راهنمای خرید پمپ باد خودرو ویژه سفرهای نوروزی

اگر قصد دارید سفرهای نوروزی را با ماشین شخصی انجام دهید، بهترین کار این است که پیش از سغر از وضعیت لوازم خودرو خود کاملا مطمئن باشید تا در امنیت کامل سفر کنید

شناسه خبر: ۳۴۹۳۴۰
راهنمای خرید پمپ باد خودرو ویژه سفرهای نوروزی

راهنماتو -درست است که این روزها اوضاع اقتصادی خیلی از ما چندان تعریفی ندارد و شاید از پس مسافرت های نوروزی گران قیمت با هواپیما برنیاییم، اما سفرهای نوروزی جاده ای همچنان طرفداران زیادی دارد. سفرهای نوروزی جاده ای اغلب خاطرات شمال را به یاد همه می آورد اما به جز خاطرات شمال که محال است از یاد خیلی ها برود، سفرهای جاده ای می تواند مقاصدی به جنوب، شرق و غرب کشور هم داشته باشد. برای یک سفر جاده ای امن، باید تجهیزات کامل داشته باشید.

به گزارش راهنماتو، اگر قصد سفر جاده ای داشته باشید، می دانید که قبل از هر کاری باید ابتدا خودرو خود را به مکانیکی برده و سرویس کنید. این روش کمک می کند در طول مسیر خیالتان از تمامی مشکلات احتمالی راحت باشد. اما به جز سرویس خودرو، باید برخی تجهیزات ضروری را همراه داشته باشید. برای مثال باید جک خودرو، چعبه آچار، زنجیر چرخ و البته پمپ باد سفری داشته باشید. درست است که پنچرگیری حرفه ای کاری است که در جاده از عهده شما بر نمی آید، اما اگر لاستیک ها کم باد شده باشند و لازم باشد تا رسیدن به اولین شهر و تعمیرگاه، لاستیک های ماشین را باد بزنید، استفاده از تلمبه معمولی می تواند فرایندی بسیار دشوار باشد.

اگر موفق شده ام با نوشتن این متن شما را تشویق کنم که به فکر خرید یک کمپرسور باد یا پمپ باد بیفتید، بهتر است فهرست راهنماتو را مرور کنید. در این فهرست 5 کمپرسور یا پمپ باد برای تمامی بودجه ها را با انواع قیمت ها گلچین کرده ام:

کمپرسور باد فندکی ماشین Air Dragon(قیمت حدودی:800 هزار تومان)

پمپ های بادی

ابعاد این کمپرسور باد25×18×8 سانتی متر و وزن آن 840 گرم است. این کمپرسور باد ولتاژ ورودی12 ولتی دارد. این کمپرسور، فشارسنج و دستگیره و البته شیلنگ دارد. طول شیلنگ 12 سانتی متر است و محصولی بسیار سبک و خوش دست محسوب می شود. طراحی این کمپرسور کاملا خاص و کاربردی است.

جنس بدنه این کمپرسور پلاستیکی و طول سیم برق 4.2 متری است. این کمپرسور دارای لامپ LED در زیر نازل باد است و یک ویژگی مثبتش این است که نمایشگر دیجیتال دارد. در این کمپرسور باد امکان تنظیم فشار مطلوب وجود دارد. از اقلام همراه این محصول می توان به یک عدد سوزن مخصوص باد کردن انواع توپ، یک عدد سوزن مخصوص باد کردن بادکنک و بالن، یک عدد شیلنگ مخصوص باد کردن لاستیک خودرو اشاره کرد.

