بهترین بازارهای کرج برای خرید لباس پاییزی

پاییز آمده، وقت خرید لباس‌های جدید است! در این مقاله، بهترین بازار، محله‎‌ها و مراکز خرید کرج را برای تجربه یک خرید پاییزی بی‌نظیر معرفی می‌کنیم.

شناسه خبر: ۴۱۸۵۹۶
بهترین بازارهای کرج برای خرید لباس پاییزی

راهنماتو- کرج و استان البرز نزدیک‌ترین استان به پایتخت است که با پاساژها و بازارهای بی‌نظیرش تبدیل به یک محل مناسب برای خرید لباس پاییزی شده است. اما بهترین لباس‌های پاییزی را در کدام یک از این پاساژهای جذاب یا خیابان‌های منحصربه فرد کرج می‌توانیم پیدا کنیم؟

به گزارش راهنماتو، جدای از پاساژها و مرکز خریدهای جذاب کرج برای خرید لباس پاییزی، برخی محله‌ها و خیابان‌های کرج تبدیل به محل‌های بسیار مناسبی برای خرید شده‌اند. در این خیابان‌های جذاب می‌توان یکایک فروشگاه‌ها و مغازه‌ها را در نظر داشت و بالاخره لباسی جذاب با کیفیتی مناسب و قیمتی ارزان پیدا کرد. در همین خیابان‌ها، پاساژها و مراکز خرید بزرگی نیز قرار دارند که کاملا بر فروش لباس متمرکز هستند و متناسب با هر سلیقه‌ای لباس‌هایی زیبا با رنج قیمتی متفاوت عرضه می‌کنند. در ادامه این مطلب از راهنماتو برخی از این بازارهای جذاب کرج برای خرید لباس پاییزی را به شما معرفی می‌کنیم.

پاساژ چچلاس

چچلاس

پاساژ چچلاس در گوهردشت کرج، یکی از مراکز خرید شیک و مدرن این شهر محسوب می‌شود. این پاساژ با طراحی زیبا و امکانات رفاهی مناسب، فضایی دلپذیر را برای خرید فراهم کرده است. در چچلاس، انواع برندهای داخلی و خارجی را می‌توان یافت و تنوع محصولات آن بسیار بالاست. از پوشاک و کیف و کفش گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی، همه و همه در این پاساژ قابل دسترسی هستند. با این حال، به دلیل لوکس بودن این مرکز خرید، قیمت کالاها در آن نسبتاً بالا است و بیشتر مناسب افرادی است که به دنبال خرید محصولات با کیفیت و برندهای خاص هستند.

آدرس پاساژ چچلاس

پاساژ چچلاس در فلکه اول گوهردشت، نبش خیابان اول شرقی و روبه‌روی سینمای مشهور ساویز قرار دارد.

ساعت کاری پاساژ چچلاس

ساعت کاری چچلاس هر روز از ساعت 9 الی 23 است.

محله گوهردشت

محله گوهردشت

همانطور که اشاره شد پاساژ چچلاس نبش خیابان اول شرقی است. حال اگر در این پاساژ گشتی زدید و نتوانستید لباس پاییزی مدنظرتان را پیدا کنید، بهتر است به سراغ محله گوهردشت بروید. در واقع می‌توانید خیابان اول شرقی را تا انتها طی کنید و از مغازه‌های آن دیدن کنید. فروشگاه‌های این خیابان زیباترین لباس‌های پاییزی را عرضه می‌کنند و رنج قیمتی آن‌ها متغیر است. به جز لباس، می‌توانید در این خیابان انواع کفش و لباس خانگی هم پیدا کنید. ضمنا اگر دوست داشتید می‌توانید از مغازه‌های آن خوراکی‌های خوشمزه خریده و در پارک این خیابان کمی استراحت کرده و نوش جان کنید.

آدرس محله گوهردشت

برای رفتن به محله گوهردشت می‌توانید از مترو کرج، تاکسی‌های فلکه اول گوهردشت را سوار شده و مستقیم به آن جا بروید.

ساعت کاری مغازه‌های گوهردشت

عموما مغازه‌های محله گوهردشت از 8 صبح تا 00:00 باز هستند.

پاساژ نظری

پاساژ-نظری-فردیس-کرج

یکی از پاساژهای کوچک و قدیمی کرج که در محله فردیس قرار گرفته است، پاساژ نظری است. این پاساژ که از دو راهرو بزرگ تشکیل شده، انواع کفش، لباس پاییزه، اکسسوری، لباس خانگی، شال و کلاه و غیره که مناسب این فصل هستند را با قیمتی نسبتا مناسب به فروش می‌رساند. اگرچه این پاساژ نسبت به سایر پاساژهای کرج بسیار کوچک است، اما در لابه لای مغازه‌های آن ممکن است لباس پاییزی‌های زیبایی پیدا کنید.

