مرگ تراژیک ایلیا گولم هیولای بدنسازی جهان

همسر ایلیا گولم، بدنساز بلاروسی که ظهر امروز درگذشت، اظهارات جالبی را درخصوص او مطرح کرد.

شناسه خبر: ۴۱۴۶۷۴
مرگ تراژیک ایلیا گولم هیولای بدنسازی جهان

، ایلیا گولم، بدنساز غول پیکر بلاروسی ملقب به "هیولاترین بدنساز جهان" بعد از ماه‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری قلبی، سرانجام ظهر امروز در سن ۳۶ سالگی از دنیا رفت و حالا همسرش در گفت‌وگو با یک رسانه بلاروسی روایات جالبی را از زندگی همسر مرحومش بیان می‌کند.

او در ابتدای صحبت‌هایش گفت: "ایلیا مدت زیادی درگیر بیماری قلبی بود. با این حال اما قلبش در روزهای اخیر بسیار خوب کار می‌کرد و من را خیلی امیدوار به بهبودی کاملش کرد تا اینکه امروز به یک‌باره اوضاعش وخیم و با ایست قلبی مواجه شد.

از این اتفاق خیلی ناراحتم و نمی‌توانم به این زودی با آن کنار بیایم. جا دارد از همه دوستانی که به من تسلیت گفتند و ابراز همدردی کردند، تشکر کنم. با وجود درگذشت همسرم اما وقتی این ابراز احساسات مردم را دیدم حس کردم هنوز در این دنیا تنها نشده ام."

او در قسمت جالب صحبت‌هایش، در خصوص تمرینات و تغذیه ایلیا گولم اضافه کرد: "در خصوص تغذیه او باید بگویم که ایلیا معمولا روزانه هفت وعده غذایی با ارزش ۱۶۵۰۰ کالری را با مصرف حدود ۱۰۸ عدد سوشی و بیش از دو کیلوگرم استیک جذب می‌کرد. در مورد تمریناتش، او در روزهای اوج با پرس سینه ۲۷۲ کیلوگرمی و ددلیفت‌های ۳۱۷ کیلوگرمی تمریناتش را پیش می‌برد."

2080223

همسر گولم همچنین اضافه کرد: "گولم در بدو تولد از بیماری چاقی رنج می‌برد و تغییرات مثبت او حاصل سال‌ها تمرین با نظم و انضباط و همچنین رژیم غذایی و تغذیه مناسب بود. گولم همیشه می‌گفت که دوست دارد کاری‌ کند تا مردم همانند خودش بر ترس‌هایشان غلبه کنند و آدم‌های قویتری باشند.

گفتنی است ایلیا گولم از همان سنین کودکی علاقه‌مند به بدنسازی شد و تلاش می‌کرده تا روزی هیکلی شبیه بازیگران مطرح سینما همچون آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه بسازد و به همین علت از همان سنین کم با کمک مربیان خود در این رشته آغاز به فعالیت نمود.

جالب آنکه گولم هرگز به شکل حرفه‌ای در مسابقات بدنسازی شرکت نکرد؛ اما با بیش از ۳۰۰ هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام، یکی از محبوب‌ترین ورزشکاران کشورش به حساب می‌آمد.

2080222

گفتنی است در چندماه اخیر و پیش از مرگ ایلیا گولم، نیل کری و آنتونیو سوزا دو بدنساز برزیلی نیز به علت سکته قلبی از دنیا رفتند. دکتران علت درگذشت آن دو نفر را مصرف بیش از حد استروئید عنوان کرده بودند.

ایلیا گولم با ۱۸۵ سانتی‌متر قد، ۱۵۴ سانتی‌متر پهنای سینه و ۶۱ سانتی‌متر دور بازو، یکی از عظیم‌الجثه‌ترین ورزشکاران این حرفه بود که هرگز در‌ مسابقات قهرمانی بدنسازی همچون مستر المپیا به میدان نرفت.

منبع : ورزش3
نظرات
پربازدیدترین خبرها