فراری آنجلینا جولی برای فروش / یک ماشین کمیاب و خاص

آنجلینا جولی بازیگر سرشناس هالیوود یک فراری ۲۵۰ جی‌تی قدیمی دارد که در از ماشین‌های کمیاب و البته گرانقیمت جهان به شمار می‌رود.

شناسه خبر: ۴۱۸۲۵۹
فراری آنجلینا جولی برای فروش / یک ماشین کمیاب و خاص

فراری ۲۵۰ جی‌تی آنجلینا جولی با رنگ سیاه سال ۱۹۵۸ تولید شده است. این ماشین کمیاب به زودی در کریستیز با قیمت پایه‌ای بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار پوند حراج می‌شود.

فراری مدل ۲۵۰ جی‌تی را بین سال‌های ۱۹۵۵ تا ۱۹۶۰ تولید می‌کرد و فراری جولی یازدهمین ماشین تولید شده از این سری است. کمپانی فراری در نهایت فقط ۳۵۳ دستگاه از این خودرو تولید کرد.

این مدل از فراری مجهز به موتور ۱۲ سیلندر کلمبو است. موتور ۳ لیتری این ماشین نزدیک به ۲۲۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که این نیرو با یک جعبه دنده ۴ سرعته دستی به چرخ‌های عقب ماشین منتقل می‌شود.

آنجلینا جولی پس از خرید این ماشین دست به تغییراتی در ظاهر آن زده است. رنگ سیاه بدنه جای رنگ آبی و سفید اصلی آن را گرفته و فضای داخلی ماشین به رنگ قرمز درآمده است.

6107736

اگر مشخصات مکانیکی و خاستگاه و اصالت ماشین هنوز در دسترس نیست اما موتور ماشین همان پیشرانه‌ای است که کمپانی فراری روی آن نصب کرده و دستخوش تغییر نشده است.

6107737

با توجه به شهرت آنجلینا جولی و خاص بودن این ماشین انتظار می‌رود که حراج آن سر و صدای زیادی به پا و خریداران زیادی را به خود جلب کند.

منبع : خبر آنلاین
نظرات
پربازدیدترین خبرها