انتخاب جدید آنچلوتی برای دفاع راست مشخص شد

کارلو آنچلوتی قصد دارد داوید خیمنز را به عنوان گزینه‌اش برای حضور در پست دفاع راست به تیم اول بیاورد.

شناسه خبر: ۴۲۰۴۹۴
انتخاب جدید آنچلوتی برای دفاع راست مشخص شد

رئال مادرید در طول چند فصل اخیر همیشه با مشکل مصدومیت بازیکنانش روبرو بوده و به نظر می‌رسد که این مشکل بین مدافعان این تیم بیشتر از سایر پست‌ها مشهود بوده و باعث شده است که کار برای اعضای کادر فنی و خصوصا کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی رئال دشوار شود.

در حالی که فصل گذشته ادر میلیتائو و داوید آلابا به دلیل پارگی رباط صلیبی نتوانستند رئال را همراهی کنند و آلابا هنوز هم آماده بازگشت به میدان نشده است، در این فصل نوبت به دنی کارواخال رسید که از ناحیه رباط صلیبی و مینیسک آسیب ببیند و نتواند تیمش را در ادامه فصل همراهی کند.

fkcdlan1

این موضوع نگرانی‌های بسیاری را برای هواداران رئال و همچنین کادر فنی و مدیران این تیم به وجود آورده و شایعاتی درباره احتمال به خدمت گرفتن یک بازیکن در این پست در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی به گوش می‌رسید اما در این فاصله آنچلوتی تصمیم دیگری گرفته است.

روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که این سرمربی ایتالیایی در حال بررسی شرایط است و قصد دارد خیمنز را به تیم اول رئال منتقل کند و معتقد است که او می‌تواند به این تیم در ادامه مسیر در پر کردن جای خالی کارواخال کمک کند. او بازیکن محبوبی در باشگاه رئال مادرید است و عملکردش آنچلوتی را متقاعد کرده است که به او فرصت حضور در تیم اول را بدهد.
منبع : ورزش3
نظرات
پربازدیدترین خبرها