سرخیو راموش راهی یوونتوس می شود

پس از مصدومیت برمر، مدیران بیانکونری در اندیشه جذب یک مدافع باتجربه هستند.

شناسه خبر: ۴۱۷۸۲۹
سرخیو راموش راهی یوونتوس می شود

پس از مشخص شدن وضعیت مصدومیت برمر و دوری طولانی‌مدت او از میادین، بانوی‌ پیر نیاز مبرمی به یک مدافع وسط دارد.

برمر فصل را به طور کلی از دست داده و مصدومیت مدافع برزیلی، آسیب شدیدی به برنامه‌های تاکتیکی موتا وارد کرده است.

بر اساس گزارش توتواسپرت، یوونتوس شرایط جذب راموس ۳۸ ساله را بررسی می‌کند و او را جانشین موقت خوبی برای برمر می‌داند.

اسطوره رئال‌مادرید از زمان ترک سویا با وجود پیشنهادات تیم‌های عربستانی تیم جدیدی برای خودش انتخاب نکرده و به نظر مشتاق است در فوتبال ایتالیا بازی کند.

راموس همچنین این روزها سخت مشغول تمرینات اختصاصی شده و ویدیوهایی از تمریناتش را هم در صفحات مجازی خودش به اشتراک می‌گذارد تا به همگان نشان دهد، هنوز از آمادگی بالایی برخوردار است.

علاوه بر این گفته می‌شود راه‌راه‌پوش‌ها به دنبال گزینه‌های دیگری مانند کیائر، ماتیپ و مانولاس  هستند اما تجربه بالای راموس او را به گزینه‌ای جذاب برای مدیران تبدیل کرده.

راموس ضمن دریافت پیشنهادهایی از تیم‌های متمول عربستانی، از لیگ برتر انگلیس و لیگ برزیل پیشنهادهایی داشته و تمام آن‌ها را بی‌پاسخ گذاشته. او همچنین پیش از پیوستن به سویا، پیشنهاد الاتحاد را رد کرده بود.راموس سابقه سال‌ها تقابل با یوونتوس را دارد و بازی‌های خاطره‌انگیز زیادی از تقابل‌هایش با یوونتوس در ذهنمان ثبت شده. حالا در صورت پیوستن به یووه، او پس از لالیگا و لوشامپیونا،  سومین لیگ معتبر اروپایی را تجربه خواهد کرد.

یوونتوس اکنون پس از گذشت ۶ بازی با ۱۲ امتیاز در رده دوم سری‌آ قرار دارد و باید یکشنبه از ساعت ۱۴:۰۰ در استادیوم آلیانز به مصاف کالیاری برود.

 

منبع : فوتبال 360
نظرات
پربازدیدترین خبرها