اگر قصد کشتن یک نفر را دارید یکی از این ۵ فندک برقی را برایش بخرید!

خرید فندک برقی به نظر کار ساده ای می رسد، اما واقعیت این است که همین کار ساده هم نیاز به گشت و گذار در بازار و بررسی قیمت ها دارد.

شناسه خبر: ۳۴۶۲۸۶
اگر قصد کشتن یک نفر را دارید یکی از این 5 فندک برقی را برایش بخرید!

راهنماتو -اگر می خواهید یک نفر را بکشید اما می ترسید به قتل عمد و اعدام محکوم شوید، نگران نباشید، یک روش ساده برای رسیدن به هدفتان وجود دارد.فقط حواستان به یک نکته ساده باشد: در این روش، مقتول احتمالی، باید سیگاری باشد.

به گزارش راهنماتو، یکی از مهمترین ملزومات سیگاری بودن، همراه داشتن سیگار و فندک است. اما هرچه فندک جذاب تر باشد، احتمال این که فرد سیگاری تحریک شود، از آن استفاده کند بیشتر خواهد شد. بنابراین با خرید یک فندک برقی جذاب، می توانید فرد سیگاری را ترغیب کنید بیشتر سیگار بکشد و اگر ساکن تهران یا سایر شهرها با آلودگی هوای بالا هم باشید، دیگر نور علی نور خواهد بود و روند قتل سریعتر اتفاق می افتد.

در ضمن: بله درست فهمیدید، این دقیقا یک ضد تبلیغ است، لطفا نه خودتان سیگار بکشید و نه حتی دشمنتان را به سیگار کشیدن تشویق کنید. اما اگر با این جمله من ارشاد نشده اید و حتی ترغیب شده اید یک فندک برقی برای خودتان بخرید، این شما و این 5 فندک برقی جذاب در بازار:

فندک لایتر

فندک برقی مدل USB Trey lighter(قیمت حدودی: 250 هزار تومان)

فندک مدل USB Trey lighter یکی از محبوب ترین فندک های بازار است که قیمتش هم نسب به نمونه های مشابه چندان بالا نیست. این فندک دارای باتری قابل شارژ است و از طریق پورت USB شارژر یا کام‍پیوتر در خانه، اتومبیل و اداره به آسانی شارژ می‌شود. این فندک شعله ایجاد نمی‌کند و در نتیجه هیچ نیازی به گاز ندارد. ظاهر این فندک زیباست و می تواند هم برای خانمها و هم برای آقایان جذاب به نظر برسد.

این فندک برقی دارای چراغ ال ای دی برای نمایش روشن و خاموش شدن است و تنها ۳۵ گرم وزن دارد. جنس بدنه این محصول فلزی است.

فندک کپکس

فندک کپکس مدل FR-90(قیمت حدودی:298 هزار تومان)

اگر ظاهر و طراحی فندک برای شما اهمیت زیادی دارد این فندک یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. این فندک از نوع کشویی است. فندک کپکس مدل FR-90 فقط۶۵ گرم وزن دارد و جعبه آن شامل یک عدد المنت یدک و سیم شارژ USBاست. جنس بدنه

این محصول فلزی است و قابلیت Windproof هم دارد.

فندک لایتر

فندک لایتر مدل A110(قیمت حدودی: 270 هزار تومان)

این فندک هم از نمونه های بسیار جذاب در بازار محسوب می شود که با توجه به رنگبندی متنوع، می تواند برای خانمها و آقایان و گروههای سنی مختلف جذاب باشد. وزن این فندک فقط ۵۰ گرم است و با کابل شارژ به فروش می رسد. اگر طرفدار شعله صاعقه ای هستید، خبر خوش این که این فندک شعله صاعقه ای دارد و در نهایت این که جنس بدنه فندک هم از نوع فلزی است و قابلیت Windproof هم دارد.

فندک مدل پیپ

فندک جوبن مدل پیپ (قیمت حدودی: 450 هزار تومان)

حین گشتن به دنبال فندک های جذاب بازار به این فندک برخوردم که مخصوص افرادی است که پیپ می کشند. بالاخره بین این همه سیگاری یک حق هم برای علاقه مندان به پیپ لازم است. این فندک نسبت به فندک های قبلی، کمی سنگین تر است و۹۷ گرم وزن دارد. جنس بدنه فلز است و با شعله معمولی کار می کند.

فندک مدل آرک

فندک برقی آرک مدل Rotating Acr(قیمت حدودی: 700 هزار تومان)

حقیقت این است که هرچه یک محصول جذاب تر باشد، قیمت آن هم بالاتر می رود. آخرین فندک فهرست من همزمان گران قیمت ترین و زیباترین فندک است. این فندک دارای چراغ ال ای دی برای نمایش روشن و خاموش بودن است. فندک ۸۰ گرمی آرک با کابل شارز به فروش می رسد. جنس بدنه این فندک فلزی استن و به خاطر ظاهر خاصش بین خانمها طرفداران بیشتری دارد.

نظرات
پربازدیدترین خبرها