(تصاویر) این خودروی ۱۱۰۰ اسب بخاری با زباله های پلاستیکی کار می کند!

خودرو جدید و ایتالیایی در شرکت برتون در حال طراحی است که با زباله های پلاستیکی حرکت می کند‌.

شناسه خبر: ۳۴۶۱۸۲
(تصاویر) این خودروی 1100 اسب بخاری با زباله های پلاستیکی کار می کند!

راهنماتو - یک هایپرکار 1100 اسب بخاری از سوی شرکت طراحی برتون در راه است. درواقع برتون قصد دارد با کمک تامین سوخت پایدار ساخته شده از زباله‌های پلاستیکی، انرژی این خودرو را تامین کند.

به گزارش راهنماتو ، شرکت برتون که در سال 1912 تأسیس شد، قدیمی‌ترین خانه طراحی ایتالیایی است. این شرکت پیش از ورشکستگی در سال 2014 بیش از یک قرن تجربه طراحی و ساخت خودرو را داشت.

ماشین

شرکت Riccis در سال 2020 حقوق برند برتون را به دست آورد و 38 سال تجربه صنعت خودرو و مهندسی را در راس آن قرار داد. بدنه شیک GB110 برتون، بر روی شاسی ساخته شده با قطعات آلمانی نصب می شود. در بخش جلو و عقب از جناغ‌های دوتایی استفاده می‌شود و شامل فنرهای مارپیچ، میله‌های ضد رول و میرایی قابل تنظیم چهار جهته است.

سرعت

قدرت این خودرو، از یک موتور احتراق داخلی قوی با اندازه و منشا نامشخصی می آید که هر چهار چرخ را از طریق یک سیستم AWD به حرکت در می آورد. در حال حاضر، برنامه برتون این است که از بنزین و گازوئیل اولیه اجتناب کند، در عوض با شرکت نوادا Select Fuel برای تامین انرژی GB110 با سوخت پایدار ساخته شده از زباله های پلاستیکی همکاری کند.

ماشین برتون

هدف Select Fuel رسیدگی به دو مشکل زیست محیطی به طور همزمان است، جمع آوری مواد زائد پلی کربنات قدیمی مبتنی بر بنزین و تبدیل آن به سوختی سازگار با ICE های موجود، ایجاد سوخت پایدارتر و تجدیدپذیر که با ناوگان خودروهای ICE موجود کار می کند. هنوز کاملاً مشخص نیست که برتون چگونه قصد دارد آن را برای دارندگان GB110 عرضه کند، اما نیازی به راه‌اندازی عملیاتی در مقیاس بزرگ نخواهد داشت زیرا تنها 33 اتومبیل GB110 در نظر گرفته شده است.

به نظر می رسد سوخت پلاستیکی، GB110 را کوچکتر نگه دارد. این خودرو 1100 نیوتن متر (811 پوند فوت) گشتاور تولید می کند تا با حداکثر اسب بخار خود مطابقت داشته باشد و شتاب از 0 تا 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر بر ساعت) در کمتر از 2.8 ثانیه است و در نقطه ای شمالی از 236 مایل در ساعت (380 کیلومتر در ساعت) خواهد بود.

نظرات
پربازدیدترین خبرها