چه رنگ لباسی به پوست روشن میاد؟

امروز قصد داریم بهترین رنگ های لباس برای پوست سفید و روشن را به شما معرفی کنیم.  

شناسه خبر: ۳۹۵۴۷۹
چه رنگ لباسی به پوست روشن میاد؟

راهنماتو- انتخاب لباس بر اساس رنگ پوست از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین رنگ لباس، رنگی است که با پوست شما همخوانی داشته باشد و باعث شود شما در جمع متمایز ظاهر شوید. در مقابل رنگ هایی که برای پوست شما نامناسب هستند، موجب می شوند پوست شما بیمار و کدر به نظر برسد. اگر قصد تکمیل کمد لباس خود را دارید، اما نمی دانید کدام رنگ لباس برای شما بهتر است، باید بدانید که چه رنگی می تواند ته رنگ طبیعی پوست شما را تکمیل کند و چه رنگی با تناژ پوستتان در تضاد است. امروز قصد داریم بهترین رنگ های لباس برای پوست سفید و روشن را به شما معرفی کنیم.

چگونه تناژ پوست خود را تشخیص دهیم؟

به گزارش راهنماتو، برای این کار کافی است مچ دست خود را در مقابل آفتاب بگیرید و رنگ رگ هایتان را بررسی کنید. اگر رنگ رگ های شما سبز است، تناژ پوستتان خنثی، اگر رگ هایتان بنفش هستند، تناژ پوستتان گرم و اگر آبی هستند، تناژ پوستتان سرد است.

1- سرمه ای

در دنیایی که رنگ سیاه تقریباً به یک قدرت خنثی برای هر نوع رنگ پوستی تبدیل شده است، افرادی که پوست روشن دارند، لازم است در این خصوص تجدید نظر کنند و به سراغ سایه های آبی تیره بروند. کسانی که ته رنگ‌ پوستشان گرم است، باید سرمه ای روشن را انتخاب کنند، در حالی که آنهایی که ته رنگ پوستشان سرد است، باید به سراغ سرمه ای تیره بروند.

سرمه ای

2- رنگ های خنثی

در حالی که رنگ های خنثی برای برخی کسل کننده به نظر می رسند، اما برای افرادی که رنگ پوستشان روشن است، می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. رنگ های خنثی همچون بژ، خاکستری، کرم و قهوه ای به ویژه برای افرادی که پوست روشن با ته رنگ گرم دارند، عالی به نظر می رسند.

رنگ های خنثی

3- خاکی

رنگ های خاکی نیز مانند رنگ های خنثی برای پوست های روشن عالی هستند. خاکی رنگی است که بین خاکستری و کرم روشن یا قهوه ای رنگ پریده قرار می گیرد و به دلیل کنتراست ملایمی که در برابر پوست روشن ایجاد می‌کند، ظاهری گرم و طبیعی به پوست شما می بخشد. این رنگ ها، در ترکیب با پوست روشن، کنتراست ظریفی ایجاد می کنند و گرما و عمق پوست را بهبود می بخشند.

خاکی

4- سبز زیتونی

سبز زیتونی یک رنگ عمیق است که بر خلاف سایر رنگ های عمیق به جای اینکه با پوست روشن تضاد داشته باشد، به عنوان یک رنگ مکمل و تقویت کننده برای آن عمل می کند. این رنگ طیف های متنوعی دارد، بنابراین سعی کنید سایه ای را انتخاب کنید که با تناژ پوست شما مطابقت داشته باشد. برای رنگ پوست هایی که کنتراست بالا دارند، زیتونی تیره مناسب است. در حالی که افرادی که کنتراست پوستشان متوسط است، باید به سراغ زیتونی متوسط و افرادی که کنتراست پوستشان پایین است، باید به سراغ زیتونی روشن بروند.

 سبز زیتونی

5- رنگ های پاستلی

برخی از رنگ های پاستلی ممکن است برای پوست های روشن مناسب نباشند و آنها را بیش از حد بی روح جلوه دهند. در حالی که انتخاب یک رنگ پاستلی متناسب با تناژ پوست در بسیاری از مواقع می تواند عالی به نظر برسد. اگر ته رنگ پوست شما گرم است، رنگ هلویی یا زرد روشن را امتحان کنید. اگر ته رنگ پوستتان سرد است به سراغ صورتی ملایم یا اسطوخودوس بروید. آبی روشن، صورتی روشن و ارغوانی نیز برای پوست های روشن مناسب هستند.

رنگ های پاستلی

6- قرمز هندوانه ای

یکی دیگر از رنگ‌های مناسب برای پوست روشن، قرمز هندوانه ای است. هندوانه ای یک رنگ قرمز متوسط و خنثی با ترکیبی از ته رنگ های گرم و سرد است. این رنگ از قرمز روشن تر و ملایم تر است و به عنوان یک رنگ تاثیر گذار، قدرتمند و همه کاره معرفی می شود.

قرمز

7- رنگ های تیره

رنگ های تیره مانند مشکی و خاکستری در کنار پوست های روشن عالی به نظر می رسند. این رنگ‌ها ظرافت پوست شما را دوچندان می کنند و در کنار اکسسوری هایی مانند جواهرات طلا و رنگ های خنثی به تعادل می رسند.

رنگ تیره

8- رنگ های جواهراتی

رنگ های جواهرات برای همه مناسب نیستند. اما بر روی پوست های روشن عالی عمل می کنند. این رنگ‌های غنی و مجلل کنتراست خوبی را در برابر پوست روشن ایجاد می‌کنند و به شادابی و عمق آن می افزایند. رنگ‌هایی مانند سبز زمردی، آبی یاقوتی و بنفش آمیتیستی برای افراد سفیدپوستی که ته رنگ پوستشان سرد است، عالی است. با افزودن رنگ های جواهری مانند سبز تیره و بنفش در کنار این رنگ لباس ها می توانید زیبایی استایل خود را دوچندان کنید.

 تن های جواهرات

نظرات
پربازدیدترین خبرها