معرفی بهترین گوشی‌های بازار تا ۱۰ میلیون تومان

با بالا رفتن قیمت دلار و افزایش هزینه‌ها، تلفن‌های همراه اقتصادی هر روز بیشتر از قبل مورد توجه قرار می‌گیرند. در این مطلب به گوشی‌های تا ۱۰ میلیون می‌پردازیم.

شناسه خبر: ۴۱۱۲۷۵
معرفی بهترین گوشی‌های بازار تا 10 میلیون تومان

راهنماتو- با افزایش قیمت گوشی‌های تلفن همراه، مردم بیشتر از قبل به سمت دستگاه‌هایی با قیمت کمتر کشیده می‌شوند و در این میان طبعا محصولاتی مورد اقبال بیشتر کاربران قرار می‌گیرند که امکانات و توانمندی بیشتری داشته باشند. به دلیل همین نیاز بازار، در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم تا بهترین گوشی‌های بازار تا 10 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

به گزارش راهنماتو، بهترین گوشی‌ بازار تا 10 میلیون تومان، گوشی موبایل شیائومیRedmi 12  است که با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌ها و البته قیمت مناسب، انتخاب بسیاری از افراد برای خرید بوده و هست. در راهنماتو این گوشی را به همراه دیگر موارد مشابه معرفی می‌کنیم؛ پس با ما بمانید.

 

پیشنهاد ما: گوشی موبایل شیائومی Redmi 12 با ظرفیت 256 و رم 8 گیگابایت (8000000 تومان)

موبایل شیائومی Redmi 12 2

این گوشی از برند شیائومی در تاریخ 15 ژوئن 2023 به‌صورت رسمی معرفی و راهی بازار شد. ظاهر جذاب آن دل کاربران زیادی را برده و بیشتر از رنج قیمتی که در آن قرار دارد، به نظر می‌رسد. باوجود این‌که بدنه از جنس پلاستیک ساخته شده، جذابیت زیادی دارد. گذشته از این، حس‌گر تشخیص اثر انگشت در آن به خوبی کار می‌کند و در عین اینکه قابلیت استفاده از دوسیم‌کارت را داراست، می‌توانید به آن رم هم اضافه کنید؛ چیزی که کمتر تلفن همراهی امروزه از آن برخوردار است.

صفحه نمایش 6.67 اینچی این گوشی، حاشیه‌ی متوسطی دارد و نزدیک به 85 درصد از سطح آن را به خود اختصاص می‌دهد. با این حال، چون رزولوشن صفحه 1080 است، کیفیت تصویر مناسبی دارد. کیفیت صفحه نمایش چندان بالاست و کنتراست هم چنگی به دل نمی‌زند که البته به عنوان یک گوشی اقتصادی، نمی‌توان انتظار زیادی از آن داشت.

باتری گوشی موبایل شیائومی Redmi 12 از عملکرد خوبی برخوردار است و با ظرفیت 5000 میلی آمپری و مصرف متناسب انرژی، می‌تواند تقریبا یک روز کامل مصرف شما را تامین کند. شارژر این دستگاه 18 واتی است و از صفر، آن را ظرف 30 دقیقه به 29 درصد می‌رساند که نرخ قابل قبولی است.

این گوشی از سه دوربین 50، 8 و 2 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند و دوربین سلفی آن هم 8 مگاپیکسلی است. تصویری که از این سه دوربین به دست می‌آید، جزییات و کنتراست رنگ خوبی در نور معمولی دارد اما مناسب عکاسی در شب نیست. عملکرد دوربین سفلی قابل قبول است اما کنتراست آن از دوربین‌های جلو کمتر است.

فیلمبرداری هم در هر دو سمت با کیفیت ۱۰۸۰ و ۳۰ فریم امکان‌پذیر است اما چندان قوی نیست.

 

چرا گوشی موبایل شیائومی Redmi 12 بهترین انتخاب تا 10 میلیون است؟

Xiaomi-Redmi-12-1

با بررسی گوشی ردمی 12 را از دید کاربران می‌توان متوجه می‌شوید که چرا این گوشی انتخاب آن‌ها در این رنج قیمت بوده است: بسیاری از آن‌ها از ظاهر جذاب ردمی 12 راضی هستند اما گذشته از این، ذکر کرده‌اند که کار با آن روان و راحت است و در دست به خوبی جا می‌گیرد. کیفیت مناسب صفحه نمایش هم یکی از مزیت‌های این گوشی ذکر شده و دوام و کیفیت بالایی دارد.

 

نام محصول

ابعاد صفحه

نرخ نوسان

حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده

ویژگی‌های بدنه

ویژگی‌های شاخص

قیمت

شیائومی Poco C65

6.74 اینچ

90 هرتز

18 وات

بخش پشتی: پلاستیک

بخش جلویی:

شیشه - گوریلا گلس

اجرای بازی‌های نیمه‌سنگین

8000000 تومان

سامسونگ Galaxy A15

6.5 اینچ

90 هرتز

25 وات

بخش پشتی:

پلاستیک

بخش جلویی:

شیشه

دوربین قوی

10000000 تومان

شیائومی مدل Redmi 13C

6.7 اینچ

 

90 هرتز

18 وات

بخش پشتی: پلاستیک

بخش جلویی:

شیشه - گوریلا گلس

ظاهر جذاب

7500000 تومان

 

 

 

 

 

نظرات
پربازدیدترین خبرها