شرکت فرانسوی هرمس، تجربه حمل و نقل را به دنیای مجازی می آورد

شرکت فرانسوی هرمس اخیراً از برنامه ای به نام Web۳ Foray رونمایی کرده که یک تجربه حمل و نقل مجازی با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه می دهد.

شناسه خبر: ۳۳۴۹۲۰
شرکت فرانسوی هرمس، تجربه حمل و نقل را به دنیای مجازی می آورد

راهنماتو- شرکت فرانسوی هرمس Hermès به دنبال ارائه یک تجربه حمل و نقل مجازی با کیفیت بالا به مشتریان خود از طریق فروشگاه های خرده فروشی دارای کالاهای مجازی است.

هرمس، یک شرکت لوکس فرانسوی در زمینه طراحی خانه است که در سال 1837 تأسیس شد. این شرکت اخیراً در تلاش برای همگام شدن با دنیای مدرن امروزی، برنامه ای را برای ایجاد تحول در برندهای خود به ویژه Web3 در پیش گرفته است. این شرکت تاکنون درخواست علامت تجاری متعددی از جمله در بخش‌های ارزهای دیجیتال، متاورس و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ارائه کرده است.

هرمس اما به این موارد هم اکتفا نکرده و جدیداً به دنبال ارائه یک تجربه حمل و نقل مجازی با کیفیت بالا به مشتریان خود از طریق فروشگاه های خرده فروشی دارای کالاهای مجازی است. به گفته این برند فرانسوی، فناوری‌هایی مانند واقعیت افزوده (AR) و واقعیت ترکیبی (MR) برای ایجاد پس‌زمینه‌ای مانند متاورس برای هرمس استفاده خواهند شد.

این برند درخواست خود را به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) ارسال کرده است و به دنبال مجوز کار با نرم افزارهای قابل دانلود برای مشاهده، ذخیره و مدیریت کالاهای مجازی مانند کلکسیون های دیجیتال، ارزهای دیجیتال و NFT برای استفاده در دنیای آنلاین است.

همین هفته گذشته، مطالعه‌ای توسط Dune Analytics ادعا کرد که برندهای لوکس سطح بالایی که محصولات خود را در چند وقت اخیر با NFT ادغام کرده‌اند، توانسته‌اند میلیون‌ها درآمد کسب کنند. بنا بر این گزارش، برندهای معروفی که که فروش NFT را با محصولات خود آغاز کرده اند، توانستند مجموعاً 260 میلیون دلار کسب درآمد کنند.

در این میان برند نایک توانسته بیشترین مبلغ یعنی 185.3 میلیون دلار را در فروش NFT به دست آورد. برند لوکس ایتالیایی Dolce & Gabbana، برند جواهرات Tiffany و Gucci به ترتیب رتبه های دوم، سوم و چهارم را از نظر فروش کسب کردند که درآمد آنها از طریق پروژه های مرتبط با NFT جمع آوری شد.

بخش متاورس همچنین شاهد مجموعه ای از مطالب جالب مرتبط با مد است که به وجود آن اعتبار می بخشد. به عنوان مثال، در اوایل سال جاری، متاورس Decentraland میزبان یک رویداد دیجیتالی چهار روزه بود که به صنعت مد اختصاص داشت. گزارش کوین تلگراف اشاره کرده است که چندین برند لوکس مانند Dolce & Gabbana، Etro، Tommy Hilfiger، Estée Lauder و Elie Saab در آن زمان حضور خود را در باندهای مجازی در دسنترالند نشان داده بودند.

نظرات
پربازدیدترین خبرها