گلکسی A۵۴ ۵G با اخذ تاییدیه Bluetooth SIG یک گام دیگر به عرضه نزدیک شد

گوشی گلکسی A۵۴ ۵G سامسونگ تاییدیه بلوتوث گرفته است و اطلاعاتی نیز از این گوشی منتشر شده است.

شناسه خبر: ۳۴۶۱۸۰
گلکسی A54 5G با اخذ تاییدیه Bluetooth SIG یک گام دیگر به عرضه نزدیک شد

راهنماتو -مدت هاست که شایعه شده است که سامسونگ در حال کار روی گلکسی A54 5G است. این گوشی، اخیراً در سایت‌های مختلف صدور مجوز دیده شده و بیشتر مشخصات آن منتشر شده است.

به گزارش راهنماتو ، گزارش شده است که این گوشی دارای تراشه Exynos 1380 SoC، باتری 5100 میلی آمپری و سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی جدید است.

امروز، این گوشی در وب سایت بلوتوث SIG دیده شده است که نام گوشی را تایید می کند و جزئیات کمی را نیز فاش می کند. سامسونگ گلکسی A54 5G آینده، در سایت صدور گواهی بلوتوث SIG با شماره مدل SM-A546V دیده شده است.

همانطور که گفته شد، این فهرست مجدداً نام بازاریابی تلفن هوشمند را تأیید می کند و نشان می دهد که از بلوتوث نسخه 5.3 پشتیبانی می کند. همچنین اشاره می کند که این گوشی هوشمند ممکن است خیلی زود راه اندازی شود.

سامسونگ

به نظر می رسد با تغییرات بخش توزیع، به زودی این گوشی به محدود ترین گوشی مبان رده تبدیل خواهد شد. گلکسی A54 اخیراً توسط وب سایت Geekbench با یک پردازنده هشت هسته ای با کد "S5E8835" متوقف شده است. SoC دارای پردازنده چهار هسته با فرکانس 2.40 گیگاهرتز و 2.0 گیگاهرتز است. همچنین یک GPU Mali G68 نیز وجود دارد. بر اساس این جزئیات، می‌توان فرض کرد که این گوشی دارای تراشه Exynos 1380 است. Geekbench همچنین نشان می دهد که این گوشی هوشمند حداقل 6 گیگابایت رم خواهد داشت.

گزارش‌های قبلی نشان می‌دهند که این گوشی دارای دوربین سه‌گانه در بخش پشتی با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و گفته می شود باتری 5100 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ 25 واتی پشتیبانی می کند.

این گوشی هوشمند ممکن است دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Full HD + AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز باشد. از نظر نرم‌افزاری، سیستم‌عامل اندروید 13 با One UI 5.0 در این گوشی، اجرا می‌شود.

نظرات
پربازدیدترین خبرها