بهترین کتاب‌های ارنست همینگوی که حتما باید بخوانید

توانایی همینگوی در انتقال احساسات عمیق با زبانی ساده، آثار او را برای بسیاری از دوستداران کتاب خواندنی می­‌کند. شخصیت‌های او اگر چه دارای نقص، اما قهرمان هستند. با خواندن یک رمان از همینگوی، شما تنها یک داستان نمی‌خوانید، بلکه با بخشی از تاریخ ادبیات تعامل می‌کنید که توسط یکی از بزرگترین نویسندگان قرن بیستم نوشته شده است.

شناسه خبر: ۴۱۴۶۷۱
بهترین کتاب‌های ارنست همینگوی که حتما باید بخوانید

با بهترین کتابهای همینگوی آشنا شوید! ارنست میلر همینگوی را می‌توان از برترین نویسندگان تاریخ ادبیات آمریکا دانست. خبرنگاری صلح طلب که در دوران جوانی خود مأمور صلیب سرخ شد تا آسیب دیدگان جنگ را به مناطق امن هدایت کند. جادوی قلم او تصاویر، صداها و حتی بوی جنگ و وقایع پس از آن را به راحتی به نمایش می‌گذارد. برنده جوایز پولیتزر ۱۹۵۳ و نوبل ۱۹۵۴، ارنست همینگوی از برجسته­‌ترین نویسندگان است.

او در سال ۱۸۹۹ در آمریکا به دنیا آمد، در دبیرستان نویسندگی را شروع کرد و خبرنگاری را به تحصیلات عالی ترجیح داد. قلم او سرشار از خاطراتش در جنگ­های جهانی اول و دوم و جنگ داخلی اسپانیا است. ارنست همینگوی در جنگ جهانی اول به عنوان راننده آمبولانس صلیب سرخ در ایتالیا فعالیت کرد.

 آنجا مجروح شد و در بیمارستانی با همسر آینده‌­ی خود ملاقات نمود. بعد از بهبودی کامل، آن دو به فرانسه رفتند و همینگوی حرفه­‌ی خبرنگاری را در پاریس از سر گرفت. در آنجا با نویسندگان مشهوری چون گرترود استاین، جیمز جویس و ازرا پاوند آشنا شد که او را در نویسندگی هدایت کردند، اسکات فیتزجرالد نیز از بزرگترین تشویق­ کنندگان ارنست همینگوی بود.

در دوران جنگ داخلی اسپانیا، بارها به آنجا سفر کرد و از جمهوری­‌خواهان حمایت کرد و به گفته بسیاری از منتقدین، ارنست همینگوی بهترین کتاب خود را در آن دوره نوشت. فعالیت­های او به عنوان خبرنگار تا جنگ جهانی دوم و کمی پس از آن ادامه پیدا کرد و در آشوب جنگ، به کوبا سفر کرد و مدتی را در آنجا سپری نمود. پس از بازگشت به ایالت آیداهو در آمریکا در سال ۱۹۶۰ دچار افسردگی و اضطراب شدید شد و در سال ۱۹۶۱ درگذشت. در فهرست زیر با پرطرفدارترین آثار ارنست همینگوی آشنا می‌شویم.

منبع : خبر آنلاین
نظرات
پربازدیدترین خبرها