معرفی دو فیلم، دو سبک، یک رقابت نفس‌گیر: آنجلینا جولی و نیکل کیدمن در ونیز

نیکل کیدمن و آنجلینا جولی با حضور در جشنواره ونیز و دو فیلم پرماجرا برای دریافت جایزه اسکار رقابت می‌کنند. در این مطلب دو فیلم با بازی این دو ستاره سینمایی را معرفی کرده و گوشه نگاهی به نظر این دو بازیگر در مورد نقش‌هایشان داریم.

شناسه خبر: ۴۱۳۱۰۰
معرفی دو فیلم، دو سبک، یک رقابت نفس‌گیر: آنجلینا جولی و نیکل کیدمن در ونیز

راهنماتو- نیکل کیدمن یا آنجلینا جولی؟ شما طرفدار کدام یک از این دو ستاره سینمای هالیوود هستید؟ حالا میان این دو ستاره با بازی در دو فیلم «بیبی گرل» و«ماریا» و رونمایی آن در جشنواره ونیز، رقابتی تنگاتنگ بر سر کسب جایزه بهترین بازیگر زن به وجود آمده است؛ اما موضوع این دو فیلم چیست؟

به گزارش راهنماتو، حاضران در جشنواره ونیز پس از دیدن این دو فیلم برای فیلم «ماریا» هشت دقیقه و برای فیلم «بیبی گرل» شش دقیقه دست زدند. در ادامه راهنماتو جزئیاتی در مورد این دو فیلم با بازی دو ستاره سینمای هالیوود؛ یعنی آنجلینا جولی و نیکل کیدمن ارائه می‌دهد.

فیلم ماریا Maria جدیدترین نقش آفرینی آنجلینا جولی

608695_11zon

فیلم ماریا Maria جدیدترین نقش آفرینی آنجلینا جولی است که در سال 2025 آماده اکران خواهد شد. برخی از منتقدان بر این عقیده هستند که او ممکن است با بازی درخشانش، جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را قاپ بزند. داستان فیلم ماریا Maria ساخته پابلو لارن، فیلمی زندگینامه‌‌ای در مورد بزرگترین خواننده اپرای جهان به نام ماریا کالاس است. این فیلم، بر روی روزهای پایانی زندگی او در سال 1970 تمرکز دارد.

جولی دو روز پیش؛ یعنی در تاریخ 21 آگوست 2024 در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که هفت ماه را صرف آماده سازی این نقش کرده است: او در مورد یادگیری آواز خواندن اپرا گفت: "اینجا همه می دانند، من به شدت دستپاچه بودم." تقریباً هفت ماه تمرین کردم، زیرا وقتی با پابلو کار می‌کنید، نمی‌توانید آن را نصفه رها کنید. او به شگفت‌انگیزترین روش ممکن می‌خواهد که شما واقعاً کار را انجام دهید، یاد بگیرید و نظم داشته باشید.»

MARIA-Actress-Angelina-Jolie_11zon

جالب این است که منتقدان پس از دیدن فیلم، بیشتر از اینکه نظر مثبتی نسبت به خود فیلم داشته باشند، بازی آنجلینا جولی را ستایش کرده‌اند. بنابراین برخی بر این عقیده هستند که تشویق 8 دقیقه‌ای پس از رونمایی از فیلم ماریا، بیشتر به خاطر آنجلینا جولی بوده، نه خود فیلم.

فیلم بیبی گرل Babygirl جدیدترین نقش آفرینی نیکل کیدمن

nicole_11zon

فیلم بیبی گرل Babygirl جدیدترین نقش آفرینی نیکل کیدمن است که احتمالا در دسامبر سال 2024 آماده اکران عمومی شود. این در حالی است که احتمال دریافت جایزه اسکار به عنوان بهترین بازیگر زن برای نیکل کیدمن هم بالاست. در این لحظه است که رقابتی تنگاتنگ بین او و آنجلینا جولی به وجود می‌آید. داستان فیلم بیبی گرل Babygirl ساخته هالینا رین، در مورد ارتباط برقرار کردن یک مدیر اجرایی قدرتمند با بازی کیدمن با کارآموز جوانش با بازی هریس دیکینسون است؛ این رابطه تا حد زیادی می‌تواند رسواگرانه و آسیب زننده به کار و زندگی خانوادگی این مدیر اجرایی باشد.

کیدمن در مصاحبه‌هایش از نقش پرچالشی که داشته، صمیمتش با کارگردان و احساساتی که نسبت به اکران عمومی این فیلم دارد صحبت کرده است. کیدمن در مورد کارگردان فیلم؛یعنی هالینا رین گفته است: « هالینا غریزه مادری بسیار قوی دارد، بنابراین او از همه ما محافظت می کرد. به خصوص از من.»

nicole-kidman-a-perfect-couple_11zon

این در حالی است که منتقدان پس از دیدن این فیلم حدس زده‌اند که کیدمن با بازی در این نقش ممکن است پنجمین جایزه اسکار خود را دریافت کند.

نظرات
پربازدیدترین خبرها