با سرخ‌کن ۱۵ دقیقه‌ای پیتزا بپز‍!

پیتزا پختن یک زمانی کار سختی بود، اما امروزه با وسایل کاربردی مثل سرخ کن بدون روغن خیلی ساده و سریع پیتزا بپزید!

شناسه خبر: ۳۶۸۰۲۷
با سرخ‌کن ۱۵ دقیقه‌ای پیتزا بپز‍!

راهنماتو- «کاش بلد بودم پیتزا بپزم!»

پیتزا پختن یک زمانی کار سختی بود، اما امروزه با دستورهای فراوان، امکانات زیاد و تنوع طعم‌هایی که دوروبرمان را گرفته است خیلی ساده‌تر از آماده کردن غذاهای سنتی و خورش‌های پرطمطراق‌مان است.

به گزارش راهنماتو، از وقتی سرخ‌کن‌‌های بدون روغن یا همان هواپزها به بازار آمده‌اند و صحبت از محاسن آنها دهان به دهان چرخیده خیلی از کارها راحت‌تر شده است، خیلی از غذاها سریع‌تر آماده می‌شوند و نکته‌ی مهمتر اینکه مصرف روغن به لحاظ سلامتی و همچنین اقتصادی خیلی پایین‌تر آمده است.

امروز با استفاده از این سرخ‌کن‌ها پیتزایی را به شما یاد می‌دهیم که در عرض ۲۰ دقیقه حاضر می‌شود و بافت و کیفیت فوق‌العاده‌ی آن شما را خوشحال خواهد کرد!

پیتزا با سرخکن

پیتزایتان می‌تواند هر طعمی که خودتان دوست دارید باشد پس این مقدار مواد صرفا جهت نمونه است و شما می‌توانید از گزینه‌های دیگری هم بهره ببرید.

ماده غذایی مقدار
خمیر آماده پیتزا یک عدد
پنیر پیتزا به اندازه دلخواه
سوسیس ۲ عدد
فلفل دلمه نصف یک عدد
قارچ ۳ عدد
نمک و فلفل و ادویه به میزان لازم
سس گوجه فرنگی به اندازه کافی

یک عدد خمیر آماده‌ی پیتزا را داخل سرخ‌کن قرار بدهید روی آن را سس بمالید. می‌توانید از سس گوجه فرنگی استفاده کنید یا هر سسی که تمایل دارید. مقداری پنیر روی خمیر بریزید که سطح آن را پوشش بدهد. به ترتیب موادی که دارید را روی آن بگذارید. سوسیسها، قارچ‌ها، فلفل‌دلمه‌ای‌های برش‌خورده را با سلیقه‌ی خودتان بچینید. مقداری نمک و فلفل و آویشن بزنید. و روی پیتزا را با پنیر به اندازه‌ی دلخواه‌تان پر کنید.

سرخ‌کن را روی درجه‌ی ۱۶۵ به مدت ۱۵ دقیقه تنظیم کنید. بعد از اینکه زمان پایان یافت یک پیتزای جذاب خوشمزه خواهید داشت که بافت نرم آن شما را از رفتن به رستوران بی نیاز می‌کند.

چند نکته:

اگر قارچ را از قبل در ماهیتابه تفت بدهید بهتر است. و از آب انداختن آن جلوگیری می‌کند اما اگر قارچ با بافت آب‌دار دوست دارید به صورت خام روی خمیر بچینید.

می‌توانید در این پیتزا از کالباس هم استفاده کنید.

لبه‌های خمیر پیتزا را حتما با سس و پنیر بپوشانید که سفت نشود.

نظرات
پربازدیدترین خبرها