راهنمای جامع انتخاب گوشواره طلا: بررسی گوشواره‌های بخیه‌ای و حلقه

گوشواره طلا به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای زیورآلات، تاثیر به سزایی در استایل بانوان دارد. در واقع گوشواره می‌تواند به عنوان نقطه کانونی اصالت چهره شما را به نمایش بگذارد ‌‌و استایل‌تان را خاص کند.

شناسه خبر: ۴۱۴۲۱۶
راهنمای جامع انتخاب گوشواره طلا: بررسی گوشواره‌های بخیه‌ای و حلقه

انتخاب گوشواره متناسب با پوشش، حالت مو و محیطی که در آن قرار می‌گیرید، از جمله مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. در حال حاضر که تمایل بانوان جوان، بیش‌تر به سمت طلاهای شیک، ظریف و همیشه مد افزایش یافته است، خرید گوشواره‌های بخیه‌ای و حلقه‌ای با رونق بسیاری رو به رو شده است. به همین واسطه در ادامه به بررسی انواع گوشواره و نکات مورد توجه آن‌ها می‌پردازیم.

معرفی برند روبی آرت و مجموعه گوشواره‌های طلا

روبی آرت به عنوان یک گالری معتبر در زمینه فروش طلا در انواع زنانه، بچگانه و ست که از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر 30 شعبه فعال دارد، همواره به دنبال طراحی و ارائه محصولات منحصر به فرد است.

یکی از گروه‌های تولیدی این مجموعه، زمان خود را صرف طراحی گوشواره‌ طلا در انواع گوناگون و متناسب با نیاز بازار و استانداردهای جهانی می‌کند. اکثر گوشواره‌های روبی آرت به گونه‌ای طراحی شده‌اند، که در گذر زمان از مد نمی‌افتند و جنبه‌ای لوکس و زیبا به چهره‌تان می‌افزایند.

با خرید گوشواره طلا از روبی آرت بدون نگرانی بابت اصالت کالا، سفارش خود را ثبت می‌کنید و حتی اگر پس از تحویل نسبت به ظاهر محصول دچار شک شدید، می‌توانید آن را تعویض کنید. در واقع، روبی آرت برای افراد خاص پسند، تجربه‌ای شیرین از خرید را به وجود می‌آورد تا در هر جمع و محفلی بدرخشند.

گوشواره طلا:نماد زیبایی و اصالت

گوشواره طلا، به عنوان‌ قطعه‌ای که در دو طرف صورت شما قرار می‌گیرند، می‌تواند عاملی برای جلب توجه یا تکمیل استایل شخصی‌تان به حساب آید. در واقع انتخاب گوشواره ست با استایل، نقاط قوت چهره و پوشش شما را به شکلی بارز به نمایش می‌گذارد و احساسات و شخصیت شما را به شیوه‌ای نامحسوس به دیگران منتقل می‌کند. به طور مثال گوشواره‌های درشت با نگین‌های سنگین، جنبه‌‌ کمال دوستی و ثبات احساس شما را نشان می‌دهد اما طرح‌های مینیمال، علاقه مخاطب به سبک‌های کلاسیک و صمیمیت را به رخ می‌کشد.

شما در مجموعه روبی آرت، طیف متنوعی از انواع گوشواره بخیه‌ای، میخی یا حلقه‌ای را می‌بینید و می‌توانید متناسب با توضیحات، انتخابی منحصر به فرد و تکمیل کننده زوایای داخلی وجود خود داشته باشید.

گوشواره‌های بخیه‌ای روبی آرت:طراحی مدرن و شیک

این روز‌ها که بسیاری از بانوان گوش‌های خود را دو یا چند سوراخ می‌کنند، دغدغه یافتن گوشواره مناسب و ست بسیار زیاد شده است. در این میان، گوشواره بخیه‌ای به عنوان یکی از انواع گوشواره طلا با حالت زنجیری خود از سوراخ‌های گوش می‌گذرد و جلوه‌ای فوق العاده به وجود می‌آورد. طراحی مدرن گوشواره بخیه‌ای اولین چیزی است که نگاه هر ببینده‌ای را جلب خود می‌کند. در واقع با وجود به ظاهر متفاوت و شیک این محصول، سوراخ‌های گوش پر می‌شوند و از طرفی نمای آویز و در هم پیچیده را به وجود می‌آورند. 

انتخاب گوشواره بخیه ای به استایل افراد، احساسات جسورانه را القا می‌کند. در واقع، این گوشواره به خصوص در دختران نوجوان و جوان تکمیل کننده پوشش‌های اسپرت و مدرن است. معمولا گوشواره‌های بخیه‌ای روی زنجیر خود دارای نگین، طرح و اشکال گوناگون هستند که درخشش و نمای آن را چندین برابر می‌کنند. البته این گوشواره به دلیل ظرافت و طول زنجیر خود، برای استفاده روزمره مناسب نیست. چرا که ممکن است در اثر گیر کردن به لباس یا مو آسیب ببینید اما برای مهمانی یا مجالس خاص با لباس‌های مجلسی و حتی اسپرت، نمایی بی‌رقیب دارد.

