جزئیات نسخه PS۵ Pro بازی Alan Wake ۲ در هفته‌های آتی منتشر خواهد شد

زمانی که PS۵ Pro در ماه آبان عرضه شود، تعداد زیادی بازی وجود خواهد داشت که در روز اول پیشرفت‌هایی برای ارتقای میان نسلی خواهند داشت و یکی از عناوینی که تاکنون به طور رسمی در این گروه جای دارد، Alan Wake ۲ است.

شناسه خبر: ۴۱۵۳۵۰
جزئیات نسخه PS5 Pro بازی Alan Wake 2 در هفته‌های آتی منتشر خواهد شد

اخیرا تجزیه و تحلیل اخیر Digital Foundry نشان داد بر اساس ویدئویی که سونی در هفته گذشته برای PS5 Pro نشان داد، عنوان ترسناک بقا با وضوح داخلی 864p با ۶۰ فریم بر ثانیه یا 1260p با ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. از PSSR برای آپ اسکیلینگ به وضوح بالاتر استفاده می‌شود - مانند نسخه پایه PS5 که به جای PSSR از FSR 2 AMD استفاده می‌کند.

2

همانطور که ممکن است تصور کنید، این امر باعث واکنش عده‌ای شده که با خود می‌پرسند آیا ارتقای مورد نظر برای جلب توجه کافی است یا خیر. اگرچه رئیس ارتباطات Remedy، توماس پوها، گفت در ادامه اقدام به ارائه برخی جزئیات خواهند کرد.

او در پیامی در ResetEra اعلام کرد که نسخه PS5 Pro بازی Alan Wake 2 یک «سورپرایز خوشایند» خواهد بود و افزود که کیفیت تصویر عامل مهم‌تری نسبت به وضوح تصویر بازی خواهد بود. او همچنین تایید کرد که جزئیات و ویدئوهای اضافی «در هفته‌های آینده» به اشتراک گذاشته خواهد شد.

PS5 Pro قرار است در تاریخ ۷ نوامبر ( ۱۷ آبان ) عرضه شود و با قیمت ۷۰۰ دلار به فروش می‌رسد. در زمان عرضه، ۴۰-۵۰ بازی با پیشرفت‌های اختصاصی وجود خواهد داشت.

منبع : ویجیاتو
نظرات
پربازدیدترین خبرها