چرا آلیشا لمن خبرسازترین فوتبالیست زن جهان است؟

آلیشا لمن پس از پیوستن به تیم فوتبال زنان یوونتوس بلافاصله به چهره ای جنجالی در این باشگاه بدل شد و توجهات بسیاری را به خود جلب کرد.

شناسه خبر: ۴۱۴۹۲۵
چرا آلیشا لمن خبرسازترین فوتبالیست زن جهان است؟

آلیشا لمن بازیکن ۲۵ ساله و سوییسی تیم استون‌ویلا عکس‌های جدید از خودش منتشر کرد. او که اکنون نامزد دوگلاس لوییز بازیکن استون ویلا است یکی از بازیکنان فوتبالیست‌های زن جهان است که طرفداران زیادی دارد.

او در اینستاگرام بیش از ۱۶ میلیون دنبال کننده دارد و پست ها و استوری های او بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار می گیرد.

زندگی خصوصی آلیشا

آلیشا لمن در سال ۱۹۹۹ در تاگرتسچی سوئیس به دنیا آمد و یک برادر و یک خواهر دارد. او از ۵ سالگی به فوتبال علاقه مند شد و نشان داد در این رشته استعداد دارد. او در کودکی با برادر و پسرعموهایش فوتبال بازی می کرد و همین موضوع باعث شد تا رفته رفته به این رشته ورزشی علاقه مند شود و سپس به تیم ملی سوئیس رسید. 

او در حال حاضر با داگلاس لوییز بازیکن تیم استون ویلا در رابطه است و رسانه های انگلیسی از رابطه خوب آنها می نویسند. آنها از سال ۲۰۲۱ با یکدیگر در ارتباط هستند و هر دو برای یک باشگاه بازی می کنند.

انتقال آلیشا لمن به یوونتوس و یک جنجال بزرگ

به دنبال انتقال داگلاس لوییز به تیم فوتبال یوونتوس، لمن نیز به همراه او به این باشگاه بزرگ ایتالیایی پیوست اما این ورود بلافاظه به یک اتفاق جنجالی بدل شد. 

17262638740883

آلیشا لمن در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت گفت:

من فوتبال بازی ‌می‌کنم، دقیقا همان کاری را می‌کنم که داگلاس انجام می‌دهد. هر دو در یک شهر با یک پیراهن برای یک باشگاه به میدان می‌رویم اما او ۱۰۰ برابر من دستمزد می‌گیرد. بهتر است بگوییم من یک صدم او دریافت می‌کنم. این عادلانه نیست. یک زن هستم و چنین چیزی روی من تاثیر منفی می‌گذارد.

 

درآمد فوق العاده لمن از فوتبال

گفته می شود دارایی آلیشا لمن از فوتبال بیش از ۵ میلیون یورو است و او علاوه بر بازی در فوتبال، در صنعت مد و فشن هم فعالیت می کند و از تبلیغات ها درآمد زیادی کسب کرده است. او در سال ۲۰۲۱ به عنوان جذاب‌ترین فوتبالیست سال انتخاب شد و در چند رویداد مدلینگ شرکت کرد. او همچنین با چند برند معتبر از جمله آدیداس، کوکاکولا، Zalando beauty همکاری کرده است.

 

 

منبع : خبر ورزشی
نظرات
پربازدیدترین خبرها