۱۵۰ میلیون تومان وام مسکن به کم درآمد‌ها پرداخت می‌شود

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: در تفاهم با سازمان ملی زمین و مسکن ساخت ۵۰ هزار واحد در برنامه بود که از این میزان تاکنون ۱۷ هزار واحد تعیین‌تکلیف شده است.

شناسه خبر: ۴۱۸۱۳۶
150 میلیون تومان وام مسکن به کم درآمد‌ها پرداخت می‌شود

حمیدرضا سهرابی از تحویل ۲۵ هزار واحد مسکونی مددجویان طی یک سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به کم درآمد‌ها تخصیص داده می‌شود.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای تعهدات خود در بخش احداث مسکن محرومان در بخش شهری به دنبال تأمین منابع از سازمان برنامه و بودجه و همچنین منابع داخلی بنیاد و حساب ۱۰۰ امام (ره) است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در یک سال گذشته ۵۲ میلیارد تومان از منابع داخلی بنیاد مسکن برای مسکن محرومان در بخش شهری تخصیص یافت، افزود: در تفاهم با سازمان ملی زمین و مسکن ساخت ۵۰ هزار واحد در برنامه بود که از این میزان تاکنون ۱۷ هزار واحد تعیین‌تکلیف شده و در مراحل ساخت قرار گرفته است.

به گفته وی، برای اجرای این بخش برای هر واحد بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض در نظر گرفته شده است که در فرآیند واگذاری از متقاضیان دریافت نمی‌شود.

سهرابی از دیگر اقدامات آن بنیاد را در یک سال گذشته امضا و اجرای تفاهم‌نامه احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی عنوان کرد و گفت: تفاهم‌نامه‌هایی بین بنیاد مسکن با کمیته امداد امام (ره) برای احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان این کمیته و ۱۰ هزار واحد با سازمان بهزیستی به امضا رسید که هم اکنون و در مجموع از تعداد کل ۴۰ هزار واحد تفاهم شده ۲۵ هزار واحد تکمیل و تحویل مددجویان شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: تا باقیمانده واحد‌های تفاهم شده برای مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) نیز در زمان‌بندی توافق شده تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

 

منبع : مهر
نظرات
پربازدیدترین خبرها