(تصویر) خوشگذرانی سوسانو با جاری بدجنسش، زن تسو

هان های جین بازیگر نقش بانو سوسانو در سریال افسانه جومونگ عکس های جدید و جذابی از خودش در کنار جاری اش منتشر کرد.

شناسه خبر: ۳۹۵۷۷۰
(تصویر) خوشگذرانی سوسانو با جاری بدجنسش، زن تسو

نمناک نوشت: هان های جین بازیگر نقش بانو سوسانو در سریال افسانه جومونگ که در بین ایرانی ها محبوبیت فوق العاده ای دارد و این محبوبیت را با کامنت های منتشر شده در اینستاگرام او به خوبی می توان درک کرد، به تازگی عکسی از خود در کنار پارک تام هی بازیگر نقش «بانو سولان» همسر تسو در سریال افسانه جومونگ منتشر نموده که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه عکس جدید سوسانو در کنار دختر و جاری اش را می بینید.

7

هان های جین بازیگر نقش سوسانو و بازیگر نقش بانو سولان

هان هه جین، بازیگر کره‌ای معروف صفحه مجازی خود را با انتشارعکسی در کنار پارک تام هی بانو سولان در پارک تفریحی دیزنی‌لند در شهر توکیو بهروز کرد. گویا این دو بازیگر اخیرا در یک نمایش با هم همبازی بوده‌اند. پارک تام بعد از نمایش، از بازی طبیعی و احساسات واقعی هان هه جین ستایش کرد و گفته که او روی صحنه انگار فراموش می‌کند که در حال بازی کردن است.

8

عکس جدید سوسانو در کنار دخترش

مختصر بیوگرافی سوسانو

هان های جین بازیگر معروف کره ای یا بانو سوسانو معروف ایرانی ها در 27 ام اکتبر 1981 در منطقه دامیانگ واقع در جئولانام- دو کره جنوبی به دنیا آمده است و دو خواهر به نام های هان مو یونگ و هان کا یونگ دارد.

همسر واقعی سوسانو کیست؟

او در جولای 2013 با ستاره فوتبال کره جنوبی کی سونگ یونگ که هشت سال از او کوچکتر است، ازدواج کرد و در 13 سپتامبر 2015 صاحب دختری به نام کی سو اون شدند. کی سونگ یونگ همسر واقعی هان های جین یا بانو سوسانو بازیکنان حرفه ای فوتبال و کاپیتان تیم کره جنوبی متولد 24 ژانویهٔ 1989 است که در تیم های اف سی سئول، سلتیک اسکاتلند، سوانسی سیتی، ساندرلند و... بازی کرده است.

6

هان های جین و همسرش کی سونگ یونگ

فیلم های سوسانو

هان های جین به جز بازی در افسانه جومونگ در آثار مختلفی مانند "Doctor Crush"،"Syndrome"، "One Warm World"، "Man in Love"، "No Mercy"، "26 Years"، "Rise of the Guardians"، "The Thorn Birds"،"Terroir"، "Jejungwon" و... به ایفای نقش پرداخته است.

مختصر بیوگرافی بانو سولان در سریال جومونگ

پارک تام هی بازیگر کره‌ای که برای بیشتر ما با بازی در نقش «بانو سولان» در سریال جومونگ شناخته می‌شود، متولد ژانویۀ سال 1977 است. سال 2001 با فیلم رئیس من و قهرمان من (My Boss, My Hero) جلوی دوربین رفت و با سریال تو خیلی خوشگلی (You Are So Pretty) سال 2011 به شهرت رسید.

نظرات
پربازدیدترین خبرها