خداحافظی این بازیگر محبوب با ژانر اکشن

لیام نیسون دیگر فیلم‌ اکشن بازی نخواهد کرد

لیام نیسون را می‌توان یکی از بهترین بازیگر‌های فیلم‌های اکشن دانست که نقش‌های دوست داشتنی بسیاری را بازی کرده است. شخصیت برایان میلز از فیلم Taken، ریش‌ الغول در بتمن آغاز می‌کند و استاد کوی‌گان جین در فیلم جنگ ستارگان، تنها بخش کوچکی از نقش‌هایی است که این بازیگر دوست داشتی برای ما ایفا کرده است.

شناسه خبر: ۴۲۰۹۳۷
لیام نیسون دیگر فیلم‌ اکشن بازی نخواهد کرد

متأسفانه نیسون به تازگی نسبت به افزایش عمر خود در این ژانر ابراز نگرانی، و اعلام کرده که انجام بدلکاری‌ها و صحنه‌های سخت فیزیکی دیگر به راحتی قبل ممکن نخواهد بود. نیسون با وجود اینکه اغلب با بدلکاری به نام مارک وانسلو کار می کند، هنوز بسیاری از صحنه‌های مبارزه خود را به تنهایی اجرا می‌کند و صرفا صحنه‌های بسیار خطرناک یا ویژه را به بدلکار خود می‌سپارد.

maxresdefault-23

او می‌گوید:

من ۷۲ ساله هستم. [این سطح از کار سخت] باید در مرحله‌ای متوقف شود. شما نمی‌توانید مخاطبان خود را فریب دهید. من هم نمی‌خواهم مارک [بدلکار نیسون] جای من در صحنه‌های مبارزه بجنگد. شاید اواخر سال آینده بازنشسته شوم. فکر می‌کنم زمان مناسب همین است.

مصاحبه بالا قبل از اکران آخرین فیلم نیسون یعنی Absolution در ۱ نوامبر انجام می شود. فیلم مذکور اثری جنایی خواهد بود که نیسون طی آن نقش یک گانگستر را بازی خواهد کرد. کناره گیری نیسون از فیلم‌های اکشن ممکن است طرفداران او را تا حدی ناامید کند، اما سخنان او اشاره‌ای به ترک بازیگری به طور کامل نداشته و ظاهرا این بازیگر قرار است تا ژانرها و سبک‌های دیگر دنیای سینما را تجربه کند.

 

منبع : ویجیاتو
نظرات
پربازدیدترین خبرها