راهنمای خرید بهترین اجاق گازهای سفری ویژه نوروز ۱۴۰۲

اگر برایتان سوال شده که چگونه می توانید بهترین اجاق گازهای مسافرتی را برای تعطیلات نوروزی بخرید به فهرست راهنماتو نگاه کنید.

شناسه خبر: ۳۴۸۴۷۰
راهنمای خرید بهترین اجاق گازهای سفری ویژه نوروز 1402

راهنماتو -یکی ازتفریحات جذاب در سفرهای نوروزی و به خصوص در مراسم سیزده به در به راه انداختن بساط آش رشته و جوجه کباب است. اما حمل این خوراکی ها از خانه به طبیعت چندان ساده نیست و بعضی از خانواده ها ترجیح می دهند در دل طبیعت آشپزی کنند. البته امیدوارم این تمایل همراه با رعایت امور استاندارد باشد و منجر به آسیب رسیدن به طبیعت نشود.

به گزارش راهنماتو، یکی از بهترین محصولات برای آشپزی در دل طبیعت اجاق گاز های سفری است. همه ما در خاطراتمان آشپزی در طبیعت با گازهای پیک نیکی را به خاطر داریم اما این روزها، نسخه های جدیدتر با طراحی های خاص تری به بازار آمده اند که می توانند جایگزین های جالبی برای گاز پیک نیکی های قدیمی باشند. البته جالب است بدانید که هنوز هم گاز پیک نیکی های قدیمی طرفداران سرسخت خود را دارند.

در ادامه به معرفی 5 اجاق گاز سفری می پردازم که همگی از بهترین نسخه های موجود در بازار محسوب می شوند. انواع اجاق گاز سفری با قیمت های پایین تر و بالاتری نیز در بازار وجود دارند اما من سعی کردم با در نظر گرفتن کیفیت و البته یک حد وسط در قیمت ها، یک گلچین ویژه بنویسم:

اجاق گاز سفری جین یو مدل BDZ-2X168(قیمت حدودی: 4 میلیون تومان)

اجاق گاز

فهرست را از گران قیمت ترین محصول شروع می کنم. این اجاق گاز سفری ابعاد۱۱۵x۶۸x۲۸ سانتی‌متر دارد. وزن این اجاق گاز سه کیلو است. جنس بدنه این محصول فلزی و نوع سوخت مورد استفاده در این اجاق گاز، کپسول است و تا چهار نفر هم می توانند از این اجاق گاز استفاده کنند.

این اجاق گاز می تواند در سه دقیقه آب را جوش بیاورد.این اجاق گاز دارای دو مشعل است و می توان گفت برای مسافرت های با جمعیت زیاد بسیار کاربردی است. شعله این اجاق در برابر باد مقاومت دارد.

اجاق سفری نوژن گاز مدل N2017(قیمت حدودی: یک میلیون و هشتصد هزار تومان)

اجاق سفری

ابعاد این اجاق گاز۴۳x۳۰x۱۳ سانتی‌متر و وزن آن 6 کیلو است. این اجاق گاز با انواع کپسولهای گاز مایع کپسولهای گاز کوهنوردی و کپسول استوانه ای کار می کند و جنس آن از آهن است. تامین سوخت در این اجاق گاز سفری با کمک کپسول انجام می شود و دو شعله ای است. این اجاق گاز هم می تواند در جریان سفرهای نوروزی کاملا هوای شکمتان را داشته باشد و حتی پلو و خورشت تقدیمتان کند. هرچند در سفرهای نوروزی معمولا جوجه کباب یا سایر خوراکی های کبابی پرطرفدار تر هستند اما این اجاق گاز دو شعله حتی برای دم کردن برنج هم کاربردی است.

طراحی ظاهری این اجاق گاز نسبت به اجاق گاز قبلی کمی ساده تر است اما نمی توان گفت که طراحی زشتی دارد. اگر به دنبال یک اجاق گاز دو شعله سفری با ظاهری ساده و کاربرد مناسب هستید این اجاق گاز مخصوص شما است.

اجاق سفری pr مدل plus (قیمت حدودی: 860 هزار تومان)

اجاق مسافرتی

بله همانطور که در عکس این محصول میبینید نوبت رسیده به اجاق گاز تک شعله. طبیعتا هر چقدر قیمت پایین تر باشد، امکانات هم کمتر می شود اما همانطور که قول داده بودم، بهترین نمونه ها را انتخاب کرده ام و این اجاق گاز سفری تک شعله هم از بهترین ها است. ابعاد این اجاق گاز۳۴x۲۸x۸ سانتی‌متر و وزن آن ۱۵۱۴ گرم است.

برای تامین سوخت این اجاق گاز از کپسول استوانه ای و تمام کپسول های گاز ال پی جی استفاده می شود. این اجاق گاز برای تا چهار نفر نیز پاسخگو خواهد بود. زمان جوش آمدن آب در این اجاق گاز حدود چهار دقیقه است. طراحی ظاهری این اجاق گاز کاملا مینیمال اما زیبا است.

اجاق گاز سفری پی آر(قیمت حدودی: 800 هزار تومان)

اجاق گاز سفری

ابعاد این اجاق گاز سفری ۳۴x۲۸x۱۱ سانتی‌متر است و ۱۵۰۰ گرم است. این اجاق گاز سفری را علاوه بر کپسول، می توان با گاز شهری هم استفاده کرد. این اجاق گاز برای استفاده توسط سه نفر تعریف شده است. این اجاق گاز تک شعله است و می تواند برای یک کمپ خارج از شهر با جمعیت کم کاملا کاربردی باشد.

حتی اگر در محیط خانه تمایل داشته باشید آشپزی پیک نیکی را امتحان کنید و به ویژه اگر در خانه خود بالکن دارید، این اجاق گاز می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

اجاق گاز سفری اوراکمپ(قیمت حدودی: 220 هزار تومان)

اجاق سفر

رسیدیم به ارزان قیمت ترین و آخرین اجاق گاز در فهرستمان. این اجاق سفری ۱۹ × ۱۲ × ۱۲ سانتی‌متر است و ۴۸۰ گرم وزن دارد. از توضیحات سوخت این محصول هم می توان به کپسول اشاره کرد. ظاهر این اجاق گاز سفری کاملا نوستالژیک و یادآور گاز پیک نیکی های قدیمی است، البته با رنگ و بوی امروزی تر. این محصول به سیستم جرقه زنی اتوماتیک مجهز است و نیازی به کبریت یا فندک ندارد. وزن بسیار پایین این اجاق گاز را می توان از نقطه های قوت آن دانست.

نظرات
پربازدیدترین خبرها