پمپ باد شیائومی70mai(قیمت حدودی: 900 هزار تومان)

پمپ بادی

اولین و ارزان ترین پمپ بادی که معرفی می کنم، جریان انتقالی با حداکثر 6آمپر دارد و ولتاژ ورودی آن 12 ولت است. دمای کار

-30 تا 70 درجه سانتی گراد و ابعاد و اندازه بسته 19.00 × 14.00 × 7.00 سانتی متر است. اندازه محصول 15.00 × 12.00 × 5.50 سانتی متر و طول کابل 3.3 متر است. این محصول دارای صفحه نمایش و فشارسنج خطی با نور پس زمینه است. زمان شارژ7 تا 30 دقیقه و میزان صدا کمتر از 90 دسیبل است.

فشار باد در این پمپ باد3.44bar (50psi) و جریان هوا54.5 لیتر در دقیقه با فشار 40 PSI است. این پمپ باد فقط قابلیت استفاده در خودرو را ندارد و قابلیت استفاده در بالشتک هوا، توپ، خودرو، خودروی آفرود و موتور را نیز دارد. در هنگام خرید این محصول یک کیف مخصوص حمل ساده نیز دریافت خواهید کرد.

پمپ باد فندکی ماشین لایدستو(قیمت حدودی: یک میلیون و صد هزار تومان)

کمپرسور

پمپ باد فندکی لایدستو دارای قابلیت تشخیص فشار باد لاستیک است. این پمپ می تواند باد را با سرعت بالا به داخل لاستیک ها بفرستد. این پمپ از لوله هوای داخلی برخوردار است. صحبت از سرعت بالای این پمپ باد کردم، پس این را هم اشاره کنم که سرعت باد کردن لاستیک ماشین با کمک این پمپ باد 7 دقیقه است.

محدوده بادی این پمپ باد فندکی‌ 8 Bar - 110 psI - 0 است و قابلیت پشتیبانی از انواع نازل‌های هوا را دارد. این پمپ باد برقی از اسکوتر، موتور سیکلت، ماشین، وسایل بادی شنا و توپ پشتیبانی می کند. این پمپ بادی پس از 30 دقیقه به شکل خودکار خاموش می شود. میزان باد این محصول 15 لیتر در دقیقه و طول سیم برق حدود 3 متر است. این پمپ بادی طراحی مینیمال دارد و ابعاد این دستگاه 158 * 118 * 50 میلی‌متر است.

کمپرسور باد فندکی خودرو Ray Power(قیمت حدودی:یک میلیون و سیصد هزار تومان)

پمپ باد

این محصول وزن2245 گرمی دارد. ابعاد این کمپرسور25×8.5×20 سانتی‌متر و حداکثر فشار200 psi است. بازه دبی جریان هوا0-5000 لیتر در دقیقه و نوع شیلنگ، فنری است. طول شیلنگ۲ متر و طول کابل۲ متر است. ولتاژ این کمپرسور ۱۲ ولت و دبی هوا85 مترمکعب بر ساعت است.

فشار عادی150 PSI است و دو عدد سیلندر دارد. این محصول یک عدد خروجی هوا دارد. منبع تغذیه این کمپرسور باتری خودرو است و قابلیت باد کردن تایر خودرو، دوچرخه و توپ را داراست. این کمپرسور باد دارای کابل 2 متری جهت اتصال به باتری خودرو است. وزن این دستگاه در هنگام بسته بندی حدودی سه کیلوگرم است.

کمپرسور باد کنزاکس(قیمت حدودی:2 میلیون و دویست هزار تومان)

کمپرسور باد

ولتاژ این کمپرسور باد 12 ولت و توان خروجی آن 200 وات است. حداکثر زمان استفاده مجاز از این محصول 30 دقیقه و حجم هوای خروجی45 لیتر بر دقیقه است. طول سیم برق این کمپرسور 3 متر و حداکثر فشار150 پی سی آی است. همانطور که از ظاهر و اطلاعات این کمپرسور مشخص است، این دستگاه را می توان بهترین محصول در فهرستمان دانست اما اگر به عقب برگردیم، اولین محصول نیز از برترین ها است. بنابراین با خیال راحت انتخاب کنید.

نظرات
پربازدیدترین خبرها