اطلاعات هیجان‌انگیز جدیدی از فیلم برادران سوپر ماریو منتشر شد

به گفته Keegan-Michael Key، صداپیشه شخصیت Toad از فیلم سوپر ماریو، دنباله فیلم برادران سوپر ماریو دارای شخصیت‌های کمتر شناخته شده جهان نینتندو و یک محیط «بسیار جذاب» خواهد بود.

شناسه خبر: ۴۱۷۷۰۱
اطلاعات هیجان‌انگیز جدیدی از فیلم برادران سوپر ماریو منتشر شد

یک چیزی که می‌توانم درباره فیلم دوم بگویم این است که دامنه آن کمی گسترده‌تر است و ماجرایی که در آن اتفاق می‌افتد، یک داستان بسیار جذاب از جهان ماریو محسوب می‌شود. در این فیلم ایستراگ‌های واقعاً فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کنید و روند ساخت آن تا به اینجای کار هیجان‌انگیز بوده است.

mario-movie-1024x576-1_11zon

کی با اشاره به جهان رنگارنگ این فیلم گفت:

احساس می‌کنم که تیم ساخت این فیلم کاری خلاقانه انجام داده و واقعاً دنیای ماریو را گسترش داده‌اند تا طی آن با شخصیت‌های جدیدی رو به رو شویم. ما قرار است با افراد جدیدی آشنا شویم که طرفداران قدیمی آن‌ها را به یاد دارند...

اولین فیلم ماریو در آوریل سال ۲۰۲۳ اکران شد و با فروش ۱.۳۶ میلیارد دلاری‌اش، توانست رتبه دوم فروش را از آن خود کند. دنباله این فیلم نیز در آوریل سال ۲۰۲۶ به سینما خواهد آمد. مانند قسمت اول، کریس ملداندری، مدیرعامل ایلومینیشن و شیگرو میاموتو، خاق ماریو، به کارگردانی آرون هوروات و مایکل جلنیک وظیفه ساخت این فیلم را بر عهده گرفته‌اند.

منبع : ویجیاتو
نظرات
پربازدیدترین خبرها