آدرس پاساژ نظری

برای رفتن به پاساژ نظری باید به فردیس، بین فلکه دوم و کانال شرقی بروید.

ساعت کاری پاساژ نظری

ساعت کاری پاساژ نظری 10:00 صبح تا 22:00 شب است.

محله فردیس

فردیس

حال که گشتی در پاساژ نظری زدیم بهتر است به سراغ محله فردیس برویم که خود تبدیل به بازاری بزرگ برای خرید لباس پاییزی در کرج شده است. این محله با پنج فلکه، مسیر مستقیمی است که در آن بیشمار مغازه وجود دارد و شما می‌توانید به راحتی انواع لباس‌های پاییزی را با کیفیت، قیمت و مدل‌های متنوع پیدا کنید. درواقع اصلا تفاوتی ندارد که چه سبک استایلی را دوست داشته باشید، از کلاسیک تا کی پاپ را می‌توانید در محله فردیس پیدا کنید.

آدرس محله فردیس

برای رفتن به فردیس از مترو کرج یا پل فردیس می‌توانید تاکسی‌های آن را به سمت جاده ملارد سوار شوید یا از منتظر اتوبوس ‌های آن بمانید.

ساعت کاری مغازه‌های فردیس

فردیس یکی از محله‌هایی در کرج است که خواب ندارد، عموما مغازه‌های آن نم نم از 8:00 صبح باز کرده و برخی از آن‌ها تا ساعت 1:00 شب باز هستند.

پاساژ ارگ فردیس

ارگ

اگر به استایل‌های کژوال و کی پاپی علاقه دارید پاساژ ارگ فردیس یک انتخاب بسیار جذاب برای شما خواهد بود چراکه بسیاری از اکسسوری‌ها و لباس‌های پاییزی در این سبک را به فروش می‌رساند. این پاساژ سه طبقه‌ای در طبقه زیرزمین مغازه‌ای بزرگ با خوراکی‌های کره‌ای دارد و در طبق همکف انواع لباس‌ها، اکسسوری منزل، اسباب بازی و لباس‌های جذاب پاییزی را به فروش می‌رساند. در طبقه بالا نیز فودکورت و مغازه‌های دیگری دارد که می‌توانید از آن‌ها دیدن و خرید کنید. قیمت اجناس در این پاساژ رنج متفاوتی دارد. روبه روی پاساژ ارگ نیز، پاساژی قدیمی‌تر به نام بعثت وجود دارد که در آن می‌توانید لوازم دیجیتال و انواع اکسسوری‌های مربوط به آن را با قیمتی مناسب و تنوع بالا پیدا کنید.

آدرس پاساژ ارگ فردیس

برای رفتن به پاساژ ارگ فردیس باید به فلکه سوم محله فردیس بروید.

ساعت کاری پاساژ ارگ فردیس

پاساژ ارگ فردیس از ساعت 10:00 صبح لغایت 22:00 شب باز است.

پاساژ یادمان

پاساژ یادمان

پاساژ یادمان کرج، یکی از مراکز خرید محبوب و شناخته شده در این شهر است که با تنوع بالای برندها و محصولات باکیفیت، پاسخگوی سلایق مختلف است. این پاساژ به خصوص برای افرادی که به دنبال لباس‌های پاییزی با برندهای معتبر هستند، گزینه بسیار مناسبی است. در پاساژ یادمان، می‌توانید جدیدترین مدل‌های لباس‌های پاییزی را با طراحی‌های زیبا و جنس مرغوب پیدا کنید. علاوه بر لباس، این پاساژ محصولات دیگری مانند کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی نیز عرضه می‌کند که می‌تواند مقصد مناسبی برای یک خرید کامل باشد.

آدرس پاساژ یادمان

  کرج ,بلوار طالقانی پایینتر از پل آزادگان مجتمع تجاری اداری یادمان

ساعت کاری پاساژ یادمان

ساعت کاری پاساژ یادمان کرج 10:00 صبح لغایت 22:00 شب است.

مهراد مال کرج

مهراد مال کرج

مهراد مال کرج، یکی از بزرگترین و لوکس‌ترین مراکز خرید در استان البرز است که با تنوع گسترده‌ای از برندهای معتبر داخلی و خارجی، فضایی دلنشین را برای خرید فراهم کرده است. این مجتمع تجاری با تعداد زیادی واحد تجاری، فضایی مناسب برای یافتن انواع محصولات از جمله لباس‌های پاییزی جذاب، لوازم آرایشی، کیف و کفش و... را فراهم آورده است. وجود فودکورت متنوع با انواع غذاهای خوشمزه و امکانات رفاهی کامل مانند پارکینگ، این مرکز خرید را به مکانی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت تبدیل کرده است. اگرچه قیمت‌های لباس‌ها در مهراد مال بسیار بالاست، اما کیفیت آنها عالی است. توصیه می‌کنیم به هنگام گشت و گذار در مهراد مال حتما به طبقه فرهنگ و هنر آن هم سری بزنید که حس و حالی بسیار خاص دارد.

