این اطلاعات که توسط وبسایت The Gamer گزارش شده است، شامل جزئیاتی درباره انیمیشنها، آیکونها و دیگر ویژگیهای مرتبط با لوتباکسهای لغوشده این بازی است.
طبق این گزارش، لوتباکسها در Marvel Rivals قرار بود به پنج سطح تقسیم شوند: خاکستری، آبی، بنفش، زرد و قرمز. در این میان، خاکستری کمیابترین سطح و قرمز نادرترین و ارزشمندترین سطح بود. برای مثال، لوتباکسهای خاکستری احتمالا تنها شامل تغییر رنگ یا اسکینهای ساده میشدند، در حالی که لوتباکسهای قرمز حاوی آیتمهای تزئینی برتر و کمیاب بودند.
اما به گفته RivalsLeaks برای به دست آوردن این لوتباکسها، بازیکنان باید ارزهای درونبازی به نامهای Lattice و Units را به ارزهای اصلی بازی یعنی Crystallization (ارز اصلی) و Marscoin (ارز آبی) تبدیل میکردند. این ارزها سپس میتوانستند برای خرید اسکینها و سایر آیتمها مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر اسکینهای جدید، لوتباکسها ممکن بود شامل پاداشهایی مانند ایموتها، کارتهای بازیکن، اسپریها و دیگر موارد تزئینی هم باشند.
اطلاعات استخراجشده نشان میدهند که سیستم لوتباکسها به صورت محدود زمانی طراحی شده بود و احتمالا به یک رویداد خاص مرتبط میشد. با این حال RivalsLeaks تاکید کرده است که این اطلاعات ممکن است دقیق نباشند، چرا که صرفا از فایلهای بازی استخراج شدهاند. وی همچنین اشاره کرده که احتمال کنار گذاشته شدن این سیستم وجود دارد، اما ممکن است در آینده دوباره به بازی اضافه شود.
این افشاگری جزئیات جذابی از مکانیزمهای حذفشده Marvel Rivals ارائه میدهد. هرچند هنوز مشخص نیست که آیا این سیستم لوتباکسها در نسخههای آینده بازی بازخواهد گشت یا خیر، اما علاقه بازیکنان به این موضوع نشاندهنده اهمیت آیتمهای تزئینی و کمیاب در دنیای بازیهای ویدیویی است. باید دید که سازندگان بازی چه برنامههایی برای ارائه محتواهای جذابتر در بازی خواهند داشت.