راهنمای خرید بهترین گوشی های اقتصادی و میان رده شیائومی (شهریور ۱۴۰۳)

یکی از چالش‌های اصلی در خرید گوشی‌های شیائومی بالا بودن تنوع آن‌ها است. درواقع این تنوع بالا گاهی برای کسانی که خیلی اهل تکنولوژی نیستند و فقط به دنبال برطرف کردن نیاز خود هستند سخت است. از این رو در این مطلب سعی داریم بهترین‌های شیائومی را تا بازه قیمت ۲۰ میلیون تومان به شما معرفی کنیم.

شناسه خبر: ۴۱۲۵۹۷
راهنمای خرید بهترین گوشی های اقتصادی و میان رده شیائومی (شهریور 1403)

راهنماتو- برندهای آیفون و سامسونگ همیشه طرفداران خودشان را دارند. درحالی که برند شیائومی درحال عوض کردن زمین بازی به خصوص در بازار گوشی‌های اقتصادی و میان رده است. قیمت مناسب با امکانات جالب توجه یکی از مزیت های مهم گوشی‌های شیائومی است که توانسته یک ارزش افزوده برای این برند مطرح چینی به ارمغان بیاورد.

به گزارش راهنماتو، یکی از چالش‌های اصلی در خرید گوشی‌های شیائومی بالا بودن تنوع آن‌ها است. درواقع این تنوع بالا گاهی برای کسانی که خیلی اهل تکنولوژی نیستند و فقط به دنبال برطرف کردن نیاز خود هستند سخت است. از این رو در این مطلب از راهنمای خرید راهنماتو سعی داریم بهترین‌های شیائومی در رده اقتصادی و میان رده را تا بازه قیمتی 20 میلیون تومان به شما معرفی کنیم.

الف) بهترین گوشی های اقتصادی شیائومی

بهترین گوشی اقتصادی شیائومی تا 6 میلیون تومان

اگر به یک گوشی کاربردی و معمولی برای کارهای روزانه احتیاج دارید بهترین انتخاب  Redmi A3 است. این گوشی کیفیت ساخت مناسبی دارد و از نظر ابعاد و وزن هم در رنج استانداری قرار می‌گیرد. سیستم عامل این گوشی اندروید 14 است پس از به روز بودن آن تا چند سال مطمئن خواهید بود و این به نسبت قیمتی که برای آن خرج می‌کنید یک خبر خوب است. ابعاد نمایشگر آن 6.71 اینچ است و نوع نمایشگر آن IPS LCD است. پردازنده این MediaTek Helio G36 است. 128 گیگابایت حافظه و 6گیگا باید رم دارد. دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است. ظرفیت باتری آن 5000 میلی‌آمپر و حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده آن 10 وات است. در نهایت اگر در این بازه قیمتی قصد دارید یک گوشی اقتصادی با سخت افزار معمولی، رابط کاربری ساده و ظاهر زیبا بخرید ردمی A3 را انتخاب کنید. در نهایت این یک انتخاب به‌صرفه ولی نچندان قدرتمند است.

maxresdefault

بهترین گوشی اقتصادی شیائومی تا 8 میلیون تومان

در این بازه قیمت بهتر است به سراغ گوشی‌های قدیمی‌تر شیائومی نروید. با توجه به امکانات و سخت افزار به کار رفته در این گوشی منطقی‌ترین انتخاب پوکو M5s است. صفحه نمایش این گوشی 6.43 اینچ است و نوع نمایشگر آن AMOLED است که این اتفاق این گوشی را یک سر و گردن از گوشی‌هایی با صفحه نمایش LCD  بالاتر می‌آورد. پردازنده این گوشی MediaTek Helio G95 است. سیستم عامل این دستگاه اندروید 12 است که تا اندروید 13 قابل ارتقا است. حافظه داخلی آن 256 گیگا بایت و رم آن 8 است. این گوشی دارای سه لنز اولتراواید، واید و ماکرو است. دوربین اصلی آن 64 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسل است. بدون شک می‌دانید که تمرکز سری‌های پوکو به هیچ وجه روی دوربین نبوده پس انتظار زیادی از آن نباید داشت. ظرفیت باتری آن 5000 میلی‌آمپر و حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده آن 33 وات است. این یعنی شارژدهی و سرعت شارژ خوبی دارد. این گوشی برای گیمرها مناسب است اما ممکن است در برخی بازی‌های سنگین لگ و باگ داشته باشید. همه این‌ها را گفتیم که بگوییم در بازه 8 میلیون تومان پوکو M5s بهترین انتخاب است.

poco m5s

بهترن گوشی اقتصادی شیائومی تا 10 میلیون تومان

در بازه 10 میلیون تومان به روزترین گوشی شیائومی Redmi13 است اما انتخاب ما Redmi note12s  است. ردمی نوت 12s ارتقا یافته گوشی ردمی نوت 12 است که توان پردازشی بالاتری دارد و به شما تجربه بهتری را حتی بهتر از ردمی 13 هدیه خواهد داد. صفحه نمایش این گوشی 6.43 اینچ، نوع نمایشگر آن AMOLED و پردازنده آن MediaTek Helio G96 است و خوب این به این معنا است که پردازنده نسبتا ضعیفی دارد اما تمرکز شیائومی روی این موضوع نبوده است. حافظه داخلی آن 256 و رم آن 8 است. این دستگاه هم داری سه لنز اولتراواید، واید و ماکرو است که دوربین اصلی آن 108 مگاپیکسل و دوربین سلفی‌اش 8 مگاپیکسل است و قدرت نسبتا خوبی در عکاسی دارد. ظرفیت باتری 5000میلی‌آمپر و حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده 33وات است و خوب این یعنی این گوشی اقتصادی پرچمدار شیائومی تا امروز با نظرهای نسبتا خوبی همراه بوده است پس اگر به دنبال یک گوشی اقتصادی خوش‌دست و خوش‌ساخت هستید در این بازه قیمت این دستگاه بهترین انتخاب است.

