الحاق ۱۱۰۰ دستگاه خودروی برقی به ناوگان فراجا

معاون آماد و پشتیبانی فراجا از الحاق ۱۱۰۰ دستگاه خودروی برقی به ناوگان فراجا خبر داد.

شناسه خبر: ۴۱۸۰۸۸
الحاق ۱۱۰۰ دستگاه خودروی برقی به ناوگان فراجا

سردار رضا فریبا، معاون آماد و پشتیبانی فراجا از افزوده شدن ۱۱۰۰ دستگاه خودروی برقی پلیس خبر داد و گفت: این اقدام که با همکاری گروه‌های بهمن و مبنا انجام شده، گامی بزرگ در راستای مدیریت انرژی و کاهش مصرف سوخت به شمار می‌رود.

 

سردار فریبا در این مراسم اعلام کرد که برای تسهیل استفاده از خودروهای برقی، ۴ ایستگاه شارژ بین تهران و کرج ایجاد شده است. او افزود: در حال حاضر ۴۰۰ دستگاه خودروی برقی به فراجا اضافه شده که بخشی از آن‌ها به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

الحاق ۱۱۰۰ دستگاه خودروی برقی به ناوگان فراجا

وی همچنین به الحاق ۶۰۰ دستگاه موتورسیکلت سنگین برای تقویت پلیس راهور درون‌شهری اشاره کرد و گفت: این تجهیزات جدید علاوه بر کمک به مدیریت بهتر ترافیک، برای مقابله با سرقت و کشف جرایم به پلیس اقتصادی و راهور نیز اختصاص داده شده است.

در ادامه سردار فریبا از الحاق ۱۰۰ پهپاد ریزپرنده برای پایش مرزها و جاده‌ها خبر داد و تأکید کرد: این ابزارها به کاهش تصادفات و ارتقا امنیت مرزها کمک شایانی خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کردکه این حرکت، الگویی برای دیگر سازمان‌ها و ارکان کشور باشد تا از فناوری‌های نوین در جهت بهبود عملکرد و صرفه‌جویی در انرژی بهره‌برداری کنند.

 

منبع : مهر
نظرات
پربازدیدترین خبرها