آدرس مهراد مال کرج

کرج ، عظیمیه ، بلوار شریعتی، قبل از چهارراه نیک نژادی

ساعت کاری مال کرج

ساعت کاری مهراد مال کرج 10:00 صبح تا 22:00 شب است.

پاساژ مهستان کرج

پاساژ مهستان کرج

مرکز خرید مهستان، یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین مراکز خرید کرج است که با معماری تلفیقی از سبک ایرانی-اسلامی و مدرن، تجربه‌ای متفاوت از خرید را برای مراجعه کنندگان فراهم می‌کند. این مرکز خرید که در موقعیت مکانی بسیار مناسبی در شمال کرج واقع شده، با دسترسی آسان از طریق بزرگراه‌ها و بلوارهای اصلی، به راحتی قابل دسترسی است. مهستان با بیش از 400 واحد تجاری، انواع برندهای داخلی و خارجی را در خود جای داده است و بخش بزرگی از آن به فروش پوشاک، از جمله لباس‌های پاییزی با مدل‌ها و برندهای متنوع اختصاص یافته است. وجود رستوران گردان، فضاهای تفریحی و پارکینگ وسیع، مهستان را به یک مقصد محبوب برای خرید و گذراندن اوقات فراغت تبدیل کرده است.

آدرس پاساژ مهستان

  کرج ,خیابان مطهری، بلوار نبوت، بالاتر از میدان نبوت

ساعت کاری پاساژ مهستان

ساعت کاری پاساژ مهستان 9:30 صبح تا 9:30 شب است.

بازار بزرگ آزادی

بازار بزرگ آزادی

بازار بزرگ آزادی کرج، یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید این شهر است که با بیش از 254 واحد تجاری، طیف گسترده‌ای از کالاها را در چهار طبقه خود جای داده است. این بازار علاوه بر تنوع محصولات مانند لوازم آرایشی، کفش، لوازم دکوراسیون و زیورآلات، انتخاب‌های متنوعی از لباس‌های پاییزی با قیمت‌های مناسب را نیز ارائه می‌دهد. با قدم زدن در بازار بزرگ آزادی، می‌توانید لباس‌های پاییزی مدنظر خود را با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف پیدا کرده و با قیمتی مناسب تهیه کنید. این بازار در موقعیت مکانی مناسبی در خیابان بهشتی کرج قرار دارد و به راحتی قابل دسترسی است.

آدرس بازار بزرگ آزادی

کرج، خیابان بهشتی، روبروی خیابان کمالی

ساعت کاری بازار بزرگ آزادی

ساعت کاری بازار بزرگ آزادی 10:00 صبح تا 22:00 شب است.

محله طالقانی

طالقانی

محله طالقانی کرج یکی از مناطق پرطرفدار برای خرید در این شهر است که عموما همه آن را به مانتوها و پالتوهایش به خصوص در فصل پاییز می‌شناسند. این محله با داشتن فروشگاه‌ها و بوتیک‌های متنوع، به ویژه در حوزه پوشاک، مقصدی محبوب برای علاقه‌مندان به مد و فشن محسوب می‌شود. در خیابان طالقانی و کوچه‌های اطراف آن، می‌توانید انواع لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه برای فصل پاییز را با برندهای مختلف و کیفیت‌های متنوع پیدا کنید. از بوتیک‌های کوچک و بوتیک‌های برندهای معروف گرفته تا پاساژهایی که به طور کامل به فروش پوشاک اختصاص یافته‌اند، همه در این منطقه قابل دسترسی هستند. اگر به دنبال لباس‌های خاص و با کیفیت هستید، طالقانی کرج گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

آدرس محله طالقانی

برای رفتن به محله طالقانی کرج از پل فردیس می‌توانید سوار تاکسی‌های آن شده و به سمت آن بروید.

ساعت کاری مغازه‌های محله طالقانی

مغازهای محله طالقانی کرج از 8:00 صبح لغایت 23:00 شب باز هستند.

 

بدون شک استان البرز و شهر کرج محله ها و مراکز خرید بسیار زیادی دارد که ممکن است برخی از آن‌ها از قلم افتاده باشند.

نظرات
پربازدیدترین خبرها