Redmi note12s

ب) بهترین گوشی های میان رده شیائومی

بهترین گوشی میان رده شیائومی تا 12 میلیون تومان

سری ردمی با گوشی‌های میان رده تا الان رد خوبی از خود به جای گذاشته‌اند. در این بازه قیمتی هم انتخاب ما Redmi note13 G4 است. از نکته‌هایی که باید به آن اشاره کرد طراحی زیبای این گوشی است که ظاهری ساده و شیک دارد. دارای صفحه نمایش بزرگ 6.67اینچ با نمایشگر AMOLED است. قلب تپنده این گوشی snapdragon 658 است. با حافظه 256گیگا بایت و رم 8گیگا بایت است. . این دستگاه داری سه لنز اولتراواید، واید و ماکرو است که دوربین اصلی آن 108 مگاپیکسل و دوربین سلفی‌اش16 مگاپیکسل است. ظرفیت باتری 5000میلی‌آمپر و حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده 33وات است پس نگران شارژ گوشی خود نباشید. دوربین این گوشی به شما اجازه لذت بردن از یک تجربه عکاسی خوب را می‌دهد. این گوشی برای دوستدارن گیم مناسب و یک گزینه مناسب و خوش قیمت برای طرفداران گیم است.

redmi note 13 pro 4g

بهترین گوشی میان رده شیائومی تا 15میلیون تومان

خرید یک میان رده مناسب از برند شیائومی کار سختی است چون اکثر گوشی‌های قدیمی‌تر شیائومی در این بازه قیمتی دیده می‌شوند که درحال حاضر خیلی ارزش خرید ندارند. گوشی redmi note 13 pro 4g از لحاظ ظاهری و از لحاظ سخت افزاری خیلی تفاوتی با هم رده‌های خودش در این بازه قیمت ندارد اما برگ برنده این گوشی دوربین نسبتا بهتر آن است پس به کسانی که در این بازه قیمت برای تولید محتوا به دنبال گوشی هستند این دستگاه را پیشنهاد می‌کنیم. صفحه نمایش این گوشی 6.67 اینچ با نمایشگر AMOLED است. این گوشی با پردازنده MediaTek Helio G99 Ultra که  حضور چنین پردازنده‌ای امکان عملکرد خوب در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی را فراهم کرده است. وربین اصلی قدرتمند 200 مگاپیکسل در کنار سنسور 8 مگاپیکسل فوق‌عریض و سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو در نظر گرفته شده. سنسور دوربین اصلی این گوشی در زمینه عکاسی نور روز و نور شب توقعات شما را بیش از یک گوشی میان‌رده بر‌آورده می‌کند. البته نباید فراموش کنیم که دوربین اصلی توانایی فیلمبرداری 1080 و سرعت 60 فریم در ثانیه را دارد. برای دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی هم به ازای هر با شارژ صد درصدی در حالت استفاده معمولی، زمان آماده به‌کار دو روز را ارائه می‌کند. پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 67 وات این گوشی هم به گفته خود شیائومی، امکان شارژ صفر تا 100 درصدی را در مدت زمان 46 دقیقه فراهم کرده است.

Redmi note13 G4

بهترین گوشی میان رده شیائومی تا 20 میلیون تومان

انتخاب در این بازه قیمت بدون شک پوکو X6 پرو است. این دستگا از پردازنده فوق العاده Dimensity 8300 Ultra بهره می‌برد. این یعنی چه در کاربری معمولی چه برای پردازش‌های سنگین و بازی این گوشی در خدمت است. صفحه نمایش این گوشی 6.67 اینچی با رزولوشن ۱۲۲۰×۲۷۱۲ پیکسل و با نمایشگر AMOLED است و این یک تجربه روان و فوق العاده را برای شما خواهد ساخت. حافظه داخلی این گوشی 512 گیگابایت و رم آن 12گیگابایت است. این به شما این امکان را می‌دهد که بازی‌ها را با سرعت بالا اجرا کنید. دوربین Poco X6 Pro با سه لنز پشتی ۶۴ مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل التراواید و 2 مگاپیکسل ماکرو تجهیز شده است. دوربین اصلی با رزولوشن بالا و قابلیت ضبط ویدیوهای 4K، تصاویر با جزئیات بالا و رنگ‌های زنده‌تری را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین، دوربین التراواید برای عکاسی از مناظر طبیعی و دوربین ماکرو برای عکسبرداری از سوژه‌های کوچک کاربرد دارند. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی هم در قسمت جلوی گوشی قرار گرفته است. باطری آن با ظرفیت 5000میلی‌آمپر و پشتیبانی شارژ 67واتی زمان طولانی را برای استفاده از گوشی برای شما ایجاد می‌کند. این گوشی یک خبر خوب برای طرفداران گیم است.

Poco X6 Pro

نظرات
پربازدیدترین خبرها