جذاب ترین مدل موهای مردانه ۱۴۰۳ برای آقایان خوش تیپ!

اگر شما هم دوست دارید در سال جدید مدل موهایتان را با جذاب ترین مدل موهای مردانه زینت دهید، پیشنهاد می کنیم این مدل موها را امتحان کنید.

شناسه خبر: ۳۹۵۶۰۵
جذاب ترین مدل موهای مردانه 1403 برای آقایان خوش تیپ!

راهنماتو- مدل موی سر یکی از اصلی ترین بخش های استایل آقایان است که نقش مهمی را در زیبایی ظاهر آنها ایفا می کند. هر سال با شروع سال جدید شاهد ظهور مدل موهای جدید و از مد افتادن برخی دیگر از مدل موها هستیم. استایل دادن به موها با مدل های جدید تاثیر قابل توجهی بر روحیه و اعتماد به نفس ما دارد و حس و حال خوبی را برایمان به ارمغان می آورد. اگر شما هم دوست دارید در سال جدید مدل موهایتان را با جذاب ترین مدل موهای مردانه زینت دهید، پیشنهاد می کنیم این مدل موهای ترند 1403 را امتحان کنید:

1- آندرکات

به گزارش راهنماتو، مدل موی آندرکات یکی از محبوب ترین مدل موهای مردانه است که برای اغلب چهره ها مناسب است و در طول زمان مورد استقبال بسیاری از چهره های مشهور قرار گرفته است. این مدل مو در دهه های 1910 تا 1940 میلادی مد بود و اکنون با گذشت بیش از یک قرن همچنان به حیات خود ادامه می دهد. در این مدل مو قسمت زیرین موها کوتاه می شود و به صورت فید در می آید. قسمت های رویی نیز به صورت مدل دار کوتاه می شوند. این مدل مو توجه بیننده را به سمت گوش ها جلب می کند. پس اگر گوش های خوش فرمی دارید، این مدل مو مناسب شماست.

آندرکات

2- Quiff کلاسیک

Quiff یک مدل موی کلاسیک بسیار محبوب در میان آقایان است که در آن کناره ها کوتاه تر هستند و موهای بالا به جز قسمت جلویی که برس می‌زنید، به سمت جلو شانه می‌شوند. این مدل مو معمولا در میان مردان جوان طرفداران زیادی دارد و هم قبل و هم بعد از سشوار کشیدن نیاز به محصولات حالت دهنده مو دارد.

 Quiff کلاسیک

3- پمپادور کلاسیک

مدل موی پمپادور که از مدل موی مادام پمپادور معشوقه لویی پانزدهم الهام گرفته شده است، در قرن 18 مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفت و اکنون در میان آقایان نیز پرطرفدار شده است. در این مدل مو قسمت کناره ها و پشت سر کوتاه و قسمت بالای پیشانی و جلو بلند هستند و معمولا موهای قسمت جلویی سر که بلندتر هستند، با برگشت به سمت پشت سر حالت می‌گیرند. این مدل مو برای هر مویی چه مجعد، صاف یا حالت دار مناسب است و معمولا مورد توجه افراد باسلیقه و شیک پوش قرار می گیرد.

 پمپادور کلاسیک

4- کروکات

کروکات یا مدل موی خلبانی یک مدل موی شیک و کاربردی مردانه است که دهه های زیادی است مورد توجه آقایان قرار گرفته است. در این مدل مو قسمت جلویی بلندتر است و به تدریج که به کناره‌ها و عقب می‌رسد کاملا خالی می‌شود. مدل موی کروکات خیلی کوتاه است، اما می توان آن را به صورت بلندتر نیز کوتاه کرد. این مدل مو نیاز به مراقبت زیاد و سشوار کشیدن ندارد و برای آقایانی که موهای نازک و کم حجم دارند، مناسب است.

کروکات

5- باز کات

مدل موی باز کات یکی از مدل موهای کوتاه و کلاسیک برای آقایانی است که به دنبال یک مدل موی ساده، مردانه و شیک هستند. در این مدل، موهای دور سر کوتاه بوده و به وسیله موزر فید می شوند. افرادی که تازه وارد ارتش شده اند، باید موهای خود را با این مدل کوتاه کنند و جالب است بدانید این مدل مو در گذشته برای جلوگیری از گسترش شپش در اردوگاه های ارتش مورد استفاده قرار می گرفته است. مدل موی باز کات یکی از کوتاه ترین مدل های مخصوص موهای وز است که برای صورت های مستطیلی و بیضی شکل مناسب است.

باز کات

6- ساید پارت

مدل موی ساید پارت یا فرق کج مردانه یک مدل موی کلاسیک، کم زحمت و چند منظوره است که در آن قسمت های بالا و کناره‌های سر به شیوه‌ای سنتی کوتاه می‌شوند. این مدل مو بیشتر به موهای پرپشت می آید و برای افرادی که صورت بیضی یا مربعی شکل دارند، مناسب است. برای حالت دادن به مدل موی ساید پارت به یک روغن موی باکیفیت نیاز خواهید داشت.

ساید پارت

7- لانگ‌کات

مدل موی لانگ‌کات برای افرادی که موهای پرپشت، مجعد و ضخیم دارند، مناسب است. در این مدل، موهای روی تاج کمی کوتاه تر از سایر قسمت ها هستند و به کمک یک کرم حالت دهنده و سشوار به موها حجم داده می شود. اگر موهای خود را به صورت لانگ‌کات کوتاه کنید، نیازی نیست هر ماه برای مرتب کردن آنها به آرایشگاه مراجعه کنید و برای آقایانی که وقت زیادی برای مرتب کردن موهایشان ندارند، مناسب است.

لانگ‌کات

نظرات
پربازدیدترین خبرها