( ویدئو) ترند آرایش لاته چیست و چطور به سبک لاته آرایش کنیم؟

کلاسیک‌ شدنِ کلاسیک‌ها اتفاقی نیست و ترند آرایش لاته، تولد دوباره‌ی زیبایی جاودانه‌ای است که تقریباً برای همه در هر زمانی از سال قابل استفاده و در عین حال شیک است. این ترند آرایش برنزی‌رنگ تابستان گذشته در تیک‌تاک با عنوان سبک «آرایش لاته» به محبوبیت رسید اما اجزای اصلی ترکیب آن مدت‌هاست که توسط هنرمندان حرفه‌ای آرایش به کار گرفته می‌شود.

شناسه خبر: ۴۱۱۵۸۱
( ویدئو) ترند آرایش لاته چیست و چطور به سبک لاته آرایش کنیم؟

با اینکه آرایش لاته را اغلب مناسب تابستان می‌دانند، ترکیب رنگ‌های آن برای پاییز نیز کاملا مناسب است. چرا که در پاییز تمایل داریم از طیف رنگ قهوه‌ای و رنگ‌های گرم‌تر استفاده کنیم که به زیبایی با آرایش لاته هماهنگ می‌شوند.

آرایش لاته چیست؟

ت2

تیشا تامپسون، آرایشگر و بنیان‌گذار LYS Beauty، آرایش لاته را «یک فنجان قهوه لاته داغ با طیف رنگ‌های قهوه‌ای و خنثی» توصیف می‌کند. او در ادامه توضیح می‌دهد که این آرایش، با استفاده از ترکیبی از رنگ‌های براق و خنثی، به‌صورت شما بعد می‌دهد و با سایه‌های قهوه‌ای، یک ظاهر روزمره عالی برای شما ایجاد می‌کند.

کیشا آگوستین، آرایشگر شاغل در برند لوازم آرایش Pat McGrath Labs، آرایش لاته را «کاوشی در بازتعریف کاربرد سایه‌های خنثی» توصیف می‌کند که در آن می‌توان مجموعه‌ای از رنگ‌های قهوه‌ای یا بژ را به‌صورت یکدست استفاده کرد، بدون اینکه الزاما مکمل یکدیگر باشند. به عقیده او، «سادگی و تطبیق‌پذیری رنگ‌های نامحسوس و محو در این سبک آرایش آن را برای هر رنگ پوستی عالی می‌کند.»

چطور به سبک لاته آرایش کنیم؟

ت3

این‌طور که پیداست عبارت «زیبایی سادگی است» کاملا با حال و هوای آرایش لاته مطابقت دارد. به گفته تامپسون، «سایه چشم‌های خنثی، کانسیلرهای رنگ پوست و برنزه‌کننده‌های محبوبیتان را بیرون بیاورید تا بدون غرق شدن در رنگ، به صورتتان بعد بدهید.»

هیلیی بیبر، مدل آمریکایی و همسر جاستین بیبر، در یک ویدئوی تیک‌تاکی به سبک لاته آرایش می‌کند:

 

 

در گفتگوی امیلی‌گری با سی‌ان‌ان، این آرایشگر مشهور توضیح می‌دهد: «با آنکه آرایش لاته را بیشتر با رنگ‌های گرم روی چشم‌، گونه و لب‌ها می‌بینیم، با انتخاب سایه‌های قهوه‌ای سردتر می‌توان این سبک آرایش را با صورت کسانی که رنگ پوست سردتری دارند تطبیق داد.»

 

جیمی گرینبرگ، آرایشگر هم یکی از بهترین ویژگی‌های این ترند آرایشی را انعطاف‌پذیری در هماهنگ شدن با پوست افراد مختلف می‌داند. او توضیح می‌دهد: «با چند ترفند، این آرایش می‌تواند برای هر کسی مناسب باشد. کافی است مناسب‌ترین محصول را روی پوستتان استفاده کنید.»

 

زیرسازی

 

ت4

 

وقتی صحبت از زیرسازی آرایش لاته به میان می‌آید، بستگی به خودتان دارد که چه میزان پوشش روی صورت را بپسندید. برخی از افراد برای اینکه پوستشان ظاهر مرطوب و طبیعی‌تری داشته باشد از محصولات کم‌غلطت با رنگ طبیعی به‌عنوان پایه آرایش استفاده می‌کنند. در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند از کرم‌های رنگی با پوشش متوسط یا کامل استفاده کنند.

 

در هر صورت به یاد داشته باشید که محصولاتی انتخاب کنید که رطوبت‌رسانی نیز داشته باشند.

 

برای آرایش لاته چه لوازم آرایشی نیاز داریم؟

 

ت5

 

برای آرایش لاته، داشتن چند محصول آرایشی ضروری است. گری داشتن برنزه‌کننده را برای این کار ضروری می‌داند. او توضیح می‌دهد که پودر یا کرم برنزه‌کننده را در جاهایی از صورت استفاده کنیم که به‌صورت طبیعی تحت تاثیر نور خورشید قرار می‌گیرند؛ نقاطی شامل بینی، بالای پیشانی، استخوان گونه، کمی از چانه، و حتی چین‌های ریز دور چشم.

 

همچنین، رژ گونه‌ با رنگ مکمل و هایلایتر را که در لیست لوازم آرایشی ضروری قرار دارد فراموش نکنید زیرا سایه‌روشن زیبایی به صورت شما می‌دهند.

 

آرایش چشم لاته

 

ت6

 

آرایش چشم لاته برای دستیابی به جلوه‌ای شیک و تک‌رنگ، بر استفاده از سایه‌های قهوه‌ای تاکید دارد.

 

کاشا لسین، آرایشگر افراد مشهور، توصیه می‌کند که در پالت سایه دنبال رنگ‌های قهوه‌ای با الهام از ته‌رنگ گرم کدو حلوایی باشید. او توضیح می‌دهد که رنگ قهوه‌ای مات را با یک برس کوچک پشت پلک پخش کنید و برای گوشه‌های داخلی یا وسط پلک، از رنگ روشن‌تر و کمی براق‌تر استفاده کنید که بتوانید به چشم بعد بدهید.

 

آرایش لب لاته

 

ت7

 

وقتی نوبت به آرایش لب لاته می‌رسد، بازهم باید از سایه‌های قهوه‌ای و خنثی استفاده کنید تا در نهایت ظاهر یکرنگ‌تری داشته باشید. گری توصیه می‌کند که با خط لبی که کمی از رژ لب تیره‌تر است شروع کنید و کمی از سطح لب‌ها را با آن بپوشانید. سپس، رژ لب را به مرکز لب‌ها بمالید. فقط همین! در صورت تمایل می‌توانید از برق لب برای حجیم‌تر کردن لب‌ها استفاده کنید.

منبع : روزیاتو
نظرات
پربازدیدترین خبرها