اطلاعات جدیدی از مشخصات اصلی iQOO Neo ۷ منتشر شد

گوشی های چینی در بازار ایران پرطرفدارترین و اکنون اطلاعاتی جدید از گوشیiQoneo۷ منتشر شد.

شناسه خبر: ۳۴۶۲۴۸
اطلاعات جدیدی از مشخصات اصلی iQOO Neo 7 منتشر شد

راهنماتو -گوشی هوشمند بعدی iQOO برای بازار چین iQOO Neo 7 Racing Edition است. از هفته گذشته، این شرکت ویژگی های کلیدی این گوشی هوشمند را تایید کرده است.

به گزارش راهنماتو ، امروز این شرکت ویژگی های رم و ظرفیت ذخیره سازی گوشی را فاش کرد. علاوه بر این، دوربین اصلی را نیز تایید کرد. پوستر دیگری تایید می کند که iQOO Neo 7 Racing Edition دارای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. به نظر می رسد که به غیر از نسخه 16 گیگابایتی + 512 گیگابایتی، Neo 7 Racing Edition در پیکربندی های دیگری نیز در دسترس خواهد بود.

مشخصات جدید گوشی ای کیو

پوستر دیگری تأیید می‌کند که iQOO Neo 7 Racing Edition دارای دوربین اصلی GN5 سامسونگ با فوکوس پیکسلی دوگانه است که به کاربران امکان می‌دهد ویدیوهای بهتری ثبت کنند.

مشخصات iQOO Neo 7 Racing Edition قبلاً از طریق گواهی TENAA آن فاش شده است . این گوشی با صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس، نسبت تصویر 20:9، نرخ رفرش 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه خواهد شد.

مشخصات گوشی جدید ای کیو

در قسمت جلویی، iQOO Neo 7 Racing Edition احتمالا دارای دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در بخش پشت ممکن است OIS (تثبیت کننده اپتیکال تصویر) را ارائه دهد. این گوشی با دوربین های 8 و 2 مگاپیکسلی همراه خواهد بود.

در بخش سخت افزاری، iQOO Neo 7 Racing Edition دارای پلتفرم موبایل اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود. طبق لیست TENAA ، این دستگاه در انواع رم 8 و 12 گیگابایتی و گزینه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی نیز در دسترس خواهد بود. این باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی را در خود جای داده است.

iQOO Neo 7 Racing Edition قرار است در 29 دسامبر در چین عرضه شود. تا آن زمان، انتظار می رود که این شرکت اطلاعات بیشتری را تایید کند

نظرات
پربازدیدترین خبرها