اگه می خوای تو سال جدید خوش تیپ باشی، این لباس های دمُده رو نپوش!

اگر از آن دسته افرادی هستید که پیروی از مد روز برایتان اهمیت دارد، توصیه می کنیم از پوشیدن این ۸ مدل لباس از مد افتاده خودداری کنید.

شناسه خبر: ۳۹۷۲۹۱
اگه می خوای تو سال جدید خوش تیپ باشی، این لباس های دمُده رو نپوش!

راهنماتو- مد و مدگرایی مساله ای است که این روزها در میان تمام اقشار جامعه به ویژه نوجوانان باب شده است. این پدیده موجب می شود افراد سبک لباس پوشیدن، طرز زندگی و رفتار خود را طبق آخرین الگوهای جامعه تنظیم کنند و به محض رواج یافتن یک الگوی جدید، از آن پیروی کنند. پیروی از مد موجب افزایش اعتماد به نفس و بهبود خلق و خو شده و قدرت، ثروت، تحصیلات و فرهنگ شما را نشان می دهد. متاسفانه مد مقطعی است و ممکن است با گذشت زمان لباسی و استایلی که سال گذشته مد بود، دیگر طرفداری نداشته باشد. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که پیروی از مد روز برایتان اهمیت دارد، توصیه می کنیم از پوشیدن این 8 مدل لباس از مد افتاده خودداری کنید:

1- شلوار جین کمر کش

به گزارش راهنماتو، شلوار جین کمر کش یکی از متداول ترین انواع شلوارها است که برخلاف راحتی، سن شما را بالاتر نشان می دهد و به طور مستقیم با پیری مرتبط است. بهتر است به جای پوشیدن این نوع شلوار با پوشیدن یک شلوار جین ساق بلند استایلی جوان تر و مدل روزتر داشته باشید.

شلوار

2- طرح های چاپی

هر الگوی جسورانه ای بر روی لباس می تواند توجه دیگران را به خود جلب کند، اما برخی از طرح های چاپی دقیقا می توانند برعکس عمل کنند. طرح های آناناسی، صاعقه، درخت نخل و مواردی از این قبیل در اواسط دهه 2010 مورد استقبال زیادی قرار گرفتند. اما در دهه 20 این نوع طرح ها تا حدودی قدیمی به نظر می رسند. اگر می خواهید مطابق مد لباس بپوشید، توصیه می کنیم از طرح های کلاسیک که به این سادگی ها از مد نمی افتند، مانند طرح های راه راه، خال خالی و تارتان استفاده کنید.

لباس

3- لوگوهای تجاری روی لباس

لوگوهای تجاری بزرگ بر روی لباس و انواع اکسسوری یکی دیگر از مواردی است که از مد افتاده اند. کمربندهای بزرگ گوچی یا کیف های لوگودار که حدود چهار سال پیش مد بودند، دیگر طرفداری ندارند و موجب می شوند استایل شما قدیمی به نظر برسد.

لباس

4- اپل های بزرگ

اپل های بزرگ در دهه 80 و 90 میلادی مد بوده اند. این پدها اکنون دوباره مد شده اند، اما به شکل کاملا فشرده، ظریف و کوچک و دیگر خبری از اپل های بزرگ و ظاهر جعبه ای نیست.

لباس

5- لباس ورزشی مخمل

لباس های مخمل ورزشی در اوایل دهه 2000 بسیار پرطرفدار بودند. اما اکنون طرفداری ندارند. اگرچه لباس های ورزشی هنوز هم مد هستند، اما فناوری پارچه از آن زمان تا کنون راه طولانی را طی کرده است و اکنون از پارچه هایی مانند فلامنت، غواصی، پنبه ای، اسپندکس و دورس با طرح ساده برای دوخت این نوع لباس ها استفاده می شود.

لباس

6- رنگ های نئونی

رنگ های نئونی که از آنها با نام شب تابی، شبرنگ و شب نما نیز یاد می شود، رنگ های روشن، جیغ و شفافی هستند که در شب از خود نور تولید کرده و مانند چراغ عمل می کنند. این رنگ ها حدود یک دهه پیش مد بودند و در صورتی که به این رنگ ها علاقه دارید، توصیه می کنیم از اکسسوری های کوچک نئونی استفاده کنید و در استفاده از آنها زیاده روی نکنید.

لباس

7- عینک آفتابی میکرو

عینک آفتابی از چشمان ما محافظت می کند و عملکرد آن در اولویت قرار دارد. با این حال، اگر می‌خواهید استایل شما مدرن و شیک به نظر برسد، توصیه می کنیم از خرید قاب عینک های گرد و کوچک خودداری کنید. این عینک ها زمانی مد بودند و اکنون دیگر طرفدار ندارند. همچنین پیشنهاد می کنیم از عینک آفتابی های شش ضلعی و مستطیلی شکل و هر فریمی که بیش از حد با رنگ، الگو یا لوگو تزئین شده است، نیز استفاده نکنید. در عوض برای داشتن یک استایل مد روز و زیبا یک فریم کلاسیک خریداری کنید.

عینک

8- شلوار جین تنگ

شلوارهای جین تنگ نیز که زمانی مد بودند، اکنون طرفداری ندارند. این روزها اکثر مردم به پوشیدن شلوارهای جین دمپا، بوت کات، مام استایل و مام فیت علاقه نشان می دهند و شلوارهای جین تنگ دمده شده اند.

شلوار

نظرات
پربازدیدترین خبرها