نویسنده Saints Row به عنوان کارگردان بازی FarCry بعدی انتخاب شد

نویسنده بازی های محبوب Saints row و Farcry ۵ به سمت کارگردان سری FarCry منصوب شد.

شناسه خبر: ۳۶۸۵۹۶
نویسنده Saints Row به عنوان کارگردان بازی FarCry بعدی انتخاب شد

راهنماتو - درو هولمز (Drew Holmes)، نویسنده اصلی بازی‌های Far Cry 5 و Far Cry: New Dawn، حالا به عنوان کارگردان IP این سری در استودیو یوبی‌سافت فعالیت می‌کنه. اون توی صفحه LinkedIn خودش نوشته: "چند ماه هیجان‌انگیزی بوده... خوشحالم که می‌تونم اعلام کنم که به عنوان کارگردان IP بازی FAR CRY در یوبی‌سافت شروع به به فعالیت کردم! ما چیزای بزرگی در دست داریم."

به گزارش راهنماتو، قبل از اینکه به یوبی‌سافت بیاد، هولمز به عنوان یک نویسنده توی Irrational Games کار می‌کرده، جایی که در ساخت BioShock Infinite و نسخه دوم بسته الحاقی آن به نام Burial At Sea همکاری داشته. ولی برای ما بخش جذابتر رزومه‌اش به مدت حضورش در کمپانی Volition برمی‌گرده، جایی که تقریباً شش سال از QA در نسخه اول Saints Row شروع کرده و تا نویسندگی در نسخه‌های بعدی از اون پیش‌رفته، کمک به نوشتن گفتگوهای NPCهای موجود در بازی، ایستگاه‌های رادیویی و متون مأموریت در Saints Row 2 و همکاری در نوشتن داستان Saints Row: The Third رو به عنوان سوابق خودش به جا گذاشته. همچنین توی سری Red Faction هم فعالیت داشته، و به عنوان نویسنده اصلی توی نسخه اولیه Saints Row 4 که در دوران فروپاشی طولانی ناشر اصلی‌اش یعنی THQ لغو شد، کار کرده.

نسخه‌های دنباله‌ی Saints Row به شکل دلنشینی دور از هر نگاه جدی به بازی های جهان باز موجود در بازار تونستن به مرور زمان طرفدارای خودشونو پیدا کنن و به جای روایت‌های تیره، بازیکن رو مثل یک شخصیت خبیث می‌بینن که دسته به هر کار کثیف و خارج از عرف میزنه و تقریبا هر بار که صبح از خواب پا میشه 1000تا پلیس رو قبل صبحونه می‌کشه! اما بازی‌های Far Cry گاهی هم درجه مشابهی از احمقانگاری و شخصیت‌پردازی مضاعف رو ارائه می‌کنن، البته میشه گفت این مورد در Far Cry 6 کمی کم‌تر شده. به طوریکه در آخرین نسخه FarCry 6 داستان بیشتر به سمت دارکی رفت و میشه گفت در نقاطی به مواردی پرداخته که اصلا برای بازیکن مهم نیستن.

حالا نمی‌شه تضمین کرد که هولمز توانایی ارتقای Far Cry بعدی به سطح Saints Row: The Third که در واقع یک بازی کامله، رو داره، ولی با توجه به اینکه آخرین نسخه از Saints Row برخی از جنبه‌های جنون وارانه و احمقانه خودش رو به خاطر بازگشت به ریشه‌های خودش کنار گذاشت، حداقل خوب می‌شه اگه Far Cry 7 رو با این شوخی‌ها و احمقانگاری‌های بازی‌های بازی جهان‌باز در بهترین حالتش ببینیم. شاید که بشه تجربه‌ای مثل Saints Row 2 که ترکیبی از داستان جدی و گیمپلی‌ای مفرح رو داشت در آینده از این سری انتظار داشته باشیم.

نظرات
پربازدیدترین خبرها