تیزر فیلم سینمایی «استاد» منتشر شد + ویدئو

تیزر رسمی فیلم سینمایی «استاد» به کارگردانی عماد حسینی در آستانه اکران سراسری این فیلم سینمایی منتشر شد.

شناسه خبر: ۴۱۸۴۵۵

به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «استاد» به نویسندگی پیام لاریان و عماد حسینی به کارگردانی عماد حسینی از فردا چهارشنبه ۱۸ مهر توسط پخش بهمن سبز در سینماها سراسر کشور اکران می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده‌ است: «گلنوش برای مهاجرت و ادامه‌ی تحصیل به توصیه‌نامه‌ی استاد ادریس که معمار و نقاش مشهوری است نیاز دارد اما ماجراهایی برای او و استادش پیش می‌آید که شرایط را پیچیده می‌کند.»

حسن معجونی، سجاد بابایی و هدیه حسینی‌نژاد از جمله بازیگران این فیلم هستند. «استاد» به تهیه‌کنندگی بهروز افخمی محصول سینما فردا، موسسه فرهنگی فردایی دیگر و روبیکا است. سجاد بابایی برای بازی در این فیلم توانست سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره چهل و یکم فیلم فجر را دریافت کند.

تیزر فیلم سینمایی «استاد» توسط قدیر حمزه امامچای ساخته شده است.

عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلم‌برداری: مجید یزدانی، تدوین: هانیه جلوخانی، مدیر صدابرداری: احسان خزایی، بازیگردان: پیام لاریان، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: پریسا جباری اصل، طراح صحنه و لباس: مریم میرباقری، طراح چهره‌پردازی: تینا بخشی، مدیر تولید: حسین زرقام، مدیر هنری و طراح عنوان فیلم: مهدی دوایی، سرمایه‌گذاران پروژه: سینما فردا، موسسه فرهنگی فردایی دیگر و روبیکا، مدیر کمپین تبلیغاتی: وحید محرابیان، مدیر روابط عمومی: زهره محرابیان.

 

منبع : مهر
نظرات
پربازدیدترین خبرها