گالری‌های طلا مختلف به ویژه روبی آرت با تمرکز بر ظرافت و مدرنیته، اقدام به طراحی گوشواره‌های بخیه‌ای منحصر به فردی کرده است که در جای دیگر کم‌تر کسی مشابه آن را دارد. شما می‌توانید متناسب با علاقه شخصی و بودجه خود، دست به انتخاب این گوشواره با عیار و وزن‌های مختلف بزنید. 

گوشواره‌های حلقه‌ای روبی آرت:انتخاب کلاسیک و همیشه مد

گوشواره حلقه‌ای، یکی از انواع گوشواره است که با طرح مینیمال خود هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. در واقع این نوع گوشواره هر ساله پشت ویترین یا آلبوم‌های گالری‌های طلا وجود دارد و هم‌چنان مشتریان پایه ثابت و کلاسیک پسند خود را حفظ کرده است.

این گوشواره طلا همانطور که از نامش پیدا است، به شکل دایره‌ای لاله گوش را در بر می‌گیرد و معمولا سایز‌های مختلفی دارد. در گالری طلا روبی آرت می‌توانید این گوشواره را در تنوع بالا به لحاظ سایز و طرح خریداری کنید. طرح گوشواره حلقه‌ای می‌تواند نگین دار، همراه با آویز یا حکاکی‌های مختلف باشد. با این وجود، طرح ساده آن همیشه مشتریان بیش‌تری دارد.

این گوشواره با انواع پوشش و استایل ست می‌شود و به همین دلیل در محیط‌های مختلف نیازی به تعویض آن ندارید. از طرفی متناسب با ظاهر و تنوع ابعاد خود، برای تمام سنین زیبایی خاص خود را دارد.

 

چگونه گوشواره طلا مناسب خود را انتخاب کنیم؟

حالا که با گوشواره بخیه‌ای و حلقه‌ای آشنا شده‌اید و می‌دانید هر کدام زیبایی خاص خود را دارند، حتما از خودتان می‌پرسید که انتخاب کدام یک برای من بهتر است؟ همانطور که می‌دانید انتخاب گوشواره طلا باید متناسب با فرم صورت، نوع پوشش و حتی استایل مو انتخاب شود.

افرادی که فرم صورت بیضی دارند و عرض صورت آن‌ها در بخش پیشانی و چانه زیاد است می‌توانند از انواع گوشواره استفاده کنند اما گوشواره‌های آویز چهره آن‌ها را زیبا‌تر نشان می‌دهد. به همین منظور گوشواره‌های بخیه‌ای با زنجیر آویز به این چهره می‌آید. ضمنا گوشواره حلقه‌ای که اشکال بیضی دارد، می‌تواند انتخاب مناسبی برای تکمیل استایل این افراد باشد.

اما بانوان با فرم صورت گرد، معمولا به دنبال خرید گوشواره‌ای هستند که گردی صورت خود را کم‌تر نشان دهند. در چنین حالتی، گوشواره‌های آویز می‌تواند چهره را استخوانی و کشیده‌تر نشان دهند. ضمنا برای افرادی با صورت باریک و کشیده، گوشواره‌های حلقه‌ای بهترین گزینه محسوب می‌شوند. این گوشواره می‌تواند صورت را پر نشان دهد و حالت چهره را زیبا‌تر کند.

از طرفی استایل مو یا پوشش سر مانند شال و روسری، یکی از مواردی است که تاثیر غیر قابل انکاری در نمای گوشواره دارد. به طور مثال موهای رنگ روشن، با گوشواره‌های آویز طلایی، جلوه زیبایی دارند اما موهای تیره با طلای سفید بهتر هماهنگ می‌شوند. از طرفی با موی کوتاه، گوشواره حلقه‌ای بیش‌تر توجه جلب می‌کند اما افرادی که موی بلند دارند، بهتر است گوشواره آویز انتخاب کنند تا طرح آن بر روی چهره دیده شود.

همانطور که گفتیم گوشواره حلقه‌ای با تمام استایل‌ها ست می‌شود و برای استفاده روزمره و حتی مهمانی‌ها انتخاب مناسبی است اما گوشواره بخیه‌ای، بیش‌تر جنبه زینتی دارد و در مواقع خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب، هدف خود از خرید گوشواره را تعیین کنید.

از طرفی کمک یکی از اعضای خانواده یا دوستان صمیمی که صادقانه نظرات خود را با شما به اشتراک می‌گذارد، می‌تواند انتخاب گوشواره مناسب را برای شما ساده‌تر کند. ضمنا، برخی از وسایت‌های فروش طلا با وجود کارشناسان تلفنی یا توضیحات تکمیلی در تلاش هستند تا در این مسیر شما را یاری کنند.

منبع : نمناک
نظرات
پربازدیدترین خبرها