واکنش زنوزی به نقش پزشکیان در رای پرونده بیرانوند

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور: صداوسیما و فدراسیون رنگ‌بازی می‌‌کنند. برخی از مجریان صداوسیما جوسازی می‌کنند که این رأی به نفع بیرانوند است. بدانند که چنین نیست و رأی صادر شده به ضرر بیرانوند است؛ چرا که حق به حق‌دار نرسیده است.

شناسه خبر: ۴۱۸۹۲۸
 واکنش زنوزی به نقش پزشکیان در رای پرونده بیرانوند

کارشناسی برای بررسی پرونده انتخاب کردند که مرتبط به حوزۀ مالی نبود. از ابتدای فصل همه علیه تراکتور جوسازی کرده و روحیه این بازیکن را هم از بین برده‌اند. داوری را برای بازی حساس «تراکتور – فولاد» انتخاب کردند که فامیل یکی از داورانی است که قبلاً تراکتور را در جمعۀ سیاه به خاک سیاه نشانده بود.

از سوی دیگر رئیس‌جمهور را وارد این موضوعات می‌کنند. سطح خودمان را پایین نمی‌آوریم تا به خاطر یک رأی فوتبالی، رئیس جمهور، وزیر و معاون رئیس‌‌جمهور را قاطی مسائل کنیم.

ما به خاطر یک میلیون دلار از رئیس‌جمهور کشورمان هزینه نمی‌کنیم. یک میلیون دلار مگر چقدر پول است که به خاطر آن به رئیس‌جمهور ایران گفته بودید از اردوغان برای بخشش پول رضایت‌نامآ «مهدی طارمی» درخواست کند.

هیچ شخصی در این رأی صادرشده دخالت نداشت. مطمئن باشید اگر کسی در روند این پرونده دخالت می‌کرد، چنین رأی غیرمنطقی و غیرحقوقی صادر نمی‌شد. اگر بنا بر دخالت رئیس‌جمهور بود، قطعاً از معاون حقوقی‌شان درخواست می‌کرد که پرونده را بررسی کند و قطعاً مشخص می‌شد که حق با بیرانوند است.

آقای خیابانی از رنگی‌بودن در بیایید. یک‌سری از مجریان تلویزیون و دست‌اندرکاران فوتبالی در دو تیم تهرانی گیر کرده‌اند. فکر می‌کنند ۱۶ تیم بازی می‌کنند تا این دو تیم قهرمان شوند. صدا و سیما ابتدا حق باشگاه‌ها را بدهد سپس صحبت کنیم.

خیابانی چندی پیش روی آنتن زندۀ تلویزیون پرسیده بود آیا رئیس‌جمهور در صدور رای بیرانوند تاثیر داشته یا نه؟

منبع : دیلی فوتبال
نظرات
پربازدیدترین خبرها