بهترین اجاق گازهای سفری جمع و جور

یکی از روشهای پخت غذا در حین سفر استفاده از اجاق کاز سفری است. راهنماتو چندین پیشنهاد خرید برای اجاق گازهای سفری دارد.

شناسه خبر: ۳۴۹۰۹۵
بهترین اجاق گازهای سفری جمع و جور

راهنماتو -سفرهای نوروزی همیشه با قطار و هواپیما نیست، گاهی اوقات هم با ماشین شخصی انجام می شود. اما حتی سفر با ماشین هم دو نوع است. نوع اول سفرهایی هستند که قرار است به ویلا یا هتل برسند و دیگر نیازی به پخت و پز در مسیر حرکت نیست. اما یک نوع دیگر از سفرهای نوروزی شامل استفاده از وسایل آشپزی در سفر است. یکی از مهمترین ابزارهای آشپزی در سفر، اجاق گازهای سفری است.

ب ه گزارش راهنماتو، برای خرید بهترین اجاق گازهای سفری کافیست سری به فهرستی بزنید که راهنماتو برای شما گلچین کرده است. این فهرست شامل 5 اجاق گاز سفری برای تمامی بودجه ها است. اجاق گازهای سفری باید کوچک و از قابلیت حمل مناسبی برخوردار باشند. هر چه ابعاد و قابلیت حمل اجاق کازها بهتر باشد پرفروش تر خواهد بود.

اجاق گاز سفری پی آر مدل STOVE-KW2(قیمت حدودی: 850 هزار تومان)

اجاق گاز برقی

فهرستم را از گران قیمت ترین اجاق گاز سفری فهرستم آغاز می کنم. اجاق گاز سفری پی آر در ابعاد ۲۸x۵۳x۸ سانتی‌متر طراحی شده است و وزن ۱۸۰۰ گرمی دارد. این اجاق گاز سفری افزون بر کپسول با گاز شهر هم قابل استفاده است. جنس این اجاق گاز فلزی و نوع سوخت آن، کپسول استوانه‌ای است و امکان استفاده توسط چهار نفر را دارد. یکی از امکانات جانبی این اجاق گاز شعله پوش است و به ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارد تا آب را به جوش بیاورد. این اجاق گاز مسافرتی برای انواع سفر مناسب است و می تواند کمک کند به سرعت خوش طعم ترین خوراکی ها را آماده کنید.

اجاق گاز سفری پی آر مدل سامسونتی(قیمت حدودی: 800 هزار تومان)

اجاق سفری

یکی از ویژگی های مثبت در اجاق گازهای مسافرتی می تواند این باشد که به راحتی قابلیت حمل داشته باشند و بتوان به راحتی این نوع اجاق گازها را جا به جا کرد. اجاق گاز مسافرتی سامسونتی مدل PR یک محصول جدید است که برای سفر و کمپین ها طراحی شده است. این گاز سفری دارای یک کیف مخصوص است که به صورت سامسونتی باز و بسته می شود. این اجاق، با گاز شهری و یا کپسولی به راحتی کار می کند. حرارت بالایی دارد و برای پخت غذا یا گرم کردن آن بسیار مناسب است. این محصول به سیستم جرقه زنی اتوماتیک مجهز است و نیازی به کبریت یا فندک ندارد.همانطور که اشاره کردم این اجاق گاز را می توان به راحتی جا به جا کرد و وزن بسیار پایینی هم دارد. یک نکته مثبت درباره این اجاق گاز این است که کیف محکم و مقاومی دارد که به خوبی از بدنه کیف حفاظت و حمایت می کند.

اجاق گاز سفریZT (قیمت حدودی: 280 هزار تومان)

اجاق جمع و جور

اجاق گازسفری ZT را می توان یکی از جمع و جور ترین گازهای سفری موجود در بازار دانست این اجاق گاز سفری را می توان به راحتی در هر شرایطی حمل کرد. از کوه تا جنگل، این اجاق گاز سفری، قابلیت جا به جایی دارد.ابعاد این اجاق گاز در حالت بسته 9.5cm * 9.5cm * 9cm و در حالت باز 16cm * 16cm * 10cm است.

به همراه این گاز یک کیف برزنتی کوچک و با کیفیت جهت حمل راحت تر اجاق به فروش می رسد. جنس بدنه گاز استیل ضد زنگ و آلومینیوم است. افزون بر این ها، این اجاق گاز دارای فندک اهرمی است و در نتیجه هیچ نیازی به کبریت یا فندک مجزا نخواهید داشت. جالب است بدانید که این اجاق بین کوه نوردان و افرادی که زیاد مسافرت و کمپین می روند بسیار محبوب است زیرا در حالت بسته شده بسیار جمع و جور است و وزن بسیار سبکی نیز دارد.وزن این اجاق گاز، ۴۲۵ گرم و نوع سوخت کپسول استوانه‌ای است. از امکانات اجاق و ظرف سفری می توان به شعله‌پوش اشاره کرد.

اجاق گاز سفری اوراکمپ (قیمت حدودی:250 هزار تومان)

اجاق

ابعاد اجاق۱۹ × ۱۲ × ۱۲ سانتی‌متر و وزن آن۴۸۰ گرم است. این اجاق گاز یکی از جمع و جورترین و مناسب ترین اجاق گازها برای سفر و کمپ های طولانی است. این اجاق گاز سفری ظاهر جالبی هم دارد و به لحاظ طراحی و ارگونومی، امتیاز بالایی می گیرد.

نوع سوخت این اجاق گاز سفری از طریق کپسول تامین می شود.ابعاد جمع و جور و طراحی زیبای این اجاق گاز را می توان از خصیصه های مثبت این اجاق گاز دانست که باعث می شود افرادی که به دنبال یک محصول کوچک می گردند، برای خرید این اجاق گاز سفری بسیار مشتاق شوند.

اجاق سفری مدل حامی گاز(قیمت حدودی: 235 هزار تومان)

حامی گاز سفری

آخرین و ارزان ترین اجاق گاز سفری در فهرست من، اجاق گاز حامی است. ابعاداین اجاق گاز ۱۵x۱۵x۲۰ سانتی‌متر و وزن آن ۵۰۰ گرم و جنس آن فلزی است. نوع سوخت این محصول کپسول استوانه‌ای است.این اجاق سفری را می توان ازاجاق های پرفروش و پرطرفدار بازار دانست که بسیاری از کاربران نیز برای خرید این نوع اجاق گاز سفری تمایل نشان می دهند.

اگرچه این اجاق گاز ابعاد بسیار کوچکی دارد اما برای سفرهای مختلف کاملا کاربردی است و به راحتی از پس پخت و پز غذاهای کوچک بر می آید.

نظرات
پربازدیدترین خبرها