰ آگوست برنامه ریزی شده و قیمت آن بین ۲۱ هزار تا ۲۸ هزار دلار (معادل یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تا یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان) پیشبینی میشود. بهاحتمال بسیار زیاد بیوایدی این مدل را به بازارهایی فراتر از چین، از جمله اروپا و استرالیا صادر خواهد کرد.