(تصاویر) جذاب ترین میکاپ های سلبریتی ها در مراسم اسکار

قصد داریم امروز به چند نمونه از به یادماندنی ترین و جالب ترین میکاپ های این مراسم در طول سال های اخیر نگاهی داشته باشیم.

شناسه خبر: ۳۹۶۶۹۹
(تصاویر) جذاب ترین میکاپ های سلبریتی ها در مراسم اسکار

راهنماتو- جشنواره اسکار یکی از معروف ترین رویدادهای قرش قرمز در جهان و یکی از مهم ترین شب ها برای هالیوودی ها است که علاوه بر اهدای جوایز نفیس به بهترین آثار صنعت سینما به جایگاه مهمی در صنعت مد و فشن نیز دست پیدا کرده است. در این مراسم درخشان ترین ستارگان هالیوودی حضور دارند و زیباترین چهره و استایل را از خود به نمایش می گذارند. به همین بهانه قصد داریم امروز نگاهی داشته باشیم به چند نمونه از به یادماندنی ترین و جالب ترین میکاپ های این مراسم در طول سال های اخیر، که تماشای آنها نیز برای شما قطعا خالی از لطف نخواهد بود!

1- جنیفر لوپز

به گزارش راهنماتو، این سایه چشم سبز پاستلی جنیفر لوپز در هفتاد و پنجمین دوره جوایز اسکار 2003 یکی میکاپ های ساده و در عین حال جذابی بود که با لباس او نیز بخوبی ست شده بود و تضاد جالبی را با لب های هلویی رنگ زیبایش ایجاد می کرد.

 جنیفر لوپز

2- نیکول کیدمن

رژ لب قرمز یکی از رژلب های کلاسیک برای حضور در مراسم فرش قرمز است که زیبایی خاصی به چهره و استایل نیکول کیدمن در هشتاد و نهمین مراسم اسکار در سال 2017 بخشیده بود.

نیکول کیدمن

3- اما استون

اما استون در نود و یکمین مراسم جوایز اسکار در سال 2019 با سایه چشم شرابی رنگ حضور یافت. سایه ای که با پولک های شرابی رنگ لباسش کاملا مطابقت داشت.

اما استون

4- جولین مور

سایه چشم نرم جایگزین خوبی برای خط چش مایع است و ظاهری زیبا به استایل جولین مور در هشتاد و هفتمین دوره اسکار در سال 2015 بخشیده بود. سالی که او برای بازی در فیلم هنوز آلیس جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

جولین مور

5- میندی کالینگ

سایه چشم متالیک، چه برنزی باشد، یا نقره ای و یا متالیک، انتخابی عالی برای مراسم های فرش قرمز است. خصوصا زمانی که در کنار خط چشم مایع و مژه های حجیم قرار بگیرد. مانند میکاپ زیبای میندی کالینگ در مراسم اسکار 2020.

میندی کالینگ

6- ساندرا بولاک

سایه چشم دودی کلاسیک بسیار متنوع است و موجب درشت تر به نظر رسیدن چشمان شما می شود. مانند میکاپ زیبای چشمان ساندرا بولاک در نودمین دوره جوایز اسکار در سال 2018 که زیبایی خاصی به چهره او بخشیده بود.

ساندرا بولاک

7- وایولا دیویس

وایولا دیویس در هشتاد و هفتمین مراسم جوایز سالانه اسکار در سال 2015 با لب های تیره و براق، مژه‌های برجسته و بالدار حضور یافت که زیبایی چشمانش را دوچندان می کرد.

وایولا دیویس

8- مارگو رابی

آرایش چشم براق مارگو رابی با یک سایه چشم نقره ای درخشان در کنار لب ها و گونه های صورتی ظریف چهره زیبایی از او در مراسم فرش قرمز اسکار 2018 به نمایش می گذاشت.

مارگو رابی

9- جنیفر لارنس

جنیفر لارنس در نودمین مراسم جوایز اسکار در سال 2018 با سایه چشم دودی، خط چشم بالدار و لب های آجری تیره حضور یافت و توجه همه را به خود جلب کرد.

جنیفر لارنس

10- ماریون کوتیار

فرش قرمز بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن میکاپ های خاص است. مانند این سایه چشم صورتی روشن ماریون کوتیار در مراسم اسکار 2023 که هماهنگی جالبی با لب هایش دارد.

ماریون کوتیار

11- کیت بلانشت

رژگونه و رژلب صورتی کم رنگ کیت بلانشت در مراسم اسکار 2016 کاملا با چشم های زیبا و رنگ پوست او هماهنگ شده بود.

 کیت بلانشت

12- سلما هایک

سلما هایک در نودمین مراسم جوایز اسکار در سال 2018 با یک رژلب تیره پررنگ حضور یافت که نقطه کانونی درخشانی در آرایش او محسوب می شد.

سلما هایک

13- میشل ویلیامز

استفاده از رنگ های هلویی در آرایش، چه یک رژگونه گرم باشد و یا ترکیب رژگونه گرم با یک رژ لب مشابه گرمای خاصی به چهره می بخشد. مانند میکاپ میشل ویلیامز در مراسم اسکار 2017، جایی که او برای بازی در فیلم منچستر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

میشل ویلیامز

14- ناتالی پورتمن

آرایش چشم متالیک ناتالی پورتمن در کنار مژه های حجیم یکی از زیباترین میکاپ های ناتالی پورتمن بود که در نود و دومین مراسم اسکار در سال 2020 از او شاهد بودیم.

ناتالی پورتمن

15- ریس ویترسپون

ریس ویترسپون در هشتاد و هفتمین مراسم اسکار در سال 2015 با آرایش چشم متالیک دودی و رژ لب مرجانی کم رنگ حضور یافت که واقعا زیبا بود.

 ریس ویترسپون

16- شارلیز ترون

شارلیز ترون در نود و یکمین مراسم جوایز اسکار در سال 2019 با یک رژ لب نارنجی و مژه های ساده و بالدار حضور یافت که واقعا چشم نواز بود.

شارلیز ترون

17- جنیفر آنیستون

گاهی اوقات مژه های حجیم و دراماتیک می تواند یک میکاپ خاص را از شما به نمایش بگذارد. مانند چشمان زیبای جنیفر آنیستون که در مراسم اسکار 2013.

جنیفر آنیستون

18- ریچل وایس

ریچل وایس در نود و یکمین مراسم جوایز اسکار در سال 2019 با رژگونه و رژ لب‌ پاستلی و ابروهای براش‌شده و مژه های کرکی و طبیعی حضور یافت که ساده، زیبا و دیدنی بود.

ریچل وایس

19- پنه‌لوپه کروز

آرایش پنه‌لوپه کروز با مژه‌های بلند، سایه چشم دودی قهوه‌ای متالیک و رژ لب قهوه‌ای، صورتی کم‌رنگ نوعی آرایش کلاسیک است که در ترکیب با مدل موهای قدیمی دهه 50 میلادی استایل جالبی از او در مراسم اسکار سال 2012 به نمایش می گذاشت.

 پنه‌لوپه کروز

20- الیزابت اولسن

لب های قرمز حتی زمانی که با حداقل آرایش در قسمت های دیگر صورت ترکیب شوند، باز هم تاثیرگذار خواهند بود. مانند این میکاپ الیزابت اولسن در نود و پنجمین مراسم جوایز اسکار در سال 2023.

 الیزابت اولسن

نظرات
پربازدیدترین خبرها