دادهها و نکات کلیدی خودروی محبوب آمریکایی ها
دادههایی که برای ترسیم اینفوگرافیک بالا استفاده شده است را در جدول زیر ببینید.
برند محبوب بین بیبی بومرها , نسل X تا حد زیادی یکسان است، اگرچه بیبی بومرها فورد را ترجیح میدهند در حالی که نسل X به شورولت علاقه بیشتری دارند.
بیبی بومرها همچنین با انتخاب دهم خود، مرسدس بنز، متمایز میشوند. آنها تنها نسلی هستند که یک مارک لوکس در ۱۰ انتخاب برتر خود دارند، که ممکن است به این واقعیت مربوط باشد که بیبی بومرها بیش از نیمی از ثروت کشور را در اختیار دارند.
در ادامه، به نسل هزاره و نسل Z نگاه میکنیم.
نسل هزاره سلیقهای بسیار مشابه با نسل X دارند، با تنها چند برند که جایگاهشان عوض شده است.
در این میان، نسل Z منحصر به فرد است، زیرا یک برند غیر آمریکایی (هوندا) محبوبترین انتخاب آنهاست. نسل Z تنها نسلی است که فولکسواگن در ۱۰ انتخاب برتر آنها قرار دارد.
با نگاهی کلی به رتبهبندیها، نکته جالب دیگر تسلط هیوندای بر جایگاه ششم در میان تمام نسلهای آمریکایی است. در کنار کیا، این دو برند کرهای در دهه گذشته پیشرفت چشمگیری در بازار آمریکا داشتهاند. آنها در حال حاضر ۱۰ درصد از سهم بازار ایالات متحده را در اختیار دارند، که دو برابر سهم آنها در سال ۲۰۰